Vaasan Sport kaudella 2021-22

Jonne Virtasen liigauraa jäljellä enää muutamia otteluita.

1 tykkäys
2 tykkäystä

KiakkoRadio tägäili Jonne Virtasta somessa tämän viimeisestä pelistä Tamperereella. Kyselyn aiheena oli miten saa peliin tunnetason parhaiten päälle.

Virtasen vastaus on paljon kertova.

1 tykkäys

Myös F.Riska lopettaa tiistain peliin. Tässä voisi olla pieni motivaatiolisä Sportille.

1 tykkäys

Sport oli tänään yllättävän lähellä virkamies neppailussa. Olen aivan varma että tiistaina lataavat parasta pöytään, tai vähintään kotijoukkueen kovan kympin.

Ilvestä vastaan koohotus tosin johtaa vastaiskumaaliin.

2 tykkäystä
  • Virtanen on lajinsa viimeinen. Jutussa mainitaan painit Helgen kanssa, mutta tuo oli aikaa jolloin lähinnä hesalaiset yrittivät liigaan puskea vähän gooni-kulttuuria. Jonne nousi Liigaan puhtaasti hanskattomilla avuilla. Pelillisesti tuotto joukkueelle on aina ollut kyseenalainen, vaikka saattoihan tuollainen antaa muille pelirauhaa, väitetään.
  • F.Riskasta olen aina tykännyt. Parhaimmillaam oli A-luokan rouhija nelosketjuun, kun JYPin traktoriprässi antoi painetta. Pelannut kovaa mutta hyvin vähän muistan ylilyöntejä tai sikailuja - rehti voimahyökkääjä (veljensä on rotta). Josh Greenin väitetään sanoneen että Liigan ikävimmät vastustajat ovat brothers Riska.
1 tykkäys

Tuolla kopissa puhuimme Filipin kanssa, kuinka erilaisia ihmisiä olemme. Toinen on käynyt korkeakoulun, toinen autokoulun. Silti olemme aika monta vuotta saman tavoitteen eteen tehnyt töitä. Ihmissuhteet on suurin saavutus, mitä olen urallani saanut.

3 tykkäystä