Veli-Matti Savinainen

Eikös se Oulussa mene näin: " jos haluat pyörittää pizzayritystä, pitää kuulua PizzaMafiaan"? :wink:

Perjantaina Savinainen on ratkaisupelaaja. Joko hyvässä tai pahassa…

5 tykkäystä

Kylläpä nyt kirjoitetaan. Vellun on kuulemma ottanut käyttöönsä taiteilijanvapaudet ja kääntänyt selkänsä kannattajillekin. Joopa joo.

Mä en koe, että Vellu olisi ainakaan mulle kääntänyt selkäänsä, kun ei anna kommentteja. Ne on kuitenkin vaan hokijargonia. Enemmän mua kiinnostaa se, mitä se tekee kaukalossa.

1 tykkäys

En pidä kyllä Savinaisen tyylistä hoitaa asioita… Median eteen mennään vaikka otettas turpaan 10-0! Savinainen on yksi pelaaja parinkymmenen muun joukossa, eikä yhtään ylempänä muita! Tappara on tähän asti ollut JOUKKUE. Noo Rautakorpi saa nämä yksittäiset egot varmasti kuriin…

Paljon mieluummin annan Savinaiselle rauhan keskittyä pelihommiin kuin välitän jostain medioista tai Xavin kommenteista tässä vaiheessa.

14 tykkäystä

Jep, aivan se ja sama tuleeko Savinainen pelin jälkeen median eteen heittämään hokijargoniaa. Ei kiinnosta pätkääkään. Työrauha joukkueelle.

1 tykkäys

Jatkoajan Ilvesleiri tietysti ottaa tähän Vellun haastatteluista livahtamiseen kiinni. Siellähän ei muita pelaajia vissiin olekaan joita haastatella.

Haha. mitä luulet, että tappio pelin jälkeen olisi sanottavaa? Kun oikeesti olet tahkonut läpi työläisen runkosarjan pelataksesi kevään pelejä ja tunne ja halu läikkyy ylimenon rajamailla niin epäilen, että mielummin ottaa sen oman hetken ja selventää yläkertaa kun jauhaa jonninjoutavaa shaibaa medialle. Xavihan on aina ollut vahva persoona, vihattu ja rakastettu, mutta vetää aidosti tunteella eikä mielistele turhaan. Kaikki muistanee ihanaa saatana kommentit, josta välittyy se tunteenpurkautuminen sitten parhaimmillaan. Itse en nää tätä mitenkään perseen näyttönä faneille, pikemminkin muistuttaa itseäni siitä, että ukolla on aito halu ja palo voittoo eikä pelkästään tarkoitus käydä töissä…

3 tykkäystä

Että kun Vellu olis siitä tehny maalin, ensin jää kuiskaamaan Laatikaisen korvaan jotakin hyökkäys alueelle. Ja hetki siitä loistava maalipaikka.

2 tykkäystä

Pitkältä piti etsiä meidän syntipukkia ja ylimielistä paskaa.
Tänään oli selkeää ratkaisuhalukkuutta. Haluan nähdä sen perkeleen yläkameran kuvan edelleen. Huikea oli soolo siinä tilanteessa. Jotenkin toivon sydämestäni, että Haapala&Savinainen syö Ilvestä huomenna elävältä.

Hyvä peli tänään.

14 tykkäystä

Ja eikös jo pakin nöyryyttämisen takia olis voinu hyväksyä? Minä olisin.

Kenen niistä?

Viimeisimmän vientiä itse arvostin eniten.

Hyvä ettei saanut jäähyä vastustajan nöyryyttämisestä

11 tykkäystä

Savinainen oli tänään ehkä Tapparan paras hyökkääjä. Nyt oli oikeenlaista halua ja yritystä, onneks pääsee vielä huomenna näyttään.

Sen takia kysyin, kun siinä vietiin keskialueelta asti jo kavereita lomaa kohti.

Anyway, Savinainen oli selkeästi pelaaja joka halusi tänään ratkaista ja siitä minä pidän.

Vietiin ja sen takia tarkensin että viimeisimmän pakin. Joo, tuon jo tunnisti Velluksi pelaamisenkin puolesta.

1 tykkäys

14 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan “millimetrimaali” Ilvestä vastaan 31.03.2017

Vellu hei, lämää tänään se kiekko verkkoon niin kovaa ettei maalista jää mitään epäselvyyttä ja verkot ulisee vielä huomennakin!

11 tykkäystä

“Savinainen? Kummeli-hahmo.”