Vitsiä pukkaa

Olin tossa viikolla asiakaskeikalla ja asiakkaalle meni mekanismituoli, se oli pakattu neliskanttiseen pakettiin. Tilojen ahtauden vuoksi päädyttiin pyörittämään paketti perille. Huikkasin, että täähän on pyörivä tuoli ja osoitin paketissa olevaa tekstiä “pyörivä”.

Asiakas naurahti ja mä jäin miettii oliks tää ny hyvä vai paska vitsi. :joy: Multa kun tulee vaan jälkimmäistä. :grin:

6 tykkäystä

Ei kumpikaan noista, vaan aivan saatanan huono vitsi :sweat_smile: mut nehän yleensä parhaita onkin.

4 tykkäystä

Opettaja antoi ammattikoulun oppitunnilla oppilailleen kotitehtäviä. Samalla opettaja mainitsi, että kyseiset tehtävät ovat todella tärkeitä. Ainoat syyt, että tehtävät saisi jättää palauttamatta olivat sairastuminen tai kuolemantapaus perhepiirissä.
Samassa murrosikäisen ääni takapenkiltä kysyi: “Entäs raskas väsymys intohimoisesta seksistä?”
Koko luokka purskahti nauruun.
Opettaja vastasi viileästi: “Siinä tapauksessa täytyy vain opetella kirjoittamaan toisella kädellä.”

14 tykkäystä

Rakastelu saunassa epäonnistui, koska toinen osapuoli pani vastaan.

20 tykkäystä

Naamioitumisen mestari meni turvatarkastuksesta sukkana läpi.

10 tykkäystä

Mikä erottaa Panthersia ja maatilanisäntää?

Toiselle ei kunnian kukko laula :+1:

6 tykkäystä

Mitä etelän mies sanoi kun näki poron ensimmäistä kertaa?

Kato kun iso koira ja vielä hattuhylly pään päällä.

6 tykkäystä

Mies meni pururadalle lenkkeilemään. Äkkiä vastaantuleva hyökkäsi miehen kimppuun ja alkoi purra tätä. Tähän mies sanoi “Mitäs helvettiä sinä oikein teet”, johon toinen vastasi “Eikös tämä olekaan pururata?”

12 tykkäystä

Ei meinannut aueta sitten millään… Se on vihta :wink:

5 tykkäystä

Haarniskamies oli koko viikonlopun peltikii.

4 tykkäystä

Saunottajan lempiasiakas on vastapäinen mies.

7 tykkäystä

Ja hankalin asiakas vanha vihtahousu.

7 tykkäystä

Kokille kävi kehnosti: hirvenpaisti paloi poroksi, mutta maku oli hirveä.

8 tykkäystä

Minkä takia sarvikuonolla on sarvi?

muuten sen nimi olisi pelkkä kuono

15 tykkäystä

Mies sitten otti ja joutui taivaan sijasta helvettiin. Helvetin portilla itse Saatana kutsui miehen sisään. “Kuuleppas Jarmo, me ollaan just uusittu tätä Helvettiä siten että meillä on 3 erilaista osastoa, saat itse valita mistä aloitat ja aina tuhannen vuoden välein vaihdetaan seuraavalle osastolle.” Jarmo siihen sitten, että "No tämähän kuulostaa hienolta, lähdetäänpä katsomaan vaihtoehtoja. Ensimmäisessä huoneessa mies oli köytettynä seinään ja nainen hakkasi kettingillä niin ettei yhtään luuta ollut enää ehjänä. “Eieieiei tänne”, sanoi Jarmo. Seuraavassa huoneessa mies roikkui katosta nuppi alaspain ja nainen ruoski rottinkipiiskalla niin ettei yhtään nahkaa ollut enää jäljellä. “Eieieieiei, katsotaas nyt se viimeinen”, sanoi Jarmo. Kolmannessa huoneessa oli jälleen mies kahlittuna seinään ja nainen otti poskeen minkä kerkesi. “Oioioioiii, tämän minä taidan kyllä valita”, kiljui Jarmo onnessaan! “Oletko nyt aivan varma ja miettinyt loppuun asti?”, kysyi Saatana. Jarmo kiljui onnesta soikeena ja suorastaan halusi päästä huoneeseen. “No mikäpä siinä sitten”, sanoi Saatana, kaveli naisen luokse, koputti häntä olkapäälle ja tokaisi, että "No niin sinä voitkin sitten lähteä, seuraava saapui…

28 tykkäystä

Miksi poliisiasemalla ei tarvita vessaa?
Koska poliisit koulutetaan pidättään.

13 tykkäystä

Kaljanjuontikilpailuissa otettiin pitkästä aikaa.

8 tykkäystä

Mies meni apteekkiin ja sanoi apteekkarille, “pullo syanidia, kiitos.”
Vanha harmaahapsinen apteekkari katsoi lasiensa takaa ja naurahti ettei sitä niin vaan anneta ja että mihinkäs tarkoitukseen tulisi. Mies sanoi, että eräs ihminen pitäisi myrkyttää ja lätkäisi anopin kuvan tiskille.
Apteekkari tokas tähän että olisit heti sanonut, että sulla on resepti.

10 tykkäystä

Mies oli tulossa töistä punaisella Lamborghinillaan, kun hän huomasi tienpientareella Ladan. Hän pysäköi tien pientareelle Ladan perään ja meni Ladan kuljettajan luokse.

  • “Taidat tarvita apua?”, kysyi Lambon ajaja. ’
  • “Juu, hinausapu olisi hieno homma!”, vastasi Ladakuski.
    Tuumasta toimeen, ja kohta Lada oli köytetty Lambon perään.
  • “Jos tulee jotain ongelmia matkan aikana, niin paina äänimerkkiä!”, sanoi Lambo kuski.
  • “Ei toimi äänimerkki”, vastasi Ladamies.
  • “No näytäpä sitten vaikka vilkkua”, kuittasi Lambo kuski.

Hetken aikaa Ladaa perässään hinattuaan Lambon rinnalle tuli leikkimään Punainen Bemari, joka kaasutti näyttävästi karkuun.

  • “Ei helskuti!”, ajatteli Lambon kuski. “Kyllä mä ny tollaselle Bemarille pärjään! Kyllä se Lada pysyy siellä perässä!”

Ja näin alkoi takaa-ajo. Vähän matkan päässä oli pitkä silta, jonka etupäässä olivat poliisit tutkineen passissa ja loppupäässä olivat luonnollisesti pysäyttäjät. Kun kisailevat autot saavuttivat sillan, kuului pysäyttäjien radiosta: “ETTE JÄTKÄT MUUTEN IKINÄ USKO! TÄÄLTÄ TULEE PUNAINEN BMW 200km/h JA SEN PERÄSSÄ TULEE LAMBORGHINI 250km/h JA SEN PERÄSSÄ TULEE RUSKEA LADA, JOKA NÄYTTÄÄ VILKKUA! SE MEINAA LÄHTEÄ OHI!”

Semmosta. :thinking:

23 tykkäystä

Ette tulleet kutsuntoihin?!? - Minulla oli oma syyni

7 tykkäystä