VALMIS: Ansiomerkki-ilmoitukset 20.11.2020

@henkilökunta Mikä helkkarin reboot nyt on käynnissä? Ilmoituslista tuhottiin täysin. Yhdistävä tekijä ansiomerkit seuranta-alueen viesteistä.

77 ilmoitusta laskujeni mukaan.

13 tykkäystä

Mulle tuli myös “ansaitsit hyvä vastaus” varmaa 20 kertaa. Tämä vielä 2017 vuodelta Tappara-Ilves ottelusarjasta.

10 tykkäystä

Sama mulla tosin vain yhteen vanhaan tuli ilmoitus. En usko että ko viesti olisi juuri nyt saanut tykkäyksiä.

Nyt on varmaankin palkkapäivä! :slight_smile:

1 tykkäys

Ei aavistustakaan, mutta selvitellään. Mullakin oli yhtäkkiä 99 uutta (ansiomerkki-)ilmoitusta.

2 tykkäystä

Mä oon keskitien kulkija. “Vaan” 47 ilmoitusta.

Kiinnitin vain huomiota, että kaikki “hyvä vastaus” -ilmoitukset, jotka itselleni kanssa lävähti, olivat ottelu-/liveseurantaketjuista. Scrollasin omaa ansiomerkkilistaa alas, niin tuolta taas oli nuo aiemmin myönnetyt poistuneet, jotka nyt tulivat takaisin. :thinking:

Liveseurannat yhdistävä tekijä?

3 tykkäystä

Satuin olemaan paikalla, niin ansiomerkit eivät tulleet tai ainakaan latautuneet kerralla vaan peräkkäin. Mutta se on toki varmaan normaalia kun niitä jaettiin palstalle tuhansia.

Ainakin mulla oli tullut reissuseurannasta (eli laivareissun liveseuranta). Joten varmaankin olet oikeassa, liekö aamuinen Betapäivitys tehnyt jotain?

#liveseuranta on ollut viime ajat suljettu ei-kirjautuneilta. @ljpp on palauttanut sen lokien mukaan julkiseksi aamupäivällä, ja siihen tämä liittyy. Ansiomerkkejähän ei suljetuilta osastoilta myönnetä. Mutta nyt kun tuli ansiomerkkipäivitysten aika, järjestelmä on katsonut että perskules kun onkin ansiomerkkejä myöntämättä. Myönnänpä niitä heti paikalla. Mutta tämä on vain osaselitys: asiaan liittynee Discoursen bugi/bugeja.

3 tykkäystä

Hyvä havainto. Kokeilin tosiaan Liven piilottamista kirjautumattomilta kesken Vaasan pelin ja aamulla muistin että se unohtui piiloon.

Aamulla tehtiin 2.6b6 päivitys ja siellä on tällainen muutos (ei hajuakaan vaikuttaako tähän):

  • Cached badge_count isn’t updated after backfilling badges
2 tykkäystä

No onneks ”unohda kaikki” painike toimi ja nyt ne on taas valkoisina.

2 tykkäystä
3 tykkäystä

Kaikki ansiomerkit tulivat minulle samalla minuutilla (40 min sitten) ja kaikki olivat erilaisista live-seurantaketjuista.

Sama täällä

Sama täällä. Sääli, hetken luulin, että olin viimein saanut ansaitsemani arvostuksen foorumilla. Toinen vaihtoehto oli, että Värilasit oli pannut oikein kunnolla tuulemaan.

22 tykkäystä

Mitä helvettiä, bugi?

Luulin että kun oli kerralla napsunut parikymmentä hyvä vastaus -notifikaatiota, että nerouteni oli vihdoin huomattu isosti.

11 tykkäystä

Itse säpsähdin että nyt oon voittanut oikein pokaalin kun jopa erinomaisesta vastauksesta ilmoitettiin…

Eihän tätä nyt vaan missään nimessä aleta korjaamaan? Kaikille tuli hyvä mieli kun mitaleita sataa kuin Tapparalle 2010-luvulla.

Softan aikainen joululahja…

5 tykkäystä