Osumia tulee useammin, kun sen maalin ei tarvitse olla avausmaali. Esim. Heshkan kerroin on ihan pelattava 7,20. Pelasin kaikkia kuutta mainitsemaani 50 sentillä. Sitten laitoin vielä avausmaalilottoon 50 sentin panoksilla Heshkan ja Mikkolan.
Itse löin Kärppien pelin tasuriksi.
Lauantain Barcelona-Granada- matsiin Veikkaus on laittanut kertoimet 1,01-15,00-31,00. Vaikken Granadasta mitään muuta tiedä, kuin että se on pelannut puolet peleistään tasan ja hävinnyt puolet, niin on melkoinen kerroin. Varmaa on, että ykkösporukalla tuohon ei lähdetä, koska tiistaina Champions’ Leaguessa vierasmatsi Man Cityä vastaan.
Paha näistä on sanoa mut itse pelasin singlenä Tapparan voittoa ja ajattelin kokeilla samalle lapulle Tapparan vähintään kahden maalin voittoa, Kärppien suoraa voittoa, ensi yön Nhl kierrokselta Penguinsin voittoa, Toronto-Florida peliin yli 4,5 maalia ja huomiselta liiga kierrokselta Tepsin ml voittoa Lukosta.
Lapulla Ässät, Kärpät, IFK ja huomiselta TPS. Välttäkää näitä kohteita viimeiseen asti.
Katkaisin minäkin voittoputkeni pelaamalla lauantaina Ässiä, kun olivat TPS:n vieraana. Veto oli kuitenkin mielestäni perusteltu, koska Ässien kerroin oli 4,00 ja peli olisikin voinut kääntyä kummalle tahansa (katsoin sen ruudusta).
Täytyypä tutkia, olisiko tänään mitään pelattavaa. IFK pelaa 119-vuotisjuhlaottelunsa, mikä lisää omien havaintojeni perusteella yllättävien lopputulosten todennäköisyyttä. Toisaalta Pelicans otti (ehkä Repo-siirronkin seurauksena) rumasti takkiin KalPalta viimeksi kotonaan, vaikka Kangasniemi ja Siikonen palasivat. Ovatko nyt sisuuntuneet? IFK:n sairastupa on todella synkkä. Pelicansin 3,25 houkuttaa, mutta taidan jättää väliin.
Jaahas, tasan vuosi sitten pistin Veikkaus-tilini jäihin ja tänään on se päivä, kun tili taas avautui. Menipä vuosi nopeasti. Pitääpä katsoa, osaanko käyttää tiliä järkevästi vai pitääkö taas laittaa lukkoon. Live-veto here I come!
Kai pelaat heti neljän ristin kierrosta koko tilin summalla?
Melkein houkuttelisi laittaa Revon maali ottelussa lapulle 6,7-kertoimella.
Välillä osuma, IFK:lle maalin voitto.
Eka kerta, kun pistin tällä kaudella pitkävedossa Tapparan voiton lapulle ja tulos oli tämännäköistä. Aikaisempina vuosina olen juuri Tapparan pelejä, etenkin puolesta ollut pelaamatta. Täytynee varmaan jatkossakin etsiä merkit lapulle muista otteluista.
Pyörälä teki maalin. Se veto osui. Mutta muuten jäin vähän tappiolle tänään. Tapparallekin olin pelannut vierasvoittoa.
Yleensä pelaan ite Tapparaa vastaan, ei harmita niin paljon jos häviää. En kuitenkaan tänään.
Itsekin Tapparaa veikkasin todella pitkästä aikaa ja pieleenhän se meni. Edellisellä kerralla aivan sama juttu. Parempi pelata näköjään muita pelejä.
Kyllä se on niin, että voitot kiertävät minua maalipintaa raapien. Iso tai pieni veto, yksi tai kymmenen kohdetta – aina jollain tapaa “yhden päähän”.
Takkiin tuli tänäänkin melkein 20e ja sama juttu itelläkin että tuntuu lähes aina voitot jäävän pienestä kiinni pelas sitten yhtä tai kymmentä kohdetta. Tänään tosin ei jäänyt kovin pienestä kiinni mutta sama lopputulos kuitenkin kun takkiin tosiaan tuli tänäänkin.
Viime syksynä olin ihan samassa tilanteessa että oli hirveä tappioputki menossa vetojen suhteen kunnes sitten keväällä sain yhden niin suuren voiton että pääsin vähintään omilleni, ehkä muutaman kympin voitollekkin. Ennen sitä olin jo 400 euroa tappiolla. Pudotuspeleissäkin tuli ihan hyvin voittoja kun onnistuin veikkaamaan Tapparan voittoa juuri oikeina päivinä.
Nyt olen laskujeni mukaan jo taas yli 200 euroa tappiolla ja viimeistään nyt onkin varmaan parempi laittaa homma jäihin ennekuin olen taas sen 400 euroa miinuksen puolella ja palata asiaan joskus keväämmällä vaikka en tiedä käykö silloin enää yhtä hyvä tuuri kuin viime keväänä. Pakko kyllä myöntää ettei taida meikällä olla ihan homma hallussa ja siksi onkin hyvä välillä miettiä omaa pelaamistaan.
Hyvää pohtimista siinä ylhäällä ja näin todellakin kannattaa tehdä. Selvä raja on hyvä vetää itselle.
Vain vetojen lyöminen on itsestä kiinni, mutta vetojen tulokset eivät ole… Tämä kannattaa muistaa.
SaiPalle ja TPS:lle tänään pitkävetoon vierasvoitot ja Jukurit hakee Jyväskylästä tasapelin. Tavallinen plus vähän lisäpanostusta singleille ja tuplille. Rahan tuloa ei voi estää.
Edit. Kolme kotivoittoa tietenkin. Vähän häviöitäni pienensi, että veikkasin Jukurien voittavan ensimmäisen erän, jonka se tekikin. Kerroin sille oli 4,0.
Varmaa rahaa, mikäli on tilejä ympäri maailmaa:
Bilbao- Osasuna
1: 1,45 (Interwetten) X: 5,15 (Nordicbet) 2: 9,50 (Boylesport)
Palautus% 101,1
Viihdevedoksi tänään:
Tappara: 4,5,6
HIFK: 0,1
Ja eiku halliin. Todella nihkeä 0-2 tappio tilattu.