Yhteisöpeli XLI - Ilmoittautuminen

Ja sen saa vielä corolla, jos haluaa

1 tykkäys

@Cazens
@Joonatan
@Petri
@Tapparanation

2 tykkäystä

Eiköhän ne meikäläisen pelit ala olla pelattu, joten ei kiitos. Eikä olisi kyllä varmaan sitäkään vähää aikaa mitä yleensä.

1 tykkäys

Oli kovin dramaattinen kommentti :sweat_smile: toivottavasti näemme sinut vielä tulevaisuudessa mukana näissä peleissä :+1:

4 tykkäystä

Joo ja Susteri lupasi myös tulla, jos saat Yarikseen lisää jalkatilaa :grin:

2 tykkäystä

Emmää taira. Liikaa vaivaa ottaa selvää menneestä, kun tulevaisuuskin on ihan hähmää. Kiitos kutsusta kuitenkin!

1 tykkäys

No siis joo. Osuu mulla kirjotusten alle mutta mukana ollaan!

2 tykkäystä

No joo, ehkä hieman teatraalisesti kirjoitin, mutta kyllä fiilis on nyt se että pelit on pelattu.
Mutta never say never :wink:

3 tykkäystä

Höh, onpa harmillista. Sinun kanssasi on oikein kiva ollut pelata, toivottavasti innostus tulee vielä jostain!

5 tykkäystä

@000 @Nellisi Ei muuta kuin peleille! :smiley:

1 tykkäys

Kuinkas on @Migozz , lähdetkö vääntämään tähän peliin mukaan? Lupaan, etten ole ainoa jonka kanssa pääset vääntämään. Rohkeasti mukaan, mestari.

Mitäs näissä on tarkoitus tehdä? Mulla ei ole hajuakaan.

Oletkos katsonut TV:stä sarjaa Petolliset? Sama juttu tässä, jaetaan pelaajat joukkueisiin, hyvät ja pahat. Hyvät yrittävät tiputtaa pahat, ennen kuin tippuvat itse. Mukaan vaan, tässä saa vääntää, mutta tätä ei pidä ottaa liian vakavasti. Hauskaa ajanvietettä.

2 tykkäystä

Tervetuloa @Väinö :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Tp2 näköjään pistetty Lekiin, jos porukka oli alkamassa pelaamaan…

4 tykkäystä

No kappas. Tuomaristo katsonut, että nyt laitetaan liian kovat pelaajat ja pelinvetäjät hetkeksi jäähylle. Kauankohan tuo kestää.

3 tykkäystä

Tais tulla aika pitkä kakku, kun oli “väärässä paikassa”, yleensä noissa on kesto mainittu erikseen, jos pääsee takas.

1 tykkäys

Mites vanha kärttyinen Wrath, jokos olisi aika tulla nolaamaan itsensä?

1 tykkäys

Tp2:n puuttuminen hidastaa ilta- ja aamuviestejä kyllä roimasti. Onkohan meillä muita halukkaita pelinvetäjiä.

3 tykkäystä

Kyllähän pahikset aina yhden syntipukin mielellään ottaa mukaan, mutta olen kyllä viihtynyt täällä nartaliinin puolella.