Se oli sellainen Ilvesmäinen kiekottoman pelaajan estäminen. Mun mielestä hyvä vihellys.
Ei taida olla kiekollinen pakki tämä Stapelfeld. Tällä kaudella Salzburgissa 45 peliin 0+1. Viime kaudella 44 peliin 1+1. Mutta neljä mestaruutta putkeen. Ja niissä pleijareissa 50 peliä 0+2.
Ja ihan jokaiseen Liiga-seuraan
Pilli ei soi Ruotsille. 2 jäähyä taas ohi.
Ihme kun sitä kosto poikkaria ei kuitenkaan vihelletty Itävallalle. ![]()
Se on totta, siinä meni 3 jäähyä ohi😂
Ilmeisesti poikkaria saa antaa ja selkään vetää, mut estämiset vihelletään. Ainakin Itävallalle..
Eilisellä linjalla olis tullu poikkarista ja sukeltamisesta.
Buuasko yleisö Tre Kronorille, kun se pakitti omalle alueelle?
Marcooooooo Kasperrrrrrrr!
Upea hyökkäys Österreichilta!
MAAAARRRCOOO!!! Mitä täällä tapahtuuu??? Ensimmäinen hyökkäys koko erässä!
3-1 oli todella lähellä.
Mistä tuo peli tulee?
Joku voisi sanoa että ansaittu tasoitus.
■■■■■■ Ei mahda mitään.
Viaplay.
Den Glider In vaan soi areenalla. ![]()
Katkeraa. Itävalta on saamassa 0 pistettä 2 ottelusta, jossa se on pelannut aivan helvetin hyvin.
Paltamo voitto Itävallan ei Ruotsi