Oli hieno päivitys tähän hetkeen pelisarjaa. Onnea uuden sopimuksen johdosta kaikille kolmelle
Loviisan vuoden urheilija vuodelta 2024! Harmittavasti kuluva kausi keskeytyi loukkaantumiseen. Nyt jää U18-MM-kekkerit välistä, NHL-varaustakin hieman olen odotellut, mutta saas nähdä. Hienoa että jatkaa Tapparassa.
Erinomaista ![]()
Loistava jatkosopimus.. tulevaisuuden ykkönen ![]()
Hunterista Helsinkiin ja sieltä Tapparaan. Miksi olen kuullut tämän tarinan ennenkin. Taattu huippuvahti luvassa!
Loistava sopimus, tätä on odoteltukkin. Tulevaisuuden Liiga-veskari.
Komeet on patjat ja muut varusteet kyllä tuossa EP kuvassa
Olen muuten odottanut, että joku veskari ottaisi MA-Fleuryn tapaan yksiväriset oranssit patja. Ois muuten pirun hienot
![]()
Eikös Mika Lehdolla aikoinaan ollut tuommoiset kokonaan oranssit. Mainokset toki vähän pilaa ne.
Juu kyllä oli. ![]()
Maalivahtimme kesäkuulumisia.
Onkohan tän kaverin tilanteesta muuta hajua sen lisäksi, että on poissa loukkaantumisen vuoksi? Ymmärtääkseni viimeksi pelannut U18-maajoukkueen mukana alkukeväästä kuluvaa vuotta? Onko edelleen poissa saman vamman vuoksi vai onko mennyt rikki uudestaan jossain kohtaa? Olisi mielenkiintoista nähdä tämä kyseinen lupaus taas askissa. Yritin heikolla ruotsin osaamisellani selata tota kaverin kesäkuulumisten artikkelia, mutta ei osunut siitä silmään mitään liittyen loukkiin.
Joo, eipä siinä pikaisella läpilukemisella näyttänyt olevan mitään loukkaantumisesta. Pääpaino kuitenkin fysiikkatreeneissä. Miksi, se ei selvinnyt. Sopimusta jatkettu kevääseen 2028. Tämä kausi U20:ssä, mutta kovasti tuntuu jo katselevan liigajoukkueen suuntaan.
Paljon näyttäis kaverilla olevan ohjelmaa, kun on opinnotkin Vaasassa, oliko se nyt joku aikuislukio siellä. Etänä hoitelee opintoja. Lisäksi on ehtinyt latailemaan “akkujaan” kotona Loviisassa, jossa myös treenimahdollisuudet olleet lähellä ja ok. Loviisan aikoja muistelee mielellään.
No niin, siitäkö sitten pukkaa uutta “Heljankoa” Tapparan edustukseen. Toivotaan niin.