Tsekki on kyllä jatkojen isolla jäällä paha. Liike riittää.
Hemming koittaa ratkaista itse koko pelin
Onko paitsiosääntö muuttunut? Enne täytyi molempien luistinten olla keskialueen puolella, kunnkiekko otetaan haltuun, jotta sai mennä ennen kiekkoa hyökkäysalueella.
Oli Miettisellä tonttia
No mitä ■■■■■■ nyt..
Ihan ok kädet pakille. ![]()
Aika nätti, ei voi mitään
No oli hieno. Toisessa päässä olisi saanut laittaa
Öitä.
Voi pers…
No, ainakin oli Rimpisellä aika tekemätön paikka. Hieno maali
Hyvä esitys, vaikka hävittiinkin, uutta kohden. Upeita pelejä kyllä, vauhtia piisaa. Rimpiselle 5/5, hyvin pelattu.
Nuorten kisojen 3 vs 3 jatkoajat, mitä tahansa voi tapahtua ja tapahtuukin. Molemmilla mies yksin maalin edessä veivailemassa jatkoajalla, mutta olihan tsekkipelaajan viimeistely eri tasoa kuin suomalaisen yritys.
Olipa huikea syöttö ja huikea viimeistely.
Se ois sitten pakko voittaa Kanada tai se on USA tai Ruotsi vastassa puolivälierässä.
Kunhan on hallussa niin ei ole väliksi vaikka kiekko perässä vähän hidasteleekin. Jotenkin näin mutta täsmällisemmin.
Olipahan hävytön ratkaisu.
JA voitto riittää..
Kisojen paras peli niin kyllä Kanadasta pisteitä saa.
Voittomaali oli hieno, oli kattellu HIFK-Tappara peliä😉
Suomella nousujohteinen peli, mutta eihän me tuosta pinnaakaan ois ansaittu! Rimpinen pelasti mm. useamman läpiajon (tai tsekit veti seinille), mut laatupaikat tosi selvästi Tsekeille. Suomi pelas kaks erää ihan liian hienoa/vaikeaa ja ei päästy ees laukomaan. Vastustalla kuitenkin piti olla heikko molari ja ei ees testattu kahteen erään. Yv Suomella katastrofaalista, toki Tsekilläkään hääppöstä ollu. Maalin ja muutaman laatupaikan kuitenkin saivat.
Katotaan lähdetäänkö sekoittamaan ketjuja?
Kaivoin säännön. Ei ole paitsio jos …” on kiekko hallussa ja hallinnassaan ennen kuin hänen luistimensa ylittävät siniviivan etureunan.”
Tasoitusmaali siis mun mielestä oli paitsio.
Itse tulkitsen kyllä tuota sääntöä sitten kuten Tsekin valmennuskin😉