Turnausseuranta: Jääkiekon MM-kisat 15.5.-31.5.2026, Sveitsi, (Pl.Suomi)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
.

2 tykkäystä

Tähän ketjuun siis tuttuun tapaan muiden MM-kisa otteluiden seuranta. Tänään lohko B:ssä pelataan Suomen ottelun kanssa samaan aikaan todellinen huippuottelu, kun Ruotsi ja Kanada iskevät yhteen klo 17:20.

Illalla B-lohko jatkuu Tsekin ja Tanskan kohtaamisella ja illalla nähdään A-lohkossa viime vuoden finaaliuusinta, kun USA ja Sveitsi iskevät yhteen. Molemmat ottelut alkavat klo 21:20.

1 tykkäys

Pelaakohan Jocke tänään Tsekkiä vastaan? kokoonpanoja illan matsiin ei löydä vahingossakaan, Suomen löysin mutta se nyt ei paljoa auta…

2 tykkäystä

Kanada leipoo Ruotsia ensimmäisessä erässä, 2-0 taululla.

Nemolla on jäänyt ääni mestaruusjuhliin.

2-2

3 tykkäystä

Hyvät musat ennen kolmatta erää :smiling_face_with_three_hearts:

Näköjään MTV Katsomo ei näytä muiden maiden pelejä…

USA vs. Sveitsi klo 20.30 Viaplaylla.

Näyttäs olevan Jocke jo tänään pelaamassa kakkoskentässä Truen ja Aagaardin kanssa. Itse laitan tietokoneen ruudulle pyörimään ja kattelen telkusta Valion nelossijan taistelua A Villa-Pool.

Jokelle kyllä hatun nosto, että nyt jo peleillä. Kertoo sitoutumisesta Red Lioniin.

1 tykkäys

Sveitsi 1-0 johtoon USAa vastaan parin minuutin pelin jälkeen.

1 tykkäys

Hienosti Tanska kesti 4 min alivoiman, mut sitte heti perään minuutin välein kaks maalia, peli selvä?

Jokke. Räväytä nyt säkki

Jockelle syöttöpiste jos en ihan väärin nähnyt

Lauantain ohjelma:

Klo 13:20 Iso-Britannia-Itävalta (A)
Klo 13:20 Slovakia-Norja (B)
Klo 17:20 Italia-Kanada (B)
Klo 21:20 Slovenia-Tshekki (B)
Klo 21:20 Sveitsi-Latvia (A)

Viisi minsaa pelattu ja Norja saa nyt lötän Slovakian päätyyn ja heti yyvee

Kuuma matsi tämä ekaan erään

Török tekee Pavlatille.

1 tykkäys

Pavlatilla jäi Ilves-mode päälle.

1 tykkäys

Jaahas, Slovenia voitti Tsekit jatkoilla.

1 tykkäys

Slovenia kyllä jysäytti eilen ja varmasti antoi heille ison buustin loppukisojen ajaksi.
Suomi ei tänään kaukalossa esiinny mutta 6 ottelua meille tarjoillaan siitä huolimatta. Ne ovat:

Klo 13:20 Britannia-USA (A)
Klo 13:20 Italia-Slovakia (B)
Klo 17:20 Itävalta-Unkari (A)
Klo 17:20 Tanska-Ruotsi (B)
Klo 21:20 Norja-Slovenia (B)
Klo 21:20 Saksa-Latvia (A)

1 tykkäys