Winnipeg Jets

Olen erittäin tyytyväinen, että enää ei tarvitse katsoa Mauricen Jetsin peliä. Se on ollut kasvavassa määrin turhauttavaa. Joukkue on enimmäkseen esittänyt “tyhmää” ja yksipuolista jääkiekkoa , vähissä näkemissäni otteluissa.

5 tykkäystä

Yksi aikausi tulee päätökseen kun ei tarvitse enää kytätä Jetsin pelejä vaan pitää opetella kyttäämään Columbuksen pelejä.

En kyllä jää Jetsiä kaipaamaan, vaikka siellä on mm. Scheifele josta on tullut yksi suosikkipelaajistani.
Organisaatio ja Maurice vaan haisee niin paskalta, että kiva vaan kun pääsee katteleen tunnetusti mukavan Tortorellan touhuja. :grin:

8 tykkäystä

On siellä myös Ville Heinola, jolla on kyllä paljon potentiaalia.

Niin on, mutta samalla lailla Maurice pitää Heinolaakin koirankopissa kuin Lainetta.

3 tykkäystä

Oli se Laineen tulokaskausi ja sen jälkeinen kausi kuitenkin aika helmiä, mutta sen jälkeen homma mennyt jotenkin ihmeelliseksi. Varmaan sen jälkeen, kun Armia kaupattiin. Oliko Armia joukkueen näkymätön liima? Luultavasti.

2 tykkäystä

Pakko lisätä vielä se, että haluan nähdä kun Laine painaa jonkun vitun ison ratkaisumaalin Mauricen Jetsin nuottaan. Tyyliin finaalipaikan ratkaisumaali.

9 tykkäystä

No ei tuu ikävä Jetsiä, mutta ei toi Columbuskaan kyllä mihinkään suosikkikategoriaan kuulu.
Eiköhän Laine ainakin kuria oppinut Mauricelta ja sitä oppia tullaan Tortorellan kanssa tarviin.
Winnipeg on lukinnu itsensä Wheeleriin, Scheiffleen ja Connoriin. En tiedä mitä he ovat tehneet, että ovat päässeet tollaiseen suosioon. Pelanneet varmaan hyvin :grin:

Sanoitkin sen jo itse.

1 tykkäys

Toivottavasti pelaaminen Jetsissä maistuu paremmin kuin Columbuksessa. Maurice tuskin selkään taputtelee tällaisistä vaihdoista.

Tämä vaihto jäi muuten herran viimeiseksi vaihdoksi Jacketsin paidassa.

6 tykkäystä

Sanoinkin kasvavassa määrin. Aluksi joukkue näytti hyvältä ja pääsikin jo pitkälle, mutta sitten alkoi alamäki. Pelikirja pystyyn roiskintaa, joka on varsin tylsää, jos ei ole edes voittavaa.

Eiköhän se ole ollut Big Buffin poistuminen, joka on Jetsien pakistoa ja koko joukkuetta heikentänyt merkittävästi. Oli kyllä Jetseille iso yllätys hänen jäädessään pois kun joukkueen pakistoa oli rakennettu hänen varaansa.

1 tykkäys

Vähän eri tyylin vaihto kuin Laineen viimeinen Jetsissä.

5 tykkäystä

Mode-edit. Ehlers on tämä hyvä ystävä.

Huhujen mukaan joukkueen kapteeni Blake Wheeler ei ole koko joukkueen kapteeni, eikä ole pidetyimmästä päästä.

Tätä mä oon vähän miettiny, että mahtaskohan Jetseissä olla sellanen tiukka sisäpiiri, joka johtaa asioita. Ja siihen ei vähän isommalla itsetunnolla varustettu Laine oikein päässyt sisään.:man_shrugging:

1 tykkäys

Tämän topicin voi treidata samalla kaupalla ulos. Maurice saa pyöriä jatkossa vaikka valepuvussa. EVVVK enää.

14 tykkäystä

Timonen ei hirveästi arvosta Duboisn touhuja.

– Jos sanon henkilökohtaisen mielipiteeni tästä Dubois`ta, hän on kyllä aika itsekäs tyyppi. Olisin halunnut, että mitä Pierre-Lucille tehdään jossain Chicagon kopissa, kun minä olin siellä aikoinaan. Miten tällainen asia olisi käsitelty siellä voittavassa joukkueessa, jossa oli voittava kulttuuri läsnä? Voi olla, että Pierre-Luc Dubois olisi ollut aika hiljaa. Hänet olisi laitettu jääkiekkokassiin, vetskari kiinni ja hyllyyn vähäksi aikaa, mieti poika vähän aikaa siellä. Ja katsotaan kiinnostaako jääkiekko sen jälkeen, Timonen sanoi ja jatkoi:

– Tämä kertoo sen, mihin NHL on menossa nykyään. Se on aika nuorten miesten sarja nykyään. Nuoret miehet hallitsevat. Hyvä liike Jarmolta, että pääsi tällaisesta itsekkäästä pelurista irti.

11 tykkäystä

Pekka Jalosen mukaan Winnipegin pukukoppi oli syy Paten lähtöön.

Wheeler tunsi asemansa ykkösketjun oikeassa laidassa uhatuksi, koska Laine oli alun perin oikea laitahyökkääjä. Wheeler ei myöskään innostunut siitä, että Suomesta tulee nuorukainen, joka nousee Winnipegissä lähes yhtä suosituksi kuin Teemu Selänne.

Joukkueen kapteenin talutusnuorassa kulkeva Scheifele puolestaan teki kaikille selväksi, että haluaa pelata Wheelerin kanssa.

Wheeler ja Scheifele heittivät kaukalon ulkopuolella lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla hiekkaa Laineen luistimiin.

6 tykkäystä

En lähtisi tällaistakaan näkökulmaa ihan purematta nielemään. Varsinkaan, kun kyseessä on Iltalehden artikkeli.

3 tykkäystä