Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Avausmaalin tekijä:
Ilves – SaiPa V.Meskanen 10,00
Sport – Ässät J.Kärki 13,00

Tekee maalin ottelussa:
Ilves – SaiPa J.Tanus 4,10
KooKoo – Kärpät C.Bertrand 2,00
Lukko – TPS T.Ramstedt 4,00

Ohhoh, tuli eurosta leivottua satanen. HIFK, TPS ja tasurit Kuopiosta ja Tallinnasta kiinni. Kerroin 100,57.

9 tykkäystä

Pelasin HPK:n voittoa (ratkaisuun asti) kertoimella 3,65

Avausmaalin tekijä:
Kärpät – HPK J.Junttila 16,00

Tekee maalin ottelussa:
JYP – Sport A.Ainali 6,10
KalPa – Ässät M.Maione 4,80

Kaikella ne kans yrittää saada rahat pois. Nyt simuloidaan urheilua ja tuloksia.

https://www.veikkaus.fi/fi/virtuaalivedot#!/?show-news=yes&article-name=/viestinta/tiedotteet/pelit/2018/tammikuu/aivan-uusi-peli-veikkaamista-simuloiduista-urheilutapahtumista

Mitä ihmettä? Täällä oikeesti pyörii joku EA Fifa 2001. Liverpool Reds teki rankkarista maalin kolmen minuutin kohdalla. Bournemouth Cherries tasoitti jossain kohtaa. Sitten tuli uusi rankkari jossain kohtaa, selostaja: “näyttää filmiltä, mutta se on pilkku!”

Odotan sitä, kun Älypään visat ja muut sen tapaset tulee Veikkaukseen.

“Veikkaa Älypään kuukauden paras pelaaja Tetriksesä”

@Kilo

Onhan noita samantapasia virtuaalijalkapallopelejä vaikka Top Eleven ja goalunited.

Klo 23.09 alkaa Eurooppa Cup Espanja–Turkki. Peli kestää ehkä pari minuuttia. Jännempää ku oikee futis. Kondensoitua jalkapalloa oikeastaan. Ilves–SJK kohtaavat Veikkausliigassa 23.16. En ole koskaan ollut näin innoissani Veikkausliigasta, mutta tää tarvis silti jääkiekon.

Täältä voi seurata (Veikkauksen oneboxit on hanurista):

https://www.veikkaus.fi/fi/virtuaalivedot

Olen amatööripelaaja, joskus olen pelannut ulkomailla ruotsinlaivalla. Se kertokoot oleellisen ulkomaan peleistäni.

1 tykkäys

Jalkapallon selostaja on ihan liekeissä. Noissa muissa lajeissa ei juuri pointtia ole.

(GTA San Andreasissa oli muuten ihan vastaavia virtuaalisia laukkakilpailuja yli vuosikymmen sitten.)

1 tykkäys

Noi selostukset on kyllä huikeita, siksi haluaisin jääkiekon valikoimiin. Siitä saisi revittyä huumoria pari minuuttia.

(Muistan päivän, kun hain GTA San Andreaksen, muistan vaikeita tehtäviä, lentäminen oli perseestä, “follow the train, CJ”, mutten muistanut noita koirakisoja googlettamatta.)

Päivän vetoni:

Ilves (-1) - Tappara 1
kerroin 4,60
panos 3,00 €

Panosta en oo vielä päättäny, mutta tänään kolme lappua Ilvestä, 65min, 60 ja -1.

1 tykkäys

Mikäs tää on että kaikki rahat laitetaan Ilvekselle? Teen saman, mutta selittäkää mikä negaperjantai täällä on käynnissä.

Noo, mulla mutu yhdistettynä uskoon, että poikkeus vahvistaa säännön.

HIFK–JYP-kohde muuten teki katoamistempun Veikkauksen listoilta. Varmaan päivittävät kertoimet tilanteeseen sopivaksi. (JYPiltä puuttuu kärkimiehet.)

Joku voisi väittää tuota boldaamaani lieväksi understatementiksi tähän kohtaan. JYPiltähän puuttuu käytännössä koko normaalisti pelaava joukkue… Taino, onhan siellä joku nelosketjulainen ja rotaatiopakki mukana.

Pakko arvostaa, että JYPillä on Liigan kärkikamppailussa kakkosen keskellä Jussi Nättinen. Saksan kolmosdivarista parin ottelun mittaisella lainasopimuksella joukkueessa oleva pelaaja…

Onnea vaan niille, jotka ehtivät ottamaan IFK:n kiinni ennen kokoonpanon julkistusta. Tosin, JYP:n pelaaminen eurolla tai parilla voisi olla hyvä veto tässä kohtaa, kunhan uudet kertoimet saadaan laskettua. Ei JYPin voitto todennäköistä ole, mutta IFK saattaa sortua takki auki -mentaliteettiin, mikä jättäisi pienen sauman…

1 tykkäys

Kohde on taas avattu ja pelattavissa. JYPin kerroin on nyt Veikkauksella 9,80. Pelasin tasoitusvetoa JYP+2 kertoimella 2,60.

1 tykkäys

Loppujenlopuks panokset ipalle oli 10/15/20. Rahat meni, mutta kyllä hävettää tollasella esityksellä voittaa.

Avausmaalin tekijä:
Pelicans – SaiPa A.Oksanen 20,00

Tekee maalin ottelussa:
TPS – Kärpät I.Heikkinen 4,00
HPK – HIFK J-P.Haataja 4,00
Sport – KooKoo T.Kähkönen 4,50
Ässät – Ilves T.Lepaus 6,90

Minä luotan tänään JYP:in ja Ässien voittoihin sinkkuna, että parina.

Mä veikkaan, että HIFK:n tuloskunto ei ole niin kova, miltä se tilastoissa näyttää ja HPK voittaa. Sitten uskon, että KooKoo uusii eilisen temppunsa Sportia vastaan.

1 tykkäys

Mä katselin myös sillä silmällä HPK - HIFK peliä, mutta en uskaltanut panostaa HPK:hon. HIFK on pärjännyt merkillisen hyvin HPK:ta vastaan ja hakenut usein pistulat Rinkelinmäeltä.

1 tykkäys

Vakiossa 12/13 oikein, saas nährä paljonko tulee voittoa.

9 tykkäystä

Mitä tahansa 40 euron ja 20 000 euron väliltä.

Jännittää. Toivottavasti rytisee.

3 tykkäystä