Viasat / Viaplay

Joo kyllä toi nyt menee jo kipurajan yli. Etenkin kun tuo rajoitus samanaikaisesta katsomisesta tulee voimaan. Itse ainakin olen sen verran reissussa että joku katsoo samaan aikaan kotona kun minä reissussa, VMP.

5 tykkäystä

Kipurajat kyllä paukkuu täälläkin.

Tämä oli erittäin toimiva ratkaisu edellisellä kaudella jos ei välttämättä “Kyllöstä” halua selostamahan.

44e kausi per henkilö.

Kaikki hinnat nousee, ei mahda mitään. Odottakaa vaan ensi kauden CMoren hintaa…

Myös Viaplayhyn sydämistynyt.

Ensi kertaa F1 TV Pro -palvelun tilaavalle formulakausi 2023 maksaa 88 euroa. Jo viime vuonna palveluun liittyneelle hinta on 110 euroa vuodessa.

Siinä on melkoinen ero Viaplayn nykyiseen 45 euroa per kuukausi -hintapolitiikkaan.

2 tykkäystä

Niin no jos haluat pelkästään vormelit kattoo niin onhan toi kova raha :man_shrugging:t3:
Mutta käsittääkseni tolla 45€/kk näkee jotain muutakin kun vormelit :thinking:

Aika paljon kyllä saa olla sisältöä. 44 euroa koko vuosi vs 45 euroa/kk. Pitää olla ihan helvetin paljon muuta. Semmoista mikä saattaa kiinnostaakin. Ei…en keksi.

4 tykkäystä

Mistä kattelet Valioliigaa ?
Tai änäriä ?

Cmore rakkaan Tapparan pelit. Änär koosteet katselen dtmts. Jalkapallo ei säväytä. En tiedä olenko ainut tämmöinen kummajainen.

Formula kiinnostaa. Siitä en suostu maksamaan liikaa. F1TV + Hungaroring paikanpäällä tulee halvemmaksi.

4 tykkäystä

Jos osaa käyttää internettiä niin näkee melkeinpä kaiken mahdollisen lanttiakaan pulittamatta.

3 tykkäystä

Mulle saa laittaa yksityisviestillä toimivan linkin jokaiseen F1 kisaan kotimaisella selostuksella.

Kaveri kilautti äsken että oli päätynyt tähän ratkaisuun juurikin hinnan takia.

1 tykkäys

Suomalaisen urheilun selostuksen taso on niin perseestä että nautin kun ei tarvitse sitä kuunnella. Ai että sitä kiihotuksen määrää kun Bottas jää ekaan aika-ajo stinttiin ja Niki Juusela yrittää löytää tekosyitä. Tämäkin viaplayn hinnankorotus varmaan perusteltu asiantuntijatiimin laajentumisella laadun takaamiseksi :joy:

4 tykkäystä

Samaan aikaan Suomenlahden eteläpuolella Viaplay Total paketti 9,99€/kk.
Mitä nyt omalla kullinokad vironkielen taidolla tuolta tavasin niin sisältää kaiken saman mitä tuo Suomessa 4,5x hintaan myytävä setti…

3 tykkäystä

Toki Suomessa on Viaplay halvempi kuin Ruotsissa ja Norjassa. Jos oikein katsoin kun twitterissä tästä oli puhetta. Taitaa aika yhteneväiset sisällöt olla.

Kyllähän itselläni alkaa olla homma finito tämän suhteen kun F1:ä ei jaksa niin aktiivisesti katsoa. Melkoiset hinnannousut pakettiin tullut ja eiköhän F1 tätä pitkälti selitä. Jengiä lennätetään kisoihin ja joka helvetin vapaista harjoituksistakin taitaa studiot olla.

Muistaa kultaiset ajat kun tämä maksoi 30€/kk ja oli aivan täydellinen paketti jalkopallon suhteen + NHL.

2 tykkäystä

Viaplayn Suomen talousjohtaja Olli Kaivola vastaa mm.
hinnannousuun.

Olin kesäksi sulkemassa Viaplayta, mutta tartuin tarjoukseen jonka sivut antoivat sulkemista ennen. 3kk sai yhden hinnalla. Eli, jos olet aikeissa pitää tilauksen, niin puolen minuutin kikkailulla säästää 90€.

3 tykkäystä

Nyt tuli itsekin tästä luovuttua, koska YLE näyttää Stanley Cup finaalit. Nykyinen sopimus on juuri sopivasti voimassa siihen asti kunnes mahdollinen seiskapeli Dallas-Vegas on pelattu. Minullekin tarjosivat 3kk yhden hinnalla, jos olisin jatkanut sopparia. Mutta ei tuolta kesällä tule mitään kiinnostavaa. Samalla bongasin tuosta ylempää Viasatin perustelun eri urheilulajien ja viihteen paketoinnille

2) Lajeja ei voi ostaa katsottavaksi yksitellen.

Miksi tähän ratkaisuun on päädytty? Onko mietitty mahdollisuutta, että tällainen mahdollisuus (lajien yksittäisosto) tulisi jatkossa?

– Uskomme, että parhaan asiakaskokemuksen saavuttaa yhdistämällä erinomaisen valikoimamme elokuvia, sarjoja, lapsille suunnattua sisältöä ja urheilua yhteen paikkaan. Tästä syystä olemme päätyneet olemassa olevaan paketointiin.”

Viu mitä pkaa! Kai sen jokainen itse paremmin osaa päättää mikä on itselle parhain asiakaskokemus.

Ja se Viaplay appi on ihan susi! No niin, nyt on avauduttu.

5 tykkäystä

Tässä alkaisi olla kuluttajaviranomaisilla tarkkailun paikka, kuinka paljon voidaan ”pakottaa” ostamaan ylimääräistä?

No ei todellakaan ole. Myydä saa mitä huvittaa, ei tuo mikään viranomaispalvelu ole.

1 tykkäys

En viranomaispalveluksi sanonutkaan, kyllä kaupan käyntiä valvotaan ja monopoleihin ym puututaan. Ihan miten tahansa ei voi myydä.

Ne tsekataan jo siinä vaiheessa, kun firmat ostavat oikeuksia urheiluun.