Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Kiekkoveto: IFK-Ilves 1 (1,93), KooKoo-Sport 2 (2,20), SaiPa-Kärpät 2 (1,78) ja Jukurit-Lukko 2 (2,65). Triplat ja kaikki 4.

2 tykkäystä

Arttu Ilomäki tekee maalin.

Arttu Ilomäki ei tee maalia

1 tykkäys

Harmi kun vetoja ei voi pelata näin päin :smiley: Keksisin heti useita hyviä vetokohteita.

1 tykkäys

Jaahast, repo ja tiivola tehny. Sailiolla ja hodmanilla olis erä aikaa kihauttaa.

2 tykkäystä

Minun veikkaamistani maalintekijöistä ei kukaan ole vielä osunut.

1 tykkäys

Vielä ehtii,erä aikaa! Mulla vaatis että Kalapudas tekis

2 tykkäystä

Tarttee kai rupee noit tuplia miettiiaalintekijöis. Varmaan jää sit yhteen osumaan :smile: vaik en hävinny nyttenkään kun 1,8€ ni kyl sylettää ku ei pelirahoja ees saa vaik lähel :rage:

1 tykkäys

Tänään seuraavilla sotureilla yritetään kartuttaa pelitiliä. Triplat ja tavallinen 2€lappu. Suluissa pelurit ketä tippu viime metreillä lapulta ulos :smile:

T.Nurmi (JMJ)
DAmigo (Rautiainen,Hagman)
Albert (Olausson)
T Koskiranta (Viitaluoma) tästä ottelusta oli kyllä vaikea keksiä kuka maalin voisi tehdä. Olisko dit tulosveto 0-0 :smile:
Ei ollu Paffille vielä päivittyny pelaajasiirrot,Trotter olis voinu olla ihan mielenkiintoinen vedossa.

2 tykkäystä

Kai se on pakko taas itsekin kokeilla maalintekijäveikkausta, kun takaisin on (toistaiseksi) tullut enemmän kuin mennyt:

Teemu Rautiainen 4.30
Juha-Pekka Haataja 4.80
Mikko Kousa 8.00
Jani Lajunen 5.50

2 tykkäystä

Pelicans-Tappara 1 2,15. Tapparalla on vara kokeilla, ehkäpä muutama ukko on tänään huilissa.

KooKoo-Kärpät 2 2,00. Kärpät on nousussa, KooKoon vire epävarma.

KalPa-Jukurit 1 1,78. Kalpa pelasi hyin Tapparaa vastaan, mutta maalinteko tökki ja omissa kolisi. Samalla pelillä Jukureiden pitäisi kaatua, ei siellä ole samaa maalintekotehokkuutta kuin Tapparalla.

Ässät-JYP 2 2,30. Vierailija on ehkäpä liigan kovakuntoisin joukkue, Pori ei ole helppo paikka pelata viikonloppuna, mutta uskon JYPin klaaraavan tämän.

Triplat + kaikki 4.

Tänään laitoin 8e lapun sisään joka on ehkäpä vähä riski, varsinki pelaamalla Pelicans-Tapparaa pelkkänä ristinä.

Ilves-Hpk X2 Kärpät -1 Pelicans-Tappara X ja Sport -1 panosta laitoin 4e ja lapun hinnaksi tulee 8e
Kertoimet on lapulle 253,40-417,10.

1 tykkäys

Sport petti viime kierroksella, enää ei olisi varaa. Pelicans on ollut vaikea veikattava. Tappioita, häviöitä, romahduksia, dominaatiota, tasaista epätasaisuutta. Ei pitkiä voitto- tai tappioputkia. Paljon maaleja, vähän maaleja. Näistä huolimatta ihan hyvännäköinen lappu, jos sen oikein ymmärsin.

Itse pelasin tänään aina yhtä varmaa maalintekijäveikkausta. Homman nimi on sellainen, että aamulla perjantain kunniaksi saan hakea Prisman infopisteeltä sata markkaa rahaa, kun seuraavat sankarit maalaavat vastustajan maalivahdin selän punaiseksi maalilampulla:

Trotter Harry Potter
Young man Hagman

Trotter on tehnyt hyvin maaleja tässä lähiaikoina. Kuuteen peliin neljä maalia, joka on puolet koko kauden saldosta. Nyt Kärpissä jatkaa ainakin tämän pelin samaan tahtiin. Mesta on melkein pedattu, vaikka pelikään ei ole alkanut. Teki myös Liiga-uransa avausmaalin KooKoota vastaan. Ympyrä mukavasti sulkeutuu, kun hän aloittaa “uuden taipaleen Liigassa” tekemällä taas KooKoon verkkoon.

Hagman sen sijaan on vähän riskimpi jätkä. Hakki on tehnyt vasta neljä maalia tällä kaudella. Mutta alla on kahden maalin peli ja edellisen kerran, kun Hagman teki maaleja, hän teki ne peräkkäisissä peleissä.

Tekee maalin ottelussa:
Ilves - HPK V.Meskanen 4,00
KooKoo - Kärpät A.Kalapudas 7,90
Pelicans - Tappara H.Björninen 7,90
SaiPa - Sport T.Vänttinen 4,50

Ilves - HPK Avausmaalin tekijä J.Lahti 19,00
KooKoo - Kärpät Avausmaalin tekijä N.Olausson 20,00
Pelicans - Tappara Avausmaalin tekijä I.Kangasniemi 21,00
SaiPa - Sport Tekee maalin ottelussa E.Kaksonen 4,50

1 tykkäys

Houkuttelevia kohteita pitkävedossa tänään ovat HPK, Sport ja Kärpät. Nämä kaikki ovat viiden ottelun kuntopuntarilla mitattuna kuuden parhaan joukossa, kun taas niiden vastustajat ovat neljän viimeisen joukossa. Yllätyksellisyyttä tosin tuovat tyhjennysmyynnit, jotka usein herättävät (hetkellisesti) niitä harrastaneen joukkueen. Ilveksen viimeisin kolmen pisteen kotivoitto tapahtui 7.11.2016 ja se on Liigan ylivoimaisesti surkein kotijoukkue, mutta joskushan kaikkien putkien on katkettava. Kerholta puuttuu henkisesti tärkeä N. Kapanen ja Karjalainen pelaa maalissa. Hivenen olen kallistumassa siihen, että laittaisin lapulle Sportin ja Kärpät. Sport tuskin toistaa KooKoota vastaan tekemäänsä virhettä ja Kärpät puolestaan oli vakuuttava SaiPan vieraana, joka niin ikään oli tyhjennysmyyntijoukkue. Tällaisia ajatuksia tänään.

1 tykkäys

Minä myös olen Sportin Ja Kärppien kannalla. Näiden lisäksi pelasin Pelicansia, kun näin Tapparan kokoonpanon. Tappara on päänsääntöisesti ollut ongelmissa Lahden pienessä kaukalossa. Ensimmäisen Lahden pelin Tappara hävisi jatkoajalla ja Pelicans hölmöili jäähyilemällä Tapparan mukaan peliin.Vahva tunne, että tänään tulee turpaan.

1 tykkäys

No tunne on minulla samanlainen ainakin Trotterin suhteen, että laittaa mustan pussiin tänään. Luultavasti ymmärsit lapun oikein, mutta Pelicans-Tappara peli tulee menemään jännäksi päättyykö tasurilla, Tappara ainakin antaa tasoitusta tänää Peltolan,Savinaisen ja Haapalan voimin, mutta Kuusela tasoittaa tänää minulle sen 417e.

Ilves-Hpk voisi olla kanssa tänään hyvä tasuri. Kelpaa myös, että Hpk voittaa varsinaisella.

Jumankauta tuuri sen kun jatkaa potkimistaan. Pakko kai se on pistää rivi lottoakin.

3 tykkäystä

Oliko kaikki samalla lapulla?

Singleinä vitosen panostuksella kukin.

Eli 20€ meni ja 91,50€ tuli.

2 tykkäystä