Turnausseuranta: Jalkapallon MM-kisat 20.11.-18.12.2022

Jalkapallon MM-kisat, Qatar

Kohutut Qatarin kisat alkavat vähän vaivihkaa tänään klo 18:00. YLE:n lisäksi pelejä tulee MTV3/CMore-puolelta.

Tässä ketjussa matsien live-chat

Yleinen kisakeskustelu löytyy puolestaan täältä: Jalkapallon MM-kisat 20.11.-18.12.2022, Qatar

Avattu, kun kuulemma avajaiset menossa. Ping @Oijennus

2 tykkäystä

Suorana tv2.

Nyt joku huputettu nainen esiintyy. Myös mies ilman alakroppaa on bongattu. Hienoa.

1 tykkäys

Morgan Freeman ei dollareista kieltäydy.

1 tykkäys

Alunperin ajattelin että kyllä nämä kisat katson ja juniori mukaan. Ainakin itselle juttuja jotka on muistanut pitkään, suunnilleen Italy 90 ajoista asti.

Nyt ei kuitenkaan kisakuume olekaan noussut. Näköjään suosikkimaitani puuttuu myös.

Mä en ole edes katsonut mitä maita tuolla pelaa ja missä lohkoissa. Katson, jos osun sohvalle oikeaan aikaan

1 tykkäys

Itse katsellut näitä 80 luvulta alkaen. Socrates, Josimar, Careca ja kumppanit sai silloin Brasilian kelkkaan upealla pelillä. Edelleen mennään aina Brasiliaa kannattaen…

2 tykkäystä

Minä katson niin paljon kuin voin. On tässä vähän moraalista dilemmaa, mutta en osaa parempaakaan kuin paheksua ja silti katsoa. Mutta vai että Morgan Freemankin mukana.

Saksa ja Englanti. Ne on aina omat suosikkini olleet ja niillä mennään.

6 tykkäystä

Tuolla on yhtenäinen asuste fanikatsomossa.

Itselläkin Englanti kanssa suosikkeja brassien ohella. Shilton, Hoddle, Waddle ja Lineker oli pihapeleissä kovia aikanaan myös lapsena, :ok_hand:

2 tykkäystä

Joku kolumnisti kirjoitti hyvin - nyt kisat läpi vaan ja reilulla huomiolla, niin yhteiskunnallinen tulokulma on framilla seuraavan kuukauden ajan. Ehkä urheilu tästä tervehtyy.

Jedi-miekkoja, näköjään.

Edit: Ja nyt punainen imperial guard. Joku StarWars-fani tuotannossa.

1 tykkäys

Ovat kopioineet Nokia Arenalta nuo aitioiden ylä ja alapuolella olevat led näytöt. Ei mitään kunnioitusta ole kyllä tuota maata kohtaan enää.

Viimeks näin jotain tämmöstä the thing - se jokin leffassa. Alkushow on nimittäin sellainen häröpallo, että rinnastus tuohon elokuvaan on oikein.

Tämä on jopa pelottavaa

Saiskohan tuolta kohta halvalla vähän käytettyjä projektoreita?

3 tykkäystä

Mä varmaan “katselen” jos olen kotosalla kun pelaavat. Pistän siis livelähetyksen käyntiin ja teen kaikkea muuta samalla. Arvontaketjuun pistin että Hollanti voittaa, noh koska oranssi. En edes muistanut että ovat kisoissa :).

Kisamaskottina kummitus?

Eikös nuo meinannut myydä/antaa pois kisojen jälkeen noita stadioneita. Eli mahdollisuus on.