Ulkopaikkakuntalaisten finaalitreffit

Vähän myöhässä tulee tämä ketju, mutta ajattelin luoda tämän, jotta ulkopaikkakuntalaisetkin voisi sopia yhteisiä paikkoja, joissa seurata finaalien ratkaisuja. Kun vieraalla paikkakunnalla voi olla vaikea löytää esim. baareja joissa seurataan muiden pelejä, puhumattakaan samanhenkisestä seurasta.

Itse ajattelin seurata Porissa pelejä Pub Winstonissa, ainakin viime keväänä ne näytti ratkaisevan finaalipelin ja baari oli täynnä kiekosta kiinnostuneita seuraajia jopa tiistaina ja tunnelma oli hyvä. Taisi seassa olla muutama todellinen Tappara fanikin.
Eli Porissa vaikuttavat Tappara fanit Winstoniin?

Myös muiden kaupunkien asukit voivat sopia yhteisistä seuraamisista.

4 tykkäystä

Kotona joutuu väijymään lasten kanssa. Muuten Winston sopisi mainiosti.

Itse olen työreissussa stadissa. Missäs päin muut paikkakuntalaiset aikovat väijyä peliä? Vieläkö Sportti (vaikka onkin muuttanut ja layout muuttunut hiukan heikompaan suuntaan) vai keräännyttekö jonnekin muualle? Itse olen siis kiljuen mukana

Itse ajattelin katsoa kotona. Toki, onko kukaan Matinkylässä menossa katsomaan johonkin kuppilaan peliä?

Minne täällä Kuopiossa voitetun pelin jälkeen?

Puijonsarveen roikkumaan kattokruunuun. En osaa sanoa onko koskaan kukaan moista tehnyt… :innocent:

1 tykkäys

Ei kai kukaan sellaista tekisi. Siellähän nautitaan sivistyneesti lasillinen tai kaksi…

Itse suosittelen torilla huutamista ja siitä kierien portaat alas Henry´s pubiin.

1 tykkäys

Näin toimitaan :slight_smile:

sama vika, joutunut tänne rannikolle. Itse siirryn nyt bakersin O’learyyn, keskustan sportti baareista tuntui parhaalta kun viikolla kiersin.

Tyhmä kysymys, mutta onko täälä Mänttä-Vilppulalaisia? :smiley:

Ei kai tuossa mitään tyhmää ole. Tappara on koko Suomen joukkue. Tai oikeastaan minkä maalaisten tahansa. :slight_smile:

1 tykkäys

Mää oon syntyny Mäntässä, mutten oo kyl 50 vuoteen siellä käynyt. :smile:

1 tykkäys