Vaasan Sportiin uusia pelaajia perjantaisin (2016-17)

Mun veikkaus: Erik Embrich

Arvailu on aina mukavaa joten vedetään iso nimi tiskiin: Ilari Filppula

Se on Ville Viitaluoma
Paljon maju-kokemusta, pelasi Örebrössa (punainen) & on lefti.

1 tykkäys

Lisäsin tuohon avausviestiin neljännen vihjeen. Sportin uusi pelaaja on siis hyökkääjä.

Ville Viitaluoma sieltä nyt sitten tuli.

http://www.vaasansport.fi/fi/uutiset/2016/04/08/leijonakokemusta-sportiin-ville-viitaluoma-liittyy-joukkueeseen-kahden-vuoden-sopimuksella

Saanko jonkun pisteen tästä? :slight_smile:

4 tykkäystä

Eikös vahvat huhut vienyt Viitaluomaa Ilvekseenkin? No sai vissiin paremman tarjouksen Vaasasta. Hyvä sopimus Sportille ilman muuta.

Naapurin forkalla kerrotaan pyynnin olleen 200k, ja jostain syystä neuvottelut Ilveksen kanssa päättyivät tähän.

No Ilvekseen ei tällä hetkellä ole mitään muuta syytä mennä, kuin Garry Stone ja kaunein kaupunki. Kaikki muu puoltaa Sportia.

1 tykkäys

Idea tempaukselle on hyvä. Mutta mun mielestäni pelaajien nimillä on oltava painoarvoa. Alku oli hyvä. Viitaluoma on tunnettu, ihan potentiaalinenkin ukko. Jännä nähdä, mikä on pelaajien taso. Vedettiinkö matto heti alta vai rakennetaanko rannikolla jotain suurta. Jos sieltä seuraavaksi puskee jotain rivimiehesten rivimiestä, niin kiinnostus lopahtaa nollaan.

rumpujen pärinää “Hyvät naiset ja herrat, jarkkopyymäki!”

Ilvekseen olevat huhut on todennäköisesti 95% niiden persaukisten haaveita jotka kääntyny huhuksi. :smiley:

1 tykkäys

Et, ku mä olin eka :yum:
Edit: Voishan sieltä vielä olla ihan koviakin nimiä tulossa. Varmaan ainakin Kankaanperä olis faneille mieluisa tulija.

Päivitin tuohon avausviestiin myös tämän päivän vihjeet ja päivitän myös tulevat.
Tämän päivän vihjeessä tosiaan Jokerien logo. Itse veikkaan, että pelaaja on Olavi Vauhkonen, joka on Jokereiden kasvatti. Toki se voi olla myös esimerkiksi Jani Rita, joka pelasi Jokereissa vielä tällä kaudella.

Ihan arvailulla mennään, ni sanotaan Jere Sneck tai Jani Kautto.

Virmanen jatkaa?

Niko Peltolanhan huhuttiin siirtyvän Ässiin, mutta onko kyseessä puolustaja ja ex-Jokeri…

Katsotaan nyt lisävinkit, mutta olisko Ässät vapauttanu Semir Ben-Amorin Sportille?
Toki myös Rita/Peltola vaihtoehtoja. Tai aika moni muu :smiley:

Iltalehti kertoilee, että Niklas Hagman ja Niko Kapanen ei jatka Jokereissa. Lisäksi Eetu Pöysti on ilman sopimustarjousta.

Eiköhän Kapanen siirry Miettisen tavoin Hämeenlinnaan jäähdyttelemään.

Viikon toinen vihje: LW/RW.
Tämä sopii sekä Olavi Vauhkoseen että Jani Ritaan.