Jokohan Seigo olis Suomen osalta pikku hiljaa nähty ![]()
Ihan ok ja helppolukuinen haastispätkä, joka hieman syventää tai laajentaa tapahtumien kulkua.
Pajuluoman hälytyskellot alkoivat kilkattaa jo runkosarjan toisen pelin jälkeen. Se päättyi vieraskentällä KooKoota vastaan Sportin huimaan voittoon.
– Voitettiin 7–2 ja pelaaja huusi ■■■■■■ pukukopissa. Silloin itselle tuli ensimmäisen kerran ajatus, että nyt meillä ei ole kaikki hyvin. Kivijalka oli tekemättä joukkueelle. Näin ongelmia niin arvojen kuin yksilöiden johtamisessa. Joukkueurheilussa on yllättävää, että jotain ■■■■■■■■ 7–2 -voiton jälkeen, Pajuluoma sanoo.
– Kaikki kulminoitui omaan johtamiseeni. Ällöttää puhua vaatimustasosta huippu-urheilussa, mutta minulla olisi pitänyt olla rima korkeammalla ja vaatia tiettyjä pelin lainalaisuuksia enemmän. Luotin liikaa positiiviseen ilmapiiriin, että jos joku ajautuu arvojemme ulkopuolelle, joukkue vetää hänet takaisin.
Suoranta tosiaan Vaasaan loppukauden pahvilla, johon sisältyy myös optio ensi kaudesta.