Turnausseuranta: MM-kisat 10.05.-26.05.2019 (pl. Suomen pelit)

Odotas vaan jos joku käy Kakkoon koskemassa niin sitten rupee löytymään rottia vähän enemmänkin.

Noniin Saksa tasoittaa. Hieno veto oli.

Saksan uhkapeli kannatti tällä kertaa.

(Saattaen vaihdettava) #532

Se ei vaadikkaan paljon vauhtia, kun joku tulee selkään ja lennät pää edellä laitaan. Osumasta selkään notkahtaa aika vähillä vauhdeillakin. Etenkin jos olet huonossa asennossa.

Joo eihän toi Nagyn taklaus ollu mitään verrattuna vaikka Komarovin parin vuoden takaiseen teurastukseen.

(「LIVE IS LIFE」) #534

Jahas, lähetys puskuroi maalihidastuksiin.

(Saattaen vaihdettava) #535

JESSS! Eisenschmid. Michael Wolffin manttelinperijä, vähän parempi versio vain hänestä.

(「LIVE IS LIFE」) #536

Tässä tämä mihin vertailin:

Kommenttiketjussa lisää kuvakulmia.

(【ツ】) #537

Komea maali tulevalta JMJ:n joukkuekaverilta Eisenschmidiltä… Pari paikkaa oli jo aiemminkin.

(「LIVE IS LIFE」) #539

Tillilihaa?

Bratwurstia ja olutta.

Draisaitl pistää 3-2

(【ツ】) #542

Slovakia on jääteloä helteellä… Sulaa aina lopuksi käsiin…

(Saattaen vaihdettava) #543

Draisatl! Taaas isketään Slovakia kylkiluiden väliin daggeria.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #545

Mikä jymyvoitto tämä nyt on?

Saksa on kyllä hiton kova joukkue pakko nostaa hattua.

Olipa hieno kiekkopeli sitä yhtä sikailua lukuun ottamatta.

(Saattaen vaihdettava) #548

Koittakaas nyt sitten Slovakialaiset olla buuaamatta Saksan kansallislaulun päälle.
Saksa on sikäli kyllä nyt kova, että sehän voittaa pelejä vaikkei pelaisikaan ihan niin hyvin, miten itse olen odottanut.

On draamaa. Jos Slovakia jollain tempulla selviää jatkoon ja pudotuspeleihin niin nämä kaksi viimeisen minuutin maalia kääntyvät joukkueelle sellaiseksi voimavaraksi että huh huh. Ei voi kenellekään toivoa tuollaista.

Varsinkin, kun Saksa nyt ei valitettavasti esittänyt pelissä yhtään mitään sellaista koko 60 minuutin leveydeltä, että sen olisi kuulunut voittaa. Slovakia pelasi mun mielestä (älkää hyökätkö) taktisesti viisaammin kuin Saksa. Heikko viimeistely ja ero mv-pelissä oli sitten ainoa.

Jotain samaa kuin Tapparassa tällä kaudella. Koko pelin ajan fiilis, että mä oon nähnyt tätä joskus ennenkin.

Jääkiekko on kuin jalkapallo: ensin pelataan pelikello nollille ja sitten Saksa voittaa.