Turnausseuranta: MM-kisat 9.-25.5.2025, Ruotsi&Tanska (pl.Suomi)

Se oli sellainen Ilvesmäinen kiekottoman pelaajan estäminen. Mun mielestä hyvä vihellys.

1 tykkäys

Ei taida olla kiekollinen pakki tämä Stapelfeld. Tällä kaudella Salzburgissa 45 peliin 0+1. Viime kaudella 44 peliin 1+1. Mutta neljä mestaruutta putkeen. Ja niissä pleijareissa 50 peliä 0+2.

Ja ihan jokaiseen Liiga-seuraan

Pilli ei soi Ruotsille. 2 jäähyä taas ohi.

2 tykkäystä

Ihme kun sitä kosto poikkaria ei kuitenkaan vihelletty Itävallalle. :laughing:

Se on totta, siinä meni 3 jäähyä ohi😂

2 tykkäystä

Ilmeisesti poikkaria saa antaa ja selkään vetää, mut estämiset vihelletään. Ainakin Itävallalle..

1 tykkäys

Eilisellä linjalla olis tullu poikkarista ja sukeltamisesta.

1 tykkäys

Buuasko yleisö Tre Kronorille, kun se pakitti omalle alueelle?

3 tykkäystä

Marcooooooo Kasperrrrrrrr!

4 tykkäystä

Upea hyökkäys Österreichilta!

3 tykkäystä

MAAAARRRCOOO!!! Mitä täällä tapahtuuu??? Ensimmäinen hyökkäys koko erässä!

3 tykkäystä

3-1 oli todella lähellä.

2 tykkäystä

Mistä tuo peli tulee?

Joku voisi sanoa että ansaittu tasoitus.

1 tykkäys

■■■■■■ Ei mahda mitään.

2 tykkäystä

Viaplay.

1 tykkäys

Den Glider In vaan soi areenalla. :laughing:

Katkeraa. Itävalta on saamassa 0 pistettä 2 ottelusta, jossa se on pelannut aivan helvetin hyvin.

2 tykkäystä

Paltamo voitto Itävallan ei Ruotsi