U20 MM-kisojen liveseuranta, 26.12.2025-6.1.2026, USA

Tämä menee top5 tylsimpiin peleihin mitä oon koskaan katsonut. Toinen on niin huono, ettei toisen tarvi edes yrittää.

2 tykkäystä

Rimpinen pitää luvut vielä siedettävinä, jostain pitäisi saada jalkaa, selvästi edellinen peli vaikuttaa.

Ei uskoisi U20 peliksi. Yleensä vauhdikasta päästä päähän peliä.

3 tykkäystä

Siirtyi muutama vuosi sitten siskonsa kanssa samassa ‘paketissa’ HIFKiin. Joku paremmin tietävä voi kommentoida menikö koko perhe syrjäiselle rannikkoseudulle.

1 tykkäys

En ole tätä peliä katsonut kuin sivukorvalla ja Ässienkin pelejä viime aikoina huolestuttavan vähän, mutta Boelius on ollut mainio niissä peleissä, mitä aiemmin kaudella katsoin. On pelannut enemmän tai vähemmän kaikissa Ässien kauden peleissä isollakin vastuulla, joten voiko olla jotain väsymystä. Vai väsyykö nuoret? Minua väsyttää pelkkä ajattelu.

Lisäks väsyttää katsoa tätä ja miettiä väsyttääkö nuoria

4 tykkäystä

Inception-tason kamaa.

1 tykkäys

Boelius on ollut parhaimpia pakkeja ja tehot tukee sitä, kyllä tuo Tapparaan kelpaisi, vaikka pelaakin nyt ässissä, eikä kaiketi nhl:llään varattuna. Itse näen eilisen pelin vievän nyt voimia, hyvä alku muuten, mutta 5-min jäähy siihen ja kaveri niittaa etukulmasta. Jostain nyt voimia, näkyy kyllä kaikissa syötöissäkin, ei mene lapaan.

Sitä mietin että, miksi suomalaisella pelaajalla on vaikeuksia pelata nopeasti. Tapparalla ja U20-maajoukkueella samanlaista vaikeutta tuon syöttämisen ja sen vastaanottamisen kanssa paineen alla :thinking:

Kaikki eivät ole Crosby tasoa, mutta selvästi parempaan näkyvissä mielestäni, kuten eilenkin sen näki Latviaa vastaan. Nyt kovempi vastus ja tupla pelit putkeen.

Jos pilkot sipulia omaan tahtiin koko elämäsi. Sitten joku sanoo, että nyt pilkotaan nopeammin. Tuohon pilkkomiseen kuuluu sipulin ottaminen jääkaapista, kuoriminen, itse pilkkominen sekä sipulisilpun siirtäminen “pilkottu”-astiaan. Voit ehkä nopeuttaa joitain osia tuosta prosessista, mutta se itse pilkkominen eli peli, voi olla vaikeaa nopeuttaa. Varsinkin, kun siirrytään kuumaan keittiöön.

3 tykkäystä

Tämä on omakin johtopäätös. :+1:

Nyt on taas paremman näköistä tekemistä. :+1:

1 tykkäys

Ilmalämpöpumppu helpottaa keittiön kuumuuteen. Peliin liittyen, miten on mahdollista, että Suvanto nuorimpana näyttää pelillisesti yli-ikäiseltä

No näyttääkö Suvanto junnulta Liigassa? :smiley: Tulee niin Barkov vibat miehestä joskin aavistuksen halvempi versio mutta kuitenkin.

3 tykkäystä

Näyttäkääs uusintana se loukki vai pidelläänkö siellä taas ritilää?

2 tykkäystä

En ihmettele varsinaisesta Suvantoa, vaan noita 17 muuta….

2 tykkäystä

Ööh, miksi Petrell yht’äkkiä kehuu Boeliusta?

1 tykkäys

Yv. nyt kasaan, turhaan viedään syvään laidoista. Nopeessa pelissä kyllä, mutta syötöt.

Vaikeaa on saada kunnon pyöritystä, kun hävitään jokainen aloitus…

1 tykkäys