Vapaa-aika ja harrastukset

Minkä pituisen matkan siellä yksi viestin viejä joutuu juoksemaan?

Lyhin taitaa olla n. 8 km ja pisin n. 14 km. Siis linnuntietä rastilta rastille.
Eli minulle 8 km = 10-15km.

Korkeuseroa 250-490 metriä riippuen osuudesta.

(Varman päälle) #63

Vaadimme gps-seurantaa

Minä vaatisin ennemminkin sydänkäyrää.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #65

Mä voin tulla kartanlukijaks :wink: Hyvin se menee!

Joko tiedät mikä on kartta? :heart_eyes:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #67

Jotain syötävä se on. Kai…

Enimmäkseen vapaa-aika kuluu koirien kanssa puuhaillessa, normi arkilenkkeilyä ja lisäksi agilityä, joka onkin se päälaji tällä hetkellä :blush: Kesäisin vähän golfia, mutta lähinnä ylläpitokiertelyä sen verran, että pysyy aktiivitasoitus. Eläkepäiviä varten :joy: Salilla käyn hyvin epäsäännöllisesti, täytyisi taas aktivoitua senkin kanssa…

Sopiiko kysyä koirista, että mitä rotua? Ilmeisesti jotain adhd mallia, jos agilitya harrastatte.

Minulla myös golf on harrastuksena, mutta ainoastaan työaikana.

Tässähän on kohta pystyssä ketju -@Oijennus ja Road to Jukola-. Kipinän vierotusoireissa kuitenkin me sitten kesällä kuunnellaan kotona Jukolan selostusta radiosta ja hurrataan mukana. Jukolan seurantaketjukin tietysti.

(#TeamRosolli) #71

Tää muuten toteutetaan. Tehdään logo ja painetaan paitoja. Hankitaan Fight back -Pekka spokespersoniksi ja myydään paitoja peräkonttikirppiksellä. Rahoilla koko projekti viedäänkin sitten läpi.

Tämän vuoden siirtoajan kipinäketju kalpenee varmasti tämän kipinän kanssa. Ihan jo pelkästään minun suorituksen pituudesta johtuen.

Toisaalta tässä kipinässä olisi jengille hyvää harjoitusta juhannusta varten. Jukolahan on viikkoa ennen kuoleman juhlaa.

Ja nyt sitten @Kilo jäitä hattuun. Ei ole vitsin aihe, kun toinen laittaa oman elämänsä alttarille. Ajattele tilannetta, kun löydän itseni Venäjältä ja ainoat asia mitkä tulee suusta on vinkuminen ja oksennus. Voin kertoa, että en ehkä sitten ehdi ensi kauden alkuun…

Ei mikään perinteinen agilityrotu, staffeja :blush: Yllättävän hyvin pärjätty kuitenkin, ainakin toisen kanssa (SM 20. ja PiiriM 2. viime vuonna). Toinen onkin sitten adhd, jonka kanssa mennään vaan tekemisen ilosta :joy:

No ei kyllä ole. Syökö ne mennessään kaikki aidat ja pujottelukepit?

Ei sentään :joy:

(#TeamRosolli) #76

T-paidat on jo tilauksessa. Älä huoli.

Vapaa-ajan käytöstä sen verran, että mulla vapaa-aika kuluu pienten ja vähän pienempien projektien parissa.

Endomondo tai joku muu sportti trackeri päälle, joka jakaa sijainnin nettiin. Ja eikun otteluseurantaa pystyyn.

(「LIVE IS LIFE」) #78

Nyt vaan Alluun yhteyttä. Eiköhän Mouhijärven kunta lähde mukaan sievoisella summalla, ja loput rahoitetaan Oijennus-pipoilla.

Kiva, että jätkät kannustaa.

Koittakaa keksiä ensinnäkin akku mikä kestää vettä ja aikaa.

Ja tuo otteluseuranta tulee kestämään pidempään kuin taannoinen matsi Norjassa.