Yhteisöpeli IX: Selviytyjät TapparaCo - peliketju

Varsinkin se mun “kiima” haastaa sua, kun olit duunissa. Vieläkin naurattaa.

1 tykkäys

Tähän vielä piti sanoa, koska taisin heittää tän kommentin. Mutta vaihdetaan se näin, että se sotki mun omaa peliä. Epäilylasit oli niin suuret.

1 tykkäys

Kyllä Casperi sekoitti hyvin pahisten peliäkin liittoutuneiden etsimisessä.

3 tykkäystä

Tämä pitäisi myös silloin kun joku nostetaan “tikun nokkaan”, se vie kauheasti energiaa, ja epäilykset kasvaa… Hyviksenä olen pari kertaa tämän kokenut. Sillä välillä heittänyt näitä “levitetään peliä” juttuja…

Miksi sitä pitäisi rajoittaa? Ja helpoin tapa tietenkin on pelata tiettyinä aikoina, itsekin työpäivän aikana vastaan 1-3 kertaa…

@Acetho kyllä minäkin tämän asian nostin pelin aikana jo.

Mulla on kans lipsahtanut kyllä työajalöa tekemiseks. Teen töitä tietokoneen ääressä, ja houkutus seurata peliä samalla on kyllä suuri.

3 tykkäystä

Ei välttämättä se viestimäärä, mutta juurikin tuo että osais hetken päivästä rauhoittaa ja keskittyä vaikka siihen mistä palkka maksetaan.

Kun sitten taas töiden ohessa lähetetyt viestit saattaa olla vähän hätäisesti kirjoitettu ja niitä joutuu useamman kerran korjailemaan.

1 tykkäys

Tämä peli osoitti, että yksittäisillä pelaajilla oli turnausväsymistä havaittamista. Pääsiäinen tulee mielestäni seuraavaa peliä ajatellen hieman liian äkkiä, vaikka itselläni on intoa jatkaa yhteisöpelejä asap, jos se on yleinen tahtotila. Ideoita jotka ovat käyttämättä “taikamatto Disney teemalla.” “Rautakorven juniorit hukassa.” Teema joka itselleni tuli mieleen, “Muumilaaksossa on epäilyttäviä vieraita”.

2 tykkäystä

Olen valmis uuteen koitokseen milloin vain. Kaikki pelinjohtajana patoutunut into jäi täysin varastoon.

3 tykkäystä

Minulla on ainakin ihan tyhjä olo tämän pelin jälkeen. Siinä mielessä pelinjohtajan homma kuulostaa oikein mainiolta!

4 tykkäystä

Jos kukaan uusi ei halua hypätä pelinjohtoon niin mä voin lähteä Petrin kaveriksi. Jos siis Petri kelpuutat minut.

Mulle sopii nimittäin hyvin tuo jako, että minä hoidan äänestykset ja sinä tarinan. Tuossa on vaan se, että mulla on arkisin aika paljon kiirettä siinä 15-20 välillä, mutta ongelmatilanteet voitaisiin välttää jos päivä loppuisi esimerkiksi 21.30. Jos tuo käy kaikille niin mä olen vapaaehtoinen pelinjohtaja.

Myös viestimäärän soisi olla alhaisempi kuin tässä pelissä :sweat_smile::wink:

3 tykkäystä

Mukana olen minäkin milloin vain pelailemaan! Juhlapeli toki pelaten täytyy päästä, mutta jatkossa sitten mielelläni liityn kanssa pelinjohtaja porukoihin niin kuin tilaa niihin on :grin:

Mikä harmitti tässä kohtaa? Olisiko ensimmäisenä yönä mielestäsi häätää joku muu pelaaja leiristä. Muitakin vaihtoehtoja oli ainakin teoriassa…

Mä en vieläkään tiedä mitä tällä haettiin.

1 tykkäys

Voi pahkura, jäi taas loppukeskustelu minulta välistä, en tiennyt että peli loppuu eilen. No, eipä tässä enää muuta sanottavaa ole kuin kiitos pelistä pelinjohtajille ja aivan kaikille pelaajille, tämä oli ikimuistoinen peli. Ensimmäistä kertaa mutuni oli oikeassa Varilasien suhteen, vaikka muuten meni peli päin mäntyä itseltäni. Olin jo kirjoittanut pelinjohtajille viestin “nimeän Acethon” kunnes en pystynytkään lähettämään viestiä jostain syystä. Ehkä syy oli se että olin koko pelin ajan epäillyt Varilaseja, ja muutama muukin oli iltapaniikeissa samalla kannalla (kiitos @Armas ja @Acetho!) Niinpä sitten pyyhin tekstin pois ja kirjoitin tilalle että kai se täytyy Varilasit nimetä meni syteen tai saveen. En tiedä mitä olisin tehnyt jos olisin osunut hyvikseen, olisin varmaan hävennyt sitä lopun ikääni. :grin: Mutta hyvä että sain pelissä edes yhden onnistumisen tällä kertaa. @Petri senkin kelmi! :smiley: Ensi pelissä jossa olemme mukana en anna sinulle armoa. Sinänsä hauskaa, että tämä taisi olla ainoa peli jossa en äänestänyt sinua alussa, vaikka olit juuri nyt pahis ensimmäistä kertaa. Lisäksi täytyy sanoa aivan kaikille pelaajille erittäin hyvin pelattu. On täällä niin monta taitavaa pelaajaa että huh huh, kenestäkään ei voi tietää onko pahis. Mutta kiitos tosiaan kaikille, ja eikun odottamaan juhlapeliä! :facepunch:

5 tykkäystä

Jos pelaan, olisin mielelläni seuravaksi hyvis. Mutta se on arvontaonnen varassa.

Mutta suosittelen ensisijaisesti jotain ensikertalaista kokeilemaan pelinjohtamista.

Ja enhän nyt @Armas vienyt sun paikkaa, kun säkin taisit jotain puhella pelinjohtamisesta. Ymmärsin ettet välttämättä olisi niin halukas kuitenkaan vaan ennemmin pelaisit?

Kymmenes peli niin olisihan se kiva pelata , pelaajan roolissa. Mutta minäkin voin läheteä Petrin kanssa peliä johtamaan. Sillä joissakin pelissä näyttänyt jo vihreätä valoa. Ja edelleen vosin kokeilla sitä. Se, että onko minun aikani nyt vai myöhemmin onkin sitten toinen juttu.

Olisiko siinä järkeä, että peliketjussa olisi pieni aikarajoitus saman pelaajan peräkkäisille viesteille? Vaikka 5-10 minuuttia. Ketjusta ei tulisi niin turkasen pitkä. Foorumisoftahan tällaisen mahdollistaisi.

Pieni jälkikysymys, toteutinko toiveesi eli onnistuinko tällä kertaa pelaamaan samalla otteella kuin silloin Andeilla? Omasta mielestäni olin tarpeeksi aktiivinen, mutta ehkä innostukseni vähän lässähti sen jälkeen kun kameramies lähti ekana päivänä.

Nyt on niin moni ilmoittautunut pelinjohtajaehdokkaaksi että ei taida olla vielä minun aikani, mutta ehdottomasti voisin taas joskus siihen ryhtyä. Se oli niin mahtavaa kun sai silloin tietää aivan kaiken, että täytyy ottaa vielä joskus uusiksi.

Olisi raju päivän päättymishetkillä.

En rajoittaisi aktiivisuutta. On kiva, että porukka on aktiivista. Ehkä jokainen voi sinänsä miettiä, kannattaako joka väliin tunkea omaa mielipidettä. Ainakin itse huomioin tätä ensi pelissä, tulossa tod näk enemmän mazzusin kaipaamia romaaneja, mutta vähemmän onelinereita.

1 tykkäys