Valtteri Kemiläinen

Ihan loistojuttu. Toki en yhtään ihmettelisi, jos tässä on varaukset globaalin tilanteen positiiviselle muutokselle ensi kesänä.

Urheilulliset uhkakuvat taisivat kadota sen siliän tien?

2 tykkäystä

Ai niin tänään olikin maanantai. Hyvä kiinnitys areenaan.

2 tykkäystä

Vai itse asiassa Rautakorven, joka tuosta vastaa. Mutta silti. Hieno homma!

3 tykkäystä

Loistava joululahja meille jo ennakkoon! :+1:

14 tykkäystä

Niin tänään on Maanantai! Kiitos Kemmu!

Maanantai on kyllä kova päivä. Paljon mainettaan parempi. Iso osa Tapparan viime vuosien menestystarinaa.

Toimistolta hienoa duunia! Ja mukavaa saada tällaisia tulevaisuusorientoituneita uutisia näinä aikoina.

6 tykkäystä

Omasta mielestäni hyvä lappu. Jotenkin kertoo että, olosuhteista huolimatta, on edelleen sitoutunut ja voi vetää joukkue edellä tämän loppukauden.
Oma pieni pelko oli, että olisiko esimerkiksi kuukauden jatkot sekoittanut peliä. Ja sitä kautta myös joukkueen peliä.

Aivan mahtavaa! Ensi kaudeksikin hyvää runkoa jo pakistoon kun Kemiläinen, Kinnunen, Vittasmäki ja Blood. :slight_smile:

11 tykkäystä

No nyt. Aivan mahtava sopimus.

1 tykkäys

Hyvä homma! Synkimmät pilvet muuttuivatkin kultareunusteisiksi. Tähän porukkaan kun LISÄTÄÄN Parlett, niin alkaa homma oleen ns. raiteilla.
Varmaan tää korona tilanne vaikutti aika paljon, mutta on se varmaan kuitenkin helppo ratkaisu suomessa jäädä Tapparaan. Ei se nyt kuitenkaan ihan paska seura oo. Nyt saadaan porukalla ihmetellä Kemmun otteita vielä tovi. Muistetaan myös ihmetellä sitä luistelua :joy::joy:

2 tykkäystä
35 tykkäystä

Olipa hyvin tehty video. Otetaan tikkari suusta ja annetaan kaksi tilalle.

31 tykkäystä

Loistavaa! Kiitos Tinke, Jukka ja organisaatio!

1 tykkäys

Loistava uutinen! Tämän kunniaksi voi sit illalla korkata yhden oluen. Vai teemaan sopivalla tavalla 13?:thinking:

11 tykkäystä

Loistava uutinen koko Tappara perheelle! Itse olin varovaisen luottavainen loppukauden sopimuksesta, mutta bonuksena myös ensi kausi!
Taitaa tulla hurja nippu kaudelle 20-21.

4 tykkäystä

Jännä juttu, että media on ihan kujalla. Ei vieläkään Amppareissa näy juttua sopparista. :smiley:

E: Luen kaikki jääkiekkouutiset Amppareista, en erikseen eri medioista. Ampparit ei näytä tuota Aamulehden uutista, ainakaan minulla. 13.06 näyttää olevan eka uutinen aiheesta Jatkoajan toimesta

1 tykkäys

Kyllä ainakin Aamulehden sivuilla on uutinen julkaistu jo klo 12.08.

4 tykkäystä

Jotenkin huokuu tekemisen meininki Tapparan touhuissa😁. Ei olla turhaan laitettu rahaa Meidän Tapparaan.

1 tykkäys

Hieno homma, mutta tuolla kampanjalla ei ole mitään tekemistä Tinken sopparin kanssa. Siihen saa muutaman tuommosen kampanjan toteuttaa.
Tekemisen meininki toki korostuu, siitä ei ole kahta puhetta.

2 tykkäystä

Ajattelin, että eikö isommat areenat kutsu tämän kauden jälkeen. Ja kyllähän ne kutsuu täällä Tampereella.

16 tykkäystä