Ei maha mittää.. Ruotsi vie..
Joka tapauksessa todella hyvät kaksi ottelua Itävallalle
Lopputulokset. Voin vain kuvitella Itävaltalaisten fiilikset.
Tällä menolla taistelee jopa puolivälieräpaikasta.
Vedetään hetki happea ja sen jälkeen vielä 2 ottelua. A-lohkossa kisaurakkansa aloittavat Latvia ja Ranska. B-lohkossa pelataan todella mielenkiintoinen ottelu Tanska-Sveitsi!
Hieno meno Herningissä👍 Rooligans ja Sveitsi-fanit ovat aina raikkaalla jalalla
Den-Sui kova on vauhti. Blichfeld toistaiseksi näkymätön. Kertaallen palautti kiekon alaspäin, kuin perinteisessä pelitapa Tapparassa
Seuraakos joku tuota Latvia-Ranska peliä? Onko Latvialaiset taas isolla joukolla katsomossa?
Hischier ja 1-0.
Ei ole Blichfeld ykkösylivoimassa.
Blichfeld kakkos-yv.
Dylan Fabre ja Ranska 1-0.
On vahvasti ollut Sveitsin erä. Ei ole juuri Blichfeld näkynyt mutta eipä ole muutkaan Juutit.
Tanska ollut kohta lähemmäs 300 minuuttia MM-kisoissa tekemättä maaliakaan Sveitsin verkkoon. Ihan käsittämätön lukema.
Blichfeld 1. erä Sveitsiä vastaan
- Palautus pakille, jotta pääsevät vaihtamaan kiekolla.
- Röpelöinen syöttö omalla siniviivalla vauhtia keräävälle joukkuekaverille, johti kiekon menetykseen.
- Röpelöinen syöttö ylivoimassa, Sveitsin mailapuolustus pääsi väliin. Pyrki syöttämään laukaisusektorista keskelle parempaan sektoriin. Sveitsi sai kiekon ja purki.
- Erän lopulla Blichfeldin ketju sai hyvän paineen hyökkäysaluelle. Ei tulosta.
- Pelaa kakkosylivoimaa vasemmalla siivellä. Ketjussa pelaa oikeaa laitaa.
Vaikuttaa tunnolliselta laitahyökkääjältä, joka hoitaa puolustusvelvoitteen. Hyötyy sovitusta pelitavasta.
Kuinka päättää pitkä maaliton putki? Alivoimalla ja Tanska 1-1.
Blichfeld ei pelannut alivoimalla
Blichfeld maali!
Blich naulaa!
Olipahan napakka veto.
Tanskalainen Viikinki!! ![]()