Turnausseuranta: MM-kisat 10.05.-26.05.2019 (pl. Suomen pelit)

TÖRKEETÄ, törkeetä. Draisatl wrestling-ajeli tuomarin. Vaadin, että jääkiekon väkivaltaisuusesta on kirjoitettava pääuutinen huomiseen lehteen

2 tykkäystä

Venäjä-Italia tilanteessa 8-0.

Draisaitl veti kunnon töötin tuomariin olisiko Wrestling termein “Clothes line” :smile:

1 tykkäys

Italian viimeisin maali A-sarjassa taisi olla oma maali Tanskaa vastaan vuonna 2017.

Tässähän pantiin havaijivaihde silmään.

Italia ei ota mitalia.

1 tykkäys

Kukas tuo Saksan Eisenschmid on, jolle aukeaa paikkaa :eyes: JMJ:n tuleva seurakaveri?

Viime vuonna Adler Mannheimissa 50 ott. 20+22=42

Edit. Saksan U18 junnuliigassa 26 pelissä 76 pistettä on kai ihan OK suoritus ja siitä sitten rapakon taakse.

Mä en ole varmaan ikinä nähnyt näin löysää Saksaa kuin näissä kisoissa. Pidin tuota Saksan joukkuetta mustanahevosena ja aika vaarallisena porukkana. Kaikki hienous viime kausilta on kadonnut. Terävyys, fyysisyys, vauhdikkaat kiekon kierrätykset kulmista viivoihin ja jämäkkä puolustaminen.

Nyt vaan tiukka bussi kolmanteen erään, Venäjä. Mulla on Veikkauksen MM-lätkäveikkauksessa lapulla nolla Italialle ja vähintään kahdeksan Venäjälle, joten lisääkin toki saa tehdä, mutta oma pää on nyt tärkein.

Slovakia voisi tekaista yhden vaikkapa vikalla sekunnilla tyhjiin. 20 pistettä yhden aiemman tämän päivän täysosuman päälle tekisi hunajaa. Varmaan nousisin kiinni palkintosijoihin.

1 tykkäys

Kucherov paukuttaa yhdeksään nollaan ja Dadonov kymmeneen nollaan.

3 tykkäystä

Meneekö kohta kymppi rikki? Tilastot kuntoon…

1 tykkäys

Ja heti perään Dadonov rikkoo kympin

2 tykkäystä

No ei siinä sitten kauaa mennytkään… :man_shrugging:

1 tykkäys

Italian fanit ovat varmaan silleen, että oltaisiin voitettu jollei olisi Kaukokari ja Rantala sekoilemassa.

3 tykkäystä

Itseasiassa olen säkällä muutaman Italian valkun haastattelun kuullut. Maailma kuulemma tulee yllättymään, ja tänään niiden piti näyttää, että olevat tänään maailman paras jääkiekkojoukkue tjsp. Optimistisuus on ihan hyvä, mutta rajansa kaikella. Pelaajat varmaan vähän hymähtelee.

1 tykkäys

Yhden erän perusteella Saksa ei näytä enää pikkumaalta. Hyvässä ja pahassa. Rohkeeta kiekottelua, rytmejä, toisaalta ennennäkemätöntä egoilua. Ei ole enää sellaista saipamaista tsemppikiekkoa.

Mä tein tällaisen veikkauksen viime yönä kaikkiin loppuihin UK:n ja Italian peleihin.

Yks meni jo väärin.

Eihän se ole “pikkumaa” ollut moneen moneen vuoteen. Ja tämä on kyllä vielä normi otteisiin aika ponneton Saksa. Omat odotukset ollut tässä turneessa pelillisesti korkeammat.

Ei mutta näitä ei voi katsoa niin lyhyissä perspektiiveissä. Tietystä tasosta on tullut normi ja sitä odotetaan ja Saksa pelaa perinteisiä keskikastin (Slovakia, Sveitsi, Suomi, Tshekki jne.) vastaan joka ilta tasapäisesti.

Jos vielä jatkan, niin kymmenen vuotta sitten Saksa oli samassa korissa Norjan, Valko-Venäjän ja Latvian kaltaisten maiden kanssa.

1 tykkäys

Pari rikettä tuossa olikin Saksalle ennen kuin tuomari vihelsi jäähyn…

1 tykkäys