Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Olenko ainoa jonka mielestä TPS - JYP pelin X ja 2 ovat mielenkiintoisella tasolla?

Et. Uskon, että ennätykset on tehty rikottaviksi. Suorien vierasvoittojen ennätys on nyt JYP:in rikottavissa. Se pelaa yhdeksännestä perättäisestä vierasvoitosta.

Pelasin JYP:in suoraa voittoa. JYP:llä on hyvä, pelattava kerroin: yli kolme. Jossain sanottiin, että neljä edellistä Turun kohtaamista ovat JYP:lle 3–1. Eli vaaka voisi olla JYP:lle tältäkin osin. Tosin ainut tämän kauden Turku-peli meni Tepsille jatkoilla.

JYP löytyy mun lapultani tänään.

1 tykkäys

Olen hiukkaisen sitä mieltä, että TPS on “kupla”, mutta katsotaan nyt. Pikkaraisen poissaolo näkyy ketjujen rakenteissa. JYPin keskusta on huomattavasti parempi.

Jos nyt vaan JYP (3,25) kestäis loppuun asti…

Harmi kun ei tullu otettua Jypin voittoa singlenä isolla vaikka eihän sitä vielä tiedä kuinka käy. Itsellä taas perus 7 kohteen lottolappu jossa 6 liigaottelua ja jalkapallosta yksi valioliigan ottelu. Lukkoa myös mietin ottaa singlenä isolla mutta en sitten kuitenkaan ihan uskaltanut.

Et ole, itselläkin löytyy Jypin suora voitto kahdelta eri lapulta. Olis vaan kannattanut pelata singlenä Jypiä tai katsotaan nyt ensin ottelu loppuun ennenkuin sanotaan mitään.

Harmi kun ei rohkeus riittänyt pelata vaikka tonnilla Jypin tai Lukon voittoa tai molempia. Tämä nyt taas on tätä turhaa jossittelua mutta jos olisin pelannut tonnin panoksella molemmat ja vieläpä samaan lappuun niin olisin nyt reilun 10 000 euroa rikkaampi. Pelasin sentään eurolla ja voitin 11 euroa.

Tämmönen osu :smiley:

3 tykkäystä

Ilves - Pelicans “Tilanne erien jälkeen” 1/X/X - 27,00
JYP - Kärpät “1X2 ja yli/alle 4,5 maalia” 1 ja yli 4,5 - 3,15

Ilves–Pelicans yli 5,5 maalia
Jukurit–HIFK 1
SaiPa–Lukko 2

Kerroin about ~15.

Itsellä tämän päivän kierroksella:

  • Ilves - Pelicans 2
    Pelicanssiin olen luottanut näissä pareissa tällä kaudella ja se on kannattanut, joten kaatuhan Ilves tänäänkin Hodgmannin palatessa kokoonpanoon.

  • JYP - Kärpät 2
    Jypillä poissa oloja ja Kärpiltä pientä heräämisen merkkejä havaittavissa. Myönnättäkööt että näistä peleistä epävarmin.

  • Jukurit - HIFK 2
    Toivottavasti Juhis olis tänään pelipäällä.

  • KooKoo - TPS 2
    Tepsi on nylkenyt tällä kaudella KooKoota joten odotan tänään tiukkaa voittoa.

kerroin 44,17
Odotan tällä kierroksella siis vieraspelivoittoista kierrosta. Saipa - Lukko peliä en lähtenyt arvailee mutta kakkosella menisin kuten muissakin peleissä.

Tää on kyllä varsinainen kohtaaminen. HIFK:lla yksi 3 pisteen voitto kymmenestä edellisestä, Jukureilla kaksi.

Mulla kävi myös mielessä tuo vierasvoittojen kierros…

KooKoo voittaa. #markusruusu

Kärpillä tänään maalissa Aittokaliio, jolla ei ole tällä kaudella Liigassa yhtään varsinaisen peliajan voittoa.

Itse luotan HIFK:n, JYP:in ja TPS:n voittoihin.

Kärppien valmennuksesta on sivussa Manner maajoukkuetehtävien vuoksi.

1 tykkäys

Tää rivi tuntuu hyvältä :slight_smile: Mää otan vielä sen Lukon voiton ja pelaan tuplat sekä kaikki 5.

Mulla on kyllä taas mennyt vähän maku koko veikkaamisesta kun Frölunda ei eilen voittanut varsinaisella peliajalla, Pittsburgh tyri tasapelin Flamesia vastaan ja Colorado voitti selvin lukemin Montrealin. Sm-liigakin tuntuu olevan aina ihan lottoa.

Olen kanssa huomannut. Jääkiekko on todella vaikea vetojen suhteen, jalkapallo tuntuu hiukan helpommalta. Siinä ei tule niin paljon “outoja” tuloksia.

Tekee maalin ottelussa

Ilves - Pelicans J.Liuksiala 4,20
JYP - Kärpät J.Tuppurainen 3,80
Jukurit - HIFK H.Koivisto 4,20
KooKoo - TPS D.Spina 4,20
SaiPa - Lukko M.Kuronen 3,50

2 tykkäystä

Maalintekijöiksi tänään pelattuna:
D’Amigo
Kalapudas
Saarela
Ahtola

Viimesen maalintekijäksi:
Sopanen
Koivisto
Petrell
Kallio