Tapparan Tuukka Mäntylän taklaus KalPan Mikko Nuutiseen 20.02.2019

Tehän näitä tykkäätte puida, tässä Liigan näkemys tällä hetkellä.

Olin eilen livenä tämän nähtyäni sitä mieltä, että ei mitään pelikieltoja, mutta olin samaa mieltä Pajuniemen tilanteesta ja tämä oli rumempi siihen nähden. Historiaakin löytyy, niin tullee neljä.

5 tykkäystä

Olipa Nuutiselta väsynyt keräily. Tuukka osui vain toiseen olkapäähän. Eihän tuosta voi mitään tulla ja 2+10 oli jo ihan liikaa muutenkin

6 tykkäystä

Veikkaan vähintään 2-4 peliä. Numeroihin menee taas ja historiaa on.

5 tykkäystä

Jos tulee pelikieltoa, niin ei se mikään katastrofi ole Tapparalle. Varsinkin kun Blood on palailemassa pelaamaan.

2 tykkäystä

Kevyesti kaatu, mutta huolimaton ja tarpeeton. Numeroihin ja Tuukan historialla tulee kolme peliä.

1 tykkäys

Yhtään en ihmettele vaikka muutama peli historialla tulisi vaikka ei min mielestä pitäisi tulla. Jos tästä tulee pelikieltoa niin paljon on mennyt kurinpidolta asioita läpi sormien.

2 tykkäystä

Saattaahan tuosta jotain tullakin. Vähän kyllä semmoinen ohhoh-tilanne. Nuutinen kalastaa. Tuukka antaa siihen mahdollisuuden.

Ei kyllä kalasta yhtään.

4 tykkäystä

Voi olla niinkin. Mutta helpohkosti kaatuu kuitenkin.

2 tykkäystä

Kunnon rangaistus vaan kehiin, jotta lopettais nää toistuvat säädöt.

1 tykkäys

Kai mulla taas jotkut Mäntylä-lasit päässä, mutta ei tossa mun mielestä ole yhtikäs mitään. 2+10min aivan riittävä.

7 tykkäystä

Tuollaisia olen nähnyt menevän läpi jäähyittä, ovat silloin kohdistuneet Tapparan pelaajiin.

8 tykkäystä

Kyllähän Tuukalle sattuu turhan usein näitä selästä tönimisiä.

1 tykkäys

Mielestäni ansaitsee pelikiellon tuosta. Määrästä en osaa sanoa, mutta tuskin löydän valitettavaa (ainakaan että olisi liian paljon) siitäkään päätöksen tultua.

Mäntylä ei ole mikään pelillinen menetys. Myöhässä on usein ja sen takia noita tulee, kun ei pysy perässä ja haluaa pelata kovaa. Minulla ei ole tästä mitään sitä vastaan, että tulee pelikieltoa, mutta eikö samasta pelistä voi poimia molemmat ison rangaistuksen paikat tutkintaan eikä vain toista? Jokinen on KalPan kapteeni ei tuossa ole mitään? Päähänhän se tulee, aivan suoraan.

4 tykkäystä

Nuutisen piikkiin menee tämä. Pelaa tilanteen täysin väärin ja ei se Tuukan vika ole, jos ei osaa varautua taklaukseen.

2 tykkäystä

Jokinen-Utunen tilannetta käsitelleet viestit poistettu. Tehkää sille oma ketjunsa, jos haluatte siitä puhua. Videohan siitä tilanteesta löytyy Liigavahdista tai Liigabotista, ja sen voi linkata siihen ketjuun. Tässä ketjussa keskustellaan Mäntylän teosta.

4 tykkäystä

Pahinta tuossa on tuo käsillä tönääminen juuri ennen laitaa.

3 tykkäystä

Sitä juuri. Tuollainen “temppu” on likainen temppu. Se on ihan turha höpötellä mistään taklauksen vastaanotosta, koska tuossa ei taklattu. Törkyiltiin vain.

4 tykkäystä

Ei ollut selästä taklaaminen. Tällaisia tulee jatkuvasti ja menee ohi kurinpidolta…