Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Pe 13.8. klo 16.00 HPK–KooKoo
Pe 13.8. klo 19.30 Ilves–Tappara
La 14.8. klo 14.00 Pronssiottelu
La 14.8. klo 17.30 Finaali
Jarkko Parikka–Lester Lancaster
Tuomas Salmela–Simon Johansson
Leo Lööf–Aleksi Elorinne
Marek Langhamer (Vadim Zherenko)
Tappara
Anton Levtchi–Tyler Morley–Kristian Kuusela
Kristian Tanus–Patrik Virta–Waltteri Merelä
Samuel Salonen–Kyle Platzer–Jukka Peltola
Sami Moilanen–Otto Rauhala–Petteri Puhakka
Casimir Jürgens–Santtu Kinnunen
Mikael Seppälä–Veli-Matti Vittasmäki
Brady Austin–Joni Tuulola
Tomas Hamara
Itse katselen suoraan telkkarin selaimen kautta. Hyvin näkyy näinkin, mutta tosiaan pientä nykimistä näkyvissä ajoittain. Hyvä tietää, ettei auttaisi vaihtaa chromecastiin.
Mulla ainakin onnistui Android tabletin kautta, mutta ongelma oli se, että en saanut livelähetykseen omaani. En tiedä miksi ei onnistunut, joten hain läppärin ja homma toimii.
Puhelimen omalla selaimella katselen ja itsellä myös oli ensin casting nappi hukassa, mutta olin käynnistänyt streamin ennen chromecastia. Katkaisin streamin ja käynnistin uudelleen kun CC oli jo päällä jolloin nappi tuli heti ruutuun.
Mullakaan ei tabletilta löytyny chromecast kuvaketta mut otin läppärin ulos ja siellähän se kuvake möllötti. Painallus vain niin peli näkyy. Kohtalainen kuva… ehkä vähän tumma… mut tyhjää parempi. Nyt vähän olutta ja grillivermeet valmiiks ni illan ottelu voi alkaa.