Yhteisöpeli XLI - Ilmoittautuminen

Oli XL-peli, oli piparia, lökiä ja Toyota Yaris. On aika uuden…

Olisiko aika jo pelata? - Olisi ehdottomasti!

Seuraavaksi olisi järjestyksessään 41. yhteisöpeli, jonka idea on vielä suunnittelun tasolla, mutta pyrkimys olisi päästä pelaamaan esimerkiksi maaliskuun puolen välin paikkeilla- viimeistään. Ja yleensä peleissä sattuu ja tapahtuu, joten uudetkin ovat tervetulleita.

Mielelläni otan jonkun kaveriksi pj:n tehtäviin, joten innokkaat ilmoittautuvat.

Tägätkää pelaajia mukaan!

Osallistutko?
  • Pelataan toki!
  • Nääh en jaksa.
0 äänestäjää

:gem:

4 tykkäystä

Nostellaan tätä ketjua :slightly_smiling_face:

@mazzus uskallatko tulla? @000 @Armas ? @Tilhi @Nellisi @Rixa @Ultraviolet @Tonza ? @Ilves1931 @louskutin ?

5 tykkäystä

Tullaan tullaan. Edellisen rypistyksen jälkeen ei ole vielä paloa, mutta eiköhän se siitä heräile.

2 tykkäystä

Aikaa pelaamiselle olisi vasta ihan maaliskuun lopussa, joten näillä näkymin taidan jättää välistä

Höpö höpö Armas Armakseni Armaani vai kuinka se sanotaan suomeks :wink:

1 tykkäys

Jos Metsola tulee, voin tulla…

1 tykkäys

@Jukka_Laitinen @Ikaalinentappara @JAH @messi nyt päästäis vänkäämään ihan luvan kanssa, lähdettekö mukaan?

4 tykkäystä

Mites olisi, @Rasse ja @Messi nyt voitais vääntää ilman muun foorumin häiriintymistä, oletteko messissä?

2 tykkäystä

Ei saakeli, mä kyl passaan. Miten sä oot joka ketjussa :rofl:

4 tykkäystä

En mä tällaisia osaa :joy:

2 tykkäystä

Syntymälahja, vanhempia voi kiittää tai moittia asiasta.
Mukaan nyt sieltä, älä ala peruuttelemaan.

Eihän tätä osaa muutkaan, paitsi Metsola! Hän osaa kaiken.
Nyt pelaamaan vaan, ei tämä ainakaan niin vakavaa ole. Lueskelet vanhoja pelejä ja ennen peliä tulee hyvät ja selkeät ohjeet. Ainoa mitä voi tapahtua on, että munaa itsensä, mulle tuttua.

2 tykkäystä

Pitäskö teikäläisen vaihtaa profiili kuvaks Toyota Corolla XLi peliteeman mukaan :thinking:

1 tykkäys

Tjoon voin tulla randomhörhöileen. Tosin kaupoista alkaa oleen löki loppu, mjutta mjutta piparia saa ja torttuun ei tukehru.

3 tykkäystä

Kiitos, mutta olen nyt huhtikuuhun asti, lämpimämmässä paikassa, joten taidan nyt vaan nauttia täällä olosta ja ulkoilusta :upside_down_face:

2 tykkäystä

Volvolla katsos kerkiää!

Istutko saunassa kuukauden? Ota nyt ainakin Hartsporttia.

6 tykkäystä

Voitko hyvin, tarvitsetko apua?

1 tykkäys

Mulla on Armas sun Yaris takakontissa velkojen panttina.

Toiota jos et muuta saa.

1 tykkäys