Turnausseuranta: Jääkiekko Pyeongchangin olympialaisissa 10.-25.02.2018

Hyi mikä polvitaklaus Iljalta ja vaan 2min!!!

3 tykkäystä

Voiko Kovalchukille muka antaa kakkosen polvitaklauksesta? Minusta ei teknisesti ollut polvitaklaus, mutta jos tuomarin mielestä oli, pitäisi tulla vitonen.

1 tykkäys

Kovalchuk ottaa heti perään aika lapsellisen huitomisjäähyn.

Timo Susi ja kääntölämäri mainittu! Okei sanoi kääntöveto mut kuitenkin!

Lapsellinen? RUS alivoimalla ja löi kiekkoa pois alueelta, osuen samalla vastustajan mailaan, selvä jäähy.

Uhri jo kaukalossa, ei onneksi ollut niin paha loukkaantuminen mitä esitettiin.

Ps. Datsyuk on maaginen nelikymppinen!

Tsekkiin on iskeny koko Suomen Tappara- syndrooma. Vastustaja iskee paikoistaan yhden tai kaksi ja ittellä ei mene maaliin millään, vaikka olis tyhjää maalia edessä.

Epäilin vähän Tsekkiteatteria, mutta silti pahalta se näytti. Potentiaalinen polvenrikkoja tilanne oli.

Melko mahorkan hajuinen tuo selostaja… Aika voimakkaasti tuntuu olevan venäläisten tovereiden puolella.

1 tykkäys

Eikös se ollut JP Jalo tämä selostaja? Nimeä en huomannut katsoa, mutta ääni oli kyllä tuttu.

Täällä myös käsi ylös, tovereita olen puolustanut (tietysti Suomen jälkeen) jo Mihailov-Petrov-Harlamov ajoista lähtien. Asiaan ei liity mitään poliittista, vain ja ainoastaan se, että tuo klap-klap-kiekko on minut aina lumonnut.

4 tykkäystä

Eikä taitavan kiekon ihailemisessa mitään väärää ole.
Tykkään monesta venäläispelaajasta yksilöinä: Datsjuk on aivan maaginen, ja vielä herrasmieskin. Ovechikinissa on jotain sellaista särmää mistä pidän, samoin Radulovissa. Mozjakin on vähän sellainen Venäjän Ville Vahalahti, josta on hankala olla jollain tasolla tykkäämättä. Jne.

2 tykkäystä

Ite katsoin Eurosport-playerin kautta ja siä ei ainakaan ollu JP Jalo äänessä. En huomannut itekään katsoa kuka siä höpötteli.

Samaa mieltä nykyään. Vaikeaa tuo arvostaminen aikanaan oli, Kyllä se lähinnä kiukutti pientä mutta intohimoista jääkiekkoharrastajaa.

1 tykkäys

Jalo se oli ohjematietojen mukaan.

1 tykkäys

Mää kattoin TV5 kautta. Tuomo Ruutu ainakin oli kommentaattorina selostuskopissa. Mun mielestä olis ollu Jalon ääni. En tiä sit olisko nekin tehny eri selostuksen maksukanaville kuin ilmasille.

Itse pidän myös taitavista venäläispelaajista. Ainoastaan Kovalchuk on ollut minulle inhokki.

1 tykkäys

Taitaville venäläiskiekkoilijoille tulee vastaan taitava, nopea, älykäs, iso ja ilkeä Canada. Ei muut jääkiekkoa osaa pelatakaan kuin Kanukit, siinä on kaikki elementit mukana. Ja kunnioittavat peliä.

Eiköhän kanukit voita mutta ei Saksa helppo tule olemaan.

Maksullisilla kanavilla tosiaan on eri selostajat kuin ilmasilla. Mun mielestä ihan älytöntä, mutta jossain oli mainittuna, että kyseinen asia johtuu tekniikasta… tai ehkä pikemminkin tekniikkaan liittyvistä ongelmista ja toimimattomuudesta. Nojoo, menee vähä off-topicciin nyt.

1 tykkäys