Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Kolmessa ekassa pelissä Tappara on tehnyt avauserässä maalin. Tänään vois olla Lukon vuoro tehdä avausmaali. :confounded: Sitä ajattelin täräyttää livestä yhdessä Hifk avausmaalin kanssa.

2 tykkäystä

Jos pistän piven tänään, ajattelin noukkia siihen HPK:n ja KalPan voitot:

HPK - HIFK 2,85 - 3,80 - 2,20
KooKoo - KalPa 2,25 - 4,10 - 2,70

Ässät - Ilves -pelistä ajattelin vähämaalista. Aiemmin pistin Ilves - TPS -peliin yli 6,5 maalia, kun luulin että Ilves osaa tehdä maaleja ja Kolppanen ei osaa torjua. Molempiin vastaus: ei osaa. Ei osaa Ässätkään tehdä maaleja. Ja maalissa ainakin Ilveksellä itse Jeesus.

1 tykkäys

Itse aattelin koittaa pelata niin kauan erittäin todennäködiä et osuu (joka liiga kierros tullut takkiin). Eilinen kosahti pelicansin sulamiseen vika minuutil :sweat_smile:.

Nomut tänään Tappara ehkä -1. Kalpa ja hifk. Hifk jäi eilen vissiin vähän jalkoihin heti kättelyssä. En usko et hpk onnistuu heti tekeen saman uudelleen. Harvemmin runkosarjassa backtoback peleis toinen voittaa molemmat. Tapparan voittoo ei tarvine perustella? :sweat_smile:.

Edit. Pelkäsin ja kävi toteen… Tapparan kerroin pohjamudissa, joten jätän pelaamatta koko kohteen :sweat_smile:. Mitään syytä miks kalpalla noinkin iso kerroin?

Juu, 6 pisteen B2B on aina hieno saavutus, siksi mietin tässä myös tasurin mahdollisuutta. Mutta mä en ole mitenkään vakuuttunut HIFK:stä.

Sekin on mahdollinen jos hpk pystyy pitään oman pään puhtaana, jos maalikisaan aletaan niin luulen hifkin voittavan aika reilusti. Tossa oli muuten just saip-kookoolla bäkkipelit ja suhteellisen erillaiset lopputulokset peleillä. Hankalat nää alkukauden pelit.

Kahdella edellisellä kierroksella tulosvedot kotiin (= ~ 130 €). Tänään jatketaan hyväksi havaitulla kaavalla:
Tappara 4,5,6,7,8 Saipa 0,1,2

2 tykkäystä

Snadisti Pitkävetoon 2/X/1 ja sit livessä 0-1:ssä vähän lisää. :tappara:

2 tykkäystä

Jatkoajan puolella näkyy tuo hattutemppu veikkaus olevan aika suosittu. Voitais mekin suunnitella samanmoista? :thinking:

2 tykkäystä

Mukana!

1 tykkäys

Mitäs tänään liiga kierrokselle? Eilinen -1x tuli hienosti.

Kalpa+ pelicans? Ml? Vai tasuripappaa

Ilves-KalPa 1
KooKoo-TPS 2
Lukko-JYP 1
SaiPa-Pelicans 2

1 tykkäys

Ilves (-3) - KalPa 1 6,40

Etukäteen fiilistelin, että heittäisin tällaisen, koska Ipalla on tuplajeesukset ja kaikki puolellaan, mutta kerroin on aivan liian aneeminen. Veikkaus luottaa Ilvekseen, kuten Tapparaan viime kaudella.

Laitoin pitkästä aikaa perinteisen pitkävedonkin, ja ihan samat merkit kuin sinun rivissäsi.

2 tykkäystä

Jaaha, Nutin inspiroimana ja jääkiekkojumalien puhuttelemana hioin näystäni oikeat kohteet:

Ilves - KalPa (-1) 2 5,70
Lukko - JYP X 4,20

Kerroin siis 23,94 ja huomenna voittorahoilla kaupasta uusi TV. Ei siis televisio, vaan TV Mix -karkkipussi.

5 tykkäystä

Kalpalle tarjotaan imho yllättävän isoa kerrointa. Ei kai se nyt ihan noin heikko ole.

1 tykkäys

Juu on kyllä Kalpalle hyvää kerrointa tarjolla, itse poimin Kalpa-1

Minä myös. Mutta jonkun viisaamman pitääs laittaa juttu tulille. Mulla ei taidot/aika riitä. Kuhan nyt ehdottelin.

Nöyrimmat kiitokset, jos huomisen eurojaskanumerot ei ole liian paha rasti niin laita vaikka YV:tä. :smile:

5 tykkäystä

Joo tästä vois alkaa kehittelemään jonkinlaista bisnestä, että pienestä maksusta kerron voittorivin :wink: :smile:

3 tykkäystä

Vähän amatöörimäinen veto ennen kokoonpanojen julkaisua, mutta noilla haetaan…

Jukurit-HPK 2 ja alle 5,5 3,70
Lukko-Hifk 1 2,65
Pelicans-Sport 1 1,65

Kokkonaiskerroin 16,17

Vähän näin jälkikäteen kävi harmittamaan että menin laittamaan
pelsut lapulle, siinä on mielestäni alikerroin.