Vapaa-aika ja harrastukset

Se olis Kööpenhaminan maraton ohjelmassa toukokuussa, ja aivan pakko oli ostaa uudet tossut kun sattui niin nätin väriset.
Google Photos

19 tykkäystä

Meinasin äkkiseltään sanoa mizunon tossuiksi. Mikä on siis valmistaja?

Saucony Ameriikan ihmemaasta.
Mulla on useampi pari jo tämän merkkisiä ollut kun sopivat omiin jalkoihini niin hyvin.

Uskallat vaan juosta täyspitkän nuo jalassa :joy:. Onko ennestään tuttu malli? On tuo kestävyysjuoksu sen verran kulkenut vaan suvussa niin innostuin heti kyselemään :thinking:. Paappa juossut alle 2h 20min ja Isäkin muistaakseni n. 2.40. Melkeinpä ainut tossu mitä isäntä käyttää on Asicsen ds trainerit. Toki marathonille on sitten 1-2krt juostut vähän kevyemmät mallit valmiina.

No tätä Ride -mallia mulla ei ole ennen ollut, mutta näin ensituntumalta vaikuttavat aika samantyyppisiltä kuin vaikkapa mainitsemasi Asicsin DS-Trainerit.
On mulla monet Asicsitkin olleet, mutta niissä on ongelma se, että mulla ne kuluvat kantapään sisävuorauksesta tosi nopeasti puhki.

Adidaksista taas tulee isovarvas näkyviin turhan pian.

Sauconyn tossujen kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, toki nekin ajan mittaan hajoavat, mutta ainakin tähän asti jokainen pari on sen 1,5 tuhatta kilometriä kestäneet hyvin.
Harmi vaan että nämä joutuu melkein aina tilaamaan jostain ulkomaisesta verkkokaupasta, kun täällä näitä ei kauheasti myydä ja jos myydään niin hinta on mulle liian suolainen.
Mutta kun oikean koon tietää niin mikäs siinä.

1 tykkäys

Olen teettämässä heittoperhoja Tapparan koti ja vieras väreissä. Olisiko joku muu kiinnostunut perhoista, jos niistä tulee hyvät?

1 tykkäys

Nuiden kahden kanssa tamppailen pitkin kylän raitteja ja kyytimiehenä kahdelle tyttärelleni omiin harrrastuksiinsa ja jos ja kun omaakin aikaa jää niin jääkiekkoa muistuttavaa peliä käyn kerran viikossa pelaamassa ja tänä kesänä aloitin potkulallon TPV pelimiehissä ja se on ihan huikeeta.
Salillakin olen nyt koittanut käydä mutta tahtoo jäädä kertaan viikossa josta ei taida paljon hyötyä olla paitsi että maisemat siellä on ihan OK.

4 tykkäystä

Tänään olisi aikeissa tehdä ensimmäinen kunnon juoksulenkki vähään aikaan. Sellainen minimissään 45min. Saa nähdä miten menee.

Viime viikolla juoksin vajaa 30min ja aivan loppu sen jälkeen. Mäet otti koville. Tosin oli salireeni siinä pohjilla.

2 tykkäystä

Kuukauden päästä myös Jukolassa :muscle:
Vinkki, oranssia päälle metsään! Etsijät löytävät helpommin :joy:

5 tykkäystä

Mulla on nyt tullut mahdolliseksi esteeksi kristillinen velvoite. Ilmeisesti on samana viikonloppuna.

Jos ei tänä vuonna pääse, niin sitten ensi vuonna Lahteen.

Toivottavasti olisi sää suotuisampi tänä vuonna kuin viime vuonna.

Onko täällä muuten golffareita? Kiinnostaako ketään lähteä perjantaina iltapäivästä sähläämään kierros jonnekin?

On myös kokemusta kristillisistä menoista Jukola viikonloppuna. On menty samoilla silmillä yöjuoksulta kirkkoon.
Ja olihan se vuosi sitten aika karu keli. Mut niihin on jo tottunut 24 Jukolaa kun on jo tullut rämmittyä putkeen.

3 tykkäystä

Golffari löytyy, taidan vaan olla liian kaukan. Huomenna Viiprin golf Lappeenrantaan ja perjantaina Kerigolf Savonlinna :golf:

2 tykkäystä

Nyt on vähän pitkällä lähteä kymmeneksi takaisin Tampereelle.
Itse en ole käynyt kuin viime vuoden Jukolan ja muutenkaan ei ole tätä lajia takana kuin kolmisen vuotta. Tänä vuonna vasta ruvennut vähän enemmän treenaamaan, mutta millään suunnistuskurssilla en ole käynyt. Google oppinut suunnistaja kyseessä.

Oletko harrastaja porukassa vai mitä sijoja tavoittelette?

Tuohon keliin vielä: Osuuden jälkeen juttelin vanhemman herrasmiehen kanssa mallasrastilla ja hän kertoi käyneensä Jukolassa vuodesta 78. Sanoi, että viime vuoden keli oli toiseksi pahin mitä hän muisti.

Vähän joo kaukana. :grinning:

Itse vasta katselin mailoja eilen, eli kausi avaamatta.

Voin luvata: ensimmainen kierros tuntuu helpolta, sen jälkeen alkaa tuska :wink:

Tuut joku kerta mun ja @Lallu 'n kanssa kierrokselle. Nyt perjantaina ei vaan sovi kun on viikonloppuna toisen lajin oman seuran kisat joita varten hirveä kasa valmisteluja tehtävänä…

Ensimmäinen ysi on aina helvettiä, jos ei käy rangella ennen sitä. Takaysi onkin sitten kauden parasta ja loppukausi selviytymistä.

Tosin nyt meni ilmeisesti viime vuonna loppukesä liian hyvin, kun tasoitusta pudotettiin kahdella talven aikana.

1 tykkäys

Puhutaanko me nyt golfista? Viimeisestä kierroksesta meni hetki toipuessa. :grinning:

Kyllä mä voin tulla, mutta mulle sopii parhaiten “virka-aikana”, jos teille vain käy.

Juu ihan golf-kierros tällä kertaa kyseessä :grin: Viikosta 25 eteenpäin ollaan lomalla joten silloin käy aikasintaan aiemmat lähdöt. Kattellaan vaikka sit lähempänä :slight_smile:

1 tykkäys

Kyllä tuota golffia tuli viime kesänä aloitettua. Yksi täys kierros täynnä tälle vuodelle ja ihan metsäänhän se meni.

1 tykkäys