Pääsääntöisesti loistava somessa - nyt meni sitten vähän vikapuolelle. Toki tämän päivän elämä on haastavaa, kun täytyy olla niin pirun tarkkana siitä, miten sanansa asettelee. Onneksi kyseessä on kuitenkin jääkiekkoyhteisö, jossa tunnetusti jonkin verran hyväksytään rosoisuutta.
Noh, twiittien poistaminen riittää ja eteenpäin. Blood näköjään kuuluu samaan ihmisryhmään kuin minä: kun on liikaa aikaa niin fokus karkailee herkästi.
Siinä oli kaksi vaihtoehtoa, valitsi nyt sen someraivoon johtavan tien. Onpahan oululaisilla taas joku jolle buuata, kun Rantakari lähti.
Lisään tähän, ettei tule ot-viestiä: @peterra Siellähän ne buuasivat 2018 fake newsin perusteella, vaikka juuri voittivat mestaruuden.
Eikös Rantakari ollut isompi ongelma kuopiolaisille? Ja palataan topikkiin - nyt Blood sentään perääntyi ajallaan.
On muuten aika tarkassa syynissä Blood, ylittää uutiskynnyksen useammin kuin Tappara.
Erittäin hienoa toimintaa Bloodilta! Pyytää anteeks twiittiään, kaikki ei sitä tajuais tehdä.
Tämä some on vähän sellainen, että siinä tuppaa syntymään tarpeettomia myrskyjä vesilasissa. Mennään eteenpäin.
Koblizek on käynyt jäällä jo vähän luistelemassa. Kertoi pään vielä tulleen kipeäksi siitä, kun seurasi jotain Kärppien peliä katsomossa. Tämä parista kuulemastani haastattelusta.
Surullisinta somessa & Suomessa on se, että jos pyytää anteeksi niin siltikin kommenteissa on joku idiootti, joka sanoo “vähän myöhäistä pyytää anteeksi” tai “olisit pyytänyt anteeksi aikaisemmin.”
Oon itse karsinut Facebookin, Twitterin ja kaiken muun tällaisen käytön totaalisesti ja elän onnellisempana, kun ei luo idioottien kommentointia. Somessakin olisi hyvä idea ja kaunis ajatus olemassa, mutta ihmiset pilaavat sen.
Se on kyllä naurettavaa, että ihmiset on somessa niin saatanan virheettömiä. Virheen tunnistaa heti, kun sitä ei tee itse, mutta oman virheen huomaamiseen menee tunnista sataan vuoteen. Itekkin oon möläytellyt kaikenlaista, myös täällä. Vielä ei ole haasteita tippunut postiluukusta.
Tämä on se mitä olisi pitänyt vastata Koblin alkuperäiseen kommenttiin terveydestään. Tässä nähdään sekin ettei kannata tehdä diagnooseja television välityksellä.
Hauska lukee noita kommentteja mitä Blood on saanut
ja varmaan hauskinta on se, että yli puolet on Ilveksen faneilta ![]()
Samaa mieltä, päävammat on oikeasti vakava asia. Todella vakava, siksi toinkin tuolla taklausketjussa esille taklatun epäloogisen käytöksen SEKÄ sen, että tällaisissa tilanteissa missä jonkin asteista päävammaa ON SYYTÄ EPÄILLÄ - on Kärpiltäkin (tai miltä tahansa muulta joukkueelta vastaavassa tilanteessa) edesvastuutonta olla vetämättä pelaajaa heti sivuun tarkastuksiin.
Ei se ole tarpeetonta, että ääliömäisyyksiin reagoidaan. Se on taas sitten elämän mittainen opinahjo, että osataan punnita kokonaisuutta, esimerkiksi sitä, miten joku möläytys vaikuttaa suhtautumiseemme johonkin ihmiseen kokonaisuutena.
Minulla on yksi hyvä kaveri, joka on helvetin hyvä kaveri, mutten ole täysin antanut anteeksi, kun nakkasi auton ikkunasta vauhdissa mäkkäriroskat luontoon. Niin ei voi tehdä. Siitä on viisi vuotta. Hän tuskin kärsii silti siitä, että pidän häntä siltä osin pahana.
PS sekin vaihtoehto on, että Ben ON pohjimmiltaan mulkku. Jotkut ovat. Vaatinee toki enemmän tarkastelua.
Aika ahdistavaa katsottavaa - onneksi some on täynnä täydellisiä ihmisiä. Somessa on todella se kuuluisa nollatoleranssi virheisiin eli jos teet virheen niin aina siellä kommenteissa on joku sinua järkevämpi, joka tietää, että olisi pitänyt jättää kokonaan tekemättä tai sitten hamaan loppuun asti pysyä valitulla tiellä.
Toki sama ilmiö on täällä palstallakin aika vahva, joten turha kai sitä on yksin somen ongelmaksi työntää.
Siirsin Mäntylän taklauksesta alkaneen Ben Blood -metakeskustelun tähän itse tapauksen tilannehuoneketjuun, niin pysyy asiayhteys selkeämpänä.
Avasin ketjun hetkeksi siltä varalta jos joku halusi vielä sanaisen arkkunsa avata.
Itse ymmärrän kohtuu hyvin, että faneilta näillä palstoilla tulee tuollaisia kirjoituksia, mutta kyllä “lajia tuntevalta pelaajalta” voi odottaa vähän fiksumpaa käytöstä. Hyvä kuitenkin, että Benkin on myöntänyt mokansa.
Ketju suljettiin automaattisesti 12 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.
Ben Blood puhuttaa kyllä kovasti jatkuvasti… Paitsi Tapparan johdossa.
" Tapparan Ben Blood pöyristytti Liigassa Kärppien Radek Koblizekin päävamman vähättelyllään – Urheilujohtaja Jussi Tapola ei kommentoi"
Facebookissa ylläri ylläri lytätään Tapparaa. Jatkoajan sivulla siis. Kysynkin, miksi Tapparan pitäisi kommentoida yhtään mitään?
Emt, mut jos työntekijä puhuu “hölmöjä” työhönliittyvistä asioista, niin pitääkö työnantajan ottaa kantaa?