Tappara johtoon,eikun…
Nyt pelasi. Tasakentällisin.
Blichfeld kova rannelaukaus etuylänurkkaan tasakentällisin oikean b-pisteen sisäkaarelta kakkosektorista
Meillä on muuten maalipyssy ens kaudella ![]()
Komea rannekuti tuolta Blichfeldiltä.
Onko meillä sniper, selostajan mukaan.
Hyvin pelasi yyveen. Ei pelannut pelkästään itselleen, vaan joukkueelle.
Edit. Tuohon Tanus ja Brickley viivalle, niin vastustaja ei tiedä mistä suunnasta paukku tulee. ![]()
Kyllä Blichfeldiä voi sovitella toiselle siivelle ykkös YV:lle.
Peruspaikka Blichfeldillä pitää olla Tapparassa ylivoimassa vasemmalla puolella. Kuitenkin vapaat kädet liikkua ylivoimassa ympäri hyökkäysaluetta
Tässä pelissä tehdään vain hienoja maaleja. Moy 2-2. Hischier 1+1.
Olipa nätti Sveitsiltä.
Moy toinen ja upea on tämäkin maali. 3-2 Sveitsille.
Jumankauta mikä vastataklaus.
Hieno peli käynnissä!
Oli kyynärpäätaklaus muuten
On hieno peli. Tanska vetää melkoisen myllyn erän loppuun
Sveitsi hakemalla hakee itselleen jäähyn.
Jaa, tuo taklaus oli kyllä päähän kohdistunut.
Latvia muuten 1-1 kertoo tulospalvelu.
Blichfeld 2. erä Sveitsiä vastaan.
Erinomainen erä. Ketju sai painetta aikaan hyökkäysalueella. Syöttövarmuus parani. Liike parani. Kiekkovarmuus parani. Pelasi pyörähtämällä tilaa itselleen hyökkäysalueella. Blokkasi laukauksen puolustusalueella. Teki maalin kovalla rannelaukauksella.
Klo 13.20 alkavat ottelut
Slovakia-Slovenia 3-1
USA-Unkari 6-0
Hyvin lähtenyt Unkari taistelemaan Jenkkejä vastaan