Aika raju analyysi yhden liigamatsin perusteella?
Varsinkin, kun ei Kemiläinen tänään mitenkään huono ollut, tai en ainakaan moista huomannut.
Aika raju analyysi yhden liigamatsin perusteella?
Varsinkin, kun ei Kemiläinen tänään mitenkään huono ollut, tai en ainakaan moista huomannut.