Turnausseuranta: MM-kisat 10.05.-26.05.2019 (pl. Suomen pelit)

Suuret punaiset ruusut, oli joku tuonut huoneeseen, vielä olen kovin väsynyt mies vaivun uneen uudelleen

Mikään edellä mainittu ei pidä paikkaansa, eikä liity mitenkään mihinkään - ainakaan vielä. Se pitää kyllä kutinsa, että pian alkaapi
:ru: - :sweden:
:us: - :canada:

Itse katson Amerikan Derbyn.

Pätkiikö muilla C More + Chromecast ihan jumalattomasti?

Minä katselen Venäjän ja Ruotsin peliä, koska fantasiarosterissani on neljä pelaajaa näistä joukkueista.

1 tykkäys

Itse myin oman joukkueeni luotettavalle Hong Konglaiselle “sijoittajalle” Herra Ku Ze Tukselle.

Huikeita pelejä molemmat - Odotusarvo molemmista otteluista on tapissaan. Nyt nähdään tavallaan esiottelut tulevasta.

2 tykkäystä

Kiikari viheltää :us: vs :canada:, pitäskö sittenkin vaihtaa peliä? :thinking:

2 tykkäystä

Sinitakkien Pulju (En osaa kirjottaa Dubuaata :joy:) vei heti Kanadan johtoon.

Usalla oli hyvä pyöritys ja Kanen laukaus. Kanada rankoo kuitenkin ekasta paikasta. Stone vie kiekon riiston jlk maalintaa,rystyllä jättö kulmalle viilettäneelle DuBoisille.1-0 Can

Hughesilta vietiin lapsellisella tavalla kiekko. Cirelli tolppaan. Usan peli välillä vähän ylimielistä. Kanadalla enemmän työntekoa

2-0 Mantha riistää kiekon ja 2 vs 1 hyvä syöttö ja ABC Turrikselta maukas viimeistely. JVR oli tunaroija Jenkeiltä.

@Treppu vai kuka ? Kuuleeko Bratislava. Pidetäänkö siellä jotain lomaa? Ruotsi näyttäisi johtavan 1-0, mutta velvollisuuksia ei hoidella raportoinnista. Tää on vähänkö Otson pakkiparina pelaisi, kaikki pitää tehdä ite.

1 tykkäys

Landeskog teki 1-0. Venäjän tasoitus vähän roikkui ilmassa mutta sille tuli jäähy. Venäjä kesti jäähynsä.

1 tykkäys

Puhalluttaa tuo Larkinin blokki täällä asti.

Larkin sai raudanlujan lämärin ““sinne””. Oli varmasti siirtynyt aloitushässäkässä suojat kriittiseltä alueelta vinoon.

Ekan erän perusteella ottaisin Leijonia vastaan paljon ennemmin Venäjän kuin Ruotsin. Hyvää peliä länsinaapurilta - laukauksia satelee, vauhtia, vahvaa vääntöä ja vaarallisia tilanteita. Ovechkin on täysin pimennossa eikä Malkinkaan erotu mitenkään.

1 tykkäys

Etsitään näemmä vieläkin Larkinia vaihtopenkin alta… Vähän puhalluttaa vieläkin kilautus.

Edit. Ja koppiin meni…

1 tykkäys

Venäjän veljet ottavat erätauolla vähän Pepsiä, niin eiköhän tehoja tule toisessa erässä.

6 tykkäystä

Aika huikeen vauhdikas erä nähtiin :canada: - :us: pelissä. Kanada oli ehdottomasti parempi joukkue, mutta kylläpä Usalla myös aihioita oli.

1 tykkäys

Jos Markström Ruohtilla maalissa loppupelit, niin ennustaisin Ruotsille mestaruutta.

1 tykkäys

Anisimovin maalilla Venäjä tasoittaa 1-1…

Edit. Aikamoiset onnentoivotusläpsykuviot Kanadan joukkueelta käytävällä…

Mun mielestä maikkarin slogan voisi olla :
Sieltä missä aitaa ei ole ollenkaan ja mainoksia.
Edes päivän tapahtumia ei käsitellä, studioita ei lainkaan paitsi Suomen peleissä. Samoja väsyneitä top-koosteita.

Dadonov ohjaa ilmasta maaliin, mutta onko korkea maila… Videolle meni.

Edit. Good goal eli 1-2 Venäjälle

Maksamalla 25€ kisoista saa studiot ja vähemmän mainoksia. Ei ole riistohinta.

2 tykkäystä