VIRHE: Linkityksen tuottama kuva ei skaalaudu oikein

Tältä näytti Hesarin linkitys. Käytössä Honor 10, Android 8.1.0 ja Chrome. Molemmissa, luurissa ja selaimessa, viimeisin päivitys asentamatta, mutta ajattelin raportoida ensin. Katsotaan toistuuko.

4 tykkäystä

Mulla sama, laitoinkin siitä toiseen paikkaan :smiley: Kun menin uudestaan niin se oli skaalautunut oikein.

Samoin, en ole saanut toistettua.

Näyttää tietokoneellakin normaalilta nyt. Mä toistaiseksi luulen, että tämä bugi on vanhempaa perua. Tätä tapahtuu toisinaan, kun linkitän jotain iPadillani (Safari-selaimella) ja joskus tullut vastaava vastaan myös muiden viesteissä. Kiinnostaisi sinun laitteesi @tonni, joka viestin kirjoitit?

Modeilla on työkalu, joka leipoo viestin uudelleen ja se on tähän asti aina korjannut ongelman välittömästi. En tiedä käyttikö joku sitä tuohon viestiin (@henkilokunta?) vai korjautuiko itsestään.

Kerätään lisähavaintoja.

Samsung Galaxy Tab A 10.1 -tabletti.

1 tykkäys

Ei muuten kirjautunut tämä tuossa päivityksessä.

IPadilla tekee tuon jättikuvan joka kerta linkityksen yhteydessä (selaimena Chrome). Tämä kutistuu normaaliksi aina jonkin ajan kuluttua.

Androidilla (Oneplus 5t) en vielä vastaavaan ilmiöön ole törmännyt linkittäessäni uutisia.

1 tykkäys