Viljami Nieminen

Hieno mies

10 tykkäystä

Ensi kauden jälkeen toivottavasti Viljami palaa kotiin. Ellei sitten jo ulkomaat vie kaveria.

3 tykkäystä

9 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: mihin menee Viljami Nieminen 2026-27?

En tiedä onko nyt nollatason viesti kun aika #latenews juttu, mutta Nemo Niemisen Porkkanapodi vierailu toi asian mieleen, että Viljami ompi tätä nykyä ilmeisesti isä. Kesällä siis jo syntynyt lapsi, mutta myöhäiset onnittelut Viljamille ja hänen perheelle.

18 tykkäystä

Todella hyvät fiilikset jatkosopimuksesta. Olen ollut mukana tässä nyt kolme vuotta ja koko sen ajan olen huomannut, kuinka organisaatio on mennyt isoja askelia eteenpäin. Olen tykännyt tästä suunnasta, mihin koko seura kehittyy ja uskon, että pystymme saavuttamaan joukkueen kanssa vielä viime kauttakin kovempia tuloksia kaukalon puolella, Nieminen toteaa ensimmäisiksi ajatuksikseen jatkosopimuksen julkaisun jälkeen.

Mediassa liikkuneiden tietojen mukaan myös muita tarjouksia oli pöydällä. Jatkosopimuksen taustalla painoi kuitenkin seurauskollisuus ja yhteinen näkymä:

-Olen aina tykännyt itse siitä ajatuksesta, että ollaan seurauskollisia ja kaiken lisäksi täällä on todella hyvät oltavat olla. Seura on mennyt minun aikanani eteenpäin ja oma roolikin on kasvanut kolmen vuoden aikana merkittävästi, joten tästä on hyvä jatkaa, Nieminen avaa jatkosopimuspäätöksensä taustaa.

3 tykkäystä

Höh, olisin kelpuuttanut tänne. :smiley:

7 tykkäystä

Nyt nukkui Tappara onnensa ohi. No. 2v päästä uus yritys

1 tykkäys

Sportia paljon morkataan, mutta tehdään siellä jotain oikeinkin. Käsittääkseni ainakin ipa koitto “Tamperelaistua” ja Hifk tarjonnut myös lappua. Tapparasta en tiedä, Viljami kuitenkin Tappara sydän, että olisko nukutti onnen ohi..

Tavallaan odotettukkin jatkosopimus. Viljami on kuitenkin kotiutunut erittäin hyvin tuonne Vaasaan ja nyt kun on jälkikasvuakin, niin siltäkin kannalta ymmärtää tuon jatkon. Varmasti oli muitakin vaihtoehtoja pöydällä, myös ulkomailta.

12 tykkäystä

Olisin kyllä enemmän kuin innoissani ottanut Viljamin takaisin Tapparaan

Tietysti Sport parempi kuin Ilvesnutussa nähdä.

Mutta toivottavasti vielä joku päivä nähtäisiin Viljami Tapparassa. :orange_heart:

10 tykkäystä

Viljamin kannattaa kyllä tuonne jäädä, pelaa 18-19min illassa kärkiroolissa. Täällä vastuu olisi pienempi aika todennäköisesti. Saanut varmaan myös hyvän sopparin Sportilta.

8 tykkäystä

Hyvä päätös Niemiseltä.

Vielä pitää kehittyä, jotta voi olla ison seuran tulosyksikössä.

6 tykkäystä

Meinaat, tiedät, luulet vai arvaat, että Tappara nukkui, eikä nevotellut Viljamin kanssa? Joskus ei vaan ajatukset kohtaa ja toki jos ens kaudella olis vaikkapa Haapala, Tanus, Simontaival ja monta muuta aika hyvää pelimiestä ns. Niemisen rooliin, niin ehkei tarpeet ja toiveet vaan kohdannu. Ja sehän nyt on vain tyhmää maksaa liikaa ja yhtä tyhmää mennä hyvässä nousukiidossa joukkueeseen, mistä ei oo tarjolla sopivaa roolia. Mää en usko, että Tappara nukkui onnensa ohi.

4 tykkäystä

Mennään näillä. Faktaksi en tällä kertaa tiedä mitään. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 tykkäystä

Loppukaudeksi traktoripajalle, eli Jypiin.

2 tykkäystä

Voi ei.. Nyt sai Jyp hyvän pelaajan. Voipi alkaa pisteitäkin taas ropiseen.

4 tykkäystä

Jypin podcastissa Viljami kertoo muistoja lapsuudesta, kun pyöri joukkueiden pukukopeissa. Mainitsee mm. Kun pikkupoikana löi Jaromir Jagria säkeille. Jagr oli ollu vaan: No no no.. :grin:

10 tykkäystä