Tehän näitä tykkäätte puida, tässä Liigan näkemys tällä hetkellä.
Olin eilen livenä tämän nähtyäni sitä mieltä, että ei mitään pelikieltoja, mutta olin samaa mieltä Pajuniemen tilanteesta ja tämä oli rumempi siihen nähden. Historiaakin löytyy, niin tullee neljä.
Yhtään en ihmettele vaikka muutama peli historialla tulisi vaikka ei min mielestä pitäisi tulla. Jos tästä tulee pelikieltoa niin paljon on mennyt kurinpidolta asioita läpi sormien.
2 tykkäystä
hellno
(When we all give the power, We all give the best)
7
Saattaahan tuosta jotain tullakin. Vähän kyllä semmoinen ohhoh-tilanne. Nuutinen kalastaa. Tuukka antaa siihen mahdollisuuden.
Kyllähän Tuukalle sattuu turhan usein näitä selästä tönimisiä.
1 tykkäys
kmalainf
(Joulun Tapparassa näkevä Matushkin | Levtchi fan club)
17
Mielestäni ansaitsee pelikiellon tuosta. Määrästä en osaa sanoa, mutta tuskin löydän valitettavaa (ainakaan että olisi liian paljon) siitäkään päätöksen tultua.
Mäntylä ei ole mikään pelillinen menetys. Myöhässä on usein ja sen takia noita tulee, kun ei pysy perässä ja haluaa pelata kovaa. Minulla ei ole tästä mitään sitä vastaan, että tulee pelikieltoa, mutta eikö samasta pelistä voi poimia molemmat ison rangaistuksen paikat tutkintaan eikä vain toista? Jokinen on KalPan kapteeni ei tuossa ole mitään? Päähänhän se tulee, aivan suoraan.
Jokinen-Utunen tilannetta käsitelleet viestit poistettu. Tehkää sille oma ketjunsa, jos haluatte siitä puhua. Videohan siitä tilanteesta löytyy Liigavahdista tai Liigabotista, ja sen voi linkata siihen ketjuun. Tässä ketjussa keskustellaan Mäntylän teosta.
Sitä juuri. Tuollainen “temppu” on likainen temppu. Se on ihan turha höpötellä mistään taklauksen vastaanotosta, koska tuossa ei taklattu. Törkyiltiin vain.