Yhteisöpeli XV: Tuppuru Live - ilmoittautuminen

Uutta yhteisöpeliä ollaan parhaillaan kehittämässä ja tarkoitus olisi starttailla ensi viikon maanantaina! Pelinjohto varaa vielä oikeuden aikataulumuutoksiin.

Tuppuru Live (Projektinimi, virallinen nimi päätetään myöhemmin).

Tuppuru HC:n perinteikäs sekä äärimmäisen legendaarinen kotiluola Neulamettä alkaa tulemaan tiensä päähän. 730 ihmistä vetävä halli ei ole enää riittävä, kun Tuppuru hamuaa kohti huippua ja suunnitteilla onkin huikea 1300 mölisevää kannattajaa vetävä kylän modernein jäähalli! Byrokratialliset muodollisuudet on hoidettu ja rakentaminen onkin jo hyvässä vauhdissa.

Kaikki eivät ole kuitenkaan tyytyväisiä, koska osa kuntalaisista olisi halunnut rakennuttaa hallirahoilla uuden huoltoaseman. Valituskierrokset ja muut lailliset keinot eivät riittäneet torppaamaan hallihanketta mutta vastustajat eivät ole valmiita luovuttamaan näin helposti! He ovat saaneet ujutettua rakennustyömaalle omia aktiivejaan, joiden työ on sabotoida kaikin mahdollisin keinoin töiden edistymistä. Kaikki keinot ovat sallittuja heidän papereissaan: vesivahingot, valuvirheet, työkalujen hukkaaminen. He ovat jopa valmiita muiluttamaan rakentajia teho-osastolle!

Hallihankkeen toimitusjohta on tietoinen asiasta ja onkin infonnut kaikista luotetuimpia alaisiaan aiheesta. Luotettujen työ on löytää sabotoijat, häätää heidät työmaalta ja näin pelastaa Tuppuru HC:n tulevaisuus!

Pelilliset asiat tarkentuvat lähitulevaisuudessa!

Ilmoittautuminen:

  • Vasara pysyy kädessä, mukana!
  • Jätän välistä

0 voters

HUOM Jouduin muokkaamaan äänestystä, joten pyydän jo äänestäneitä äänestämään uudestaan. Pahoittelut säädöstä! Ilmoittautumisaikaa 19.11. klo 12:00 asti!

8 tykkäystä

Laitetaan tämä vielä erillisenä viestinä.

5 tykkäystä

Tää on helppoa,

++Nuti
++Jopeti

7 tykkäystä

On vähän kiireisiä iltoja lähiaikoina, mutta koitan osallistua.

6 tykkäystä

Kunhan et sitten enää pelin alettua heittele nimiä arpakuutiolla.

@Jopeti muista äänestää sitten ++mazzus.

3 tykkäystä

Mun peli perustuu faktaan, ei fiktioon! Luulisi sun jo oppineen sen.

1 tykkäys

Aijai, vähän mietityttää. Tekisi mieli osallistua, mutta pimeys, työt ja arki vie nyt ihan totaalisesti mehut ja oon iltasin ihan puhki. Jaksaiskos sitä… :thinking:

6 tykkäystä

Älä uhriudu! Pelaamaan vaan.

1 tykkäys

Kuulostaa ihan pahis puheelta…

7 tykkäystä

Samaa mieltä, vanhaa ei vedetä nenästä!

Varmuuden vuoksi tägäilen ainakin nämä:

@Casperi @louskutin @Wrathchild @Acetho @Mustis @Horna @Koo

5 tykkäystä

Liikaa pelinpyörittäjiä, kun ei tuu edes kahta kenttää? Kai mun sit pitää lähteä kirvesmieheksi…

8 tykkäystä

Mä ainakin painoin jo ennakkoilmottautumiseen.

6 tykkäystä

Se ja muutama muu ääni hävisi, kun Treppu vielä muokkasi äänestystä sen jälkeen.

Bilbon kysely, edelliseen ketjuun. Siellä on myös @Nellisi ilmottautunut, joten enää ei voi perua.

Mulla on myös karmeita ongelmia palstan kanssa, viestien pikakelaus ‘sliderin’ avulla ei toimi. Olenkohan ainoa :thinking:

10 tykkäystä

++Treppu

Eli ei olekaan pulaa pelaajista, vaan manipuloitu äänestystulos!! Joko peli alkoi?

3 tykkäystä

Entä pääsetkö alkuun klikkaamalla sen yläpäästä tuota ‘15. marraskuuta’ kohtaa? Tai näppäimistön home-napilla?

Se toimii, mutta slideri puuttuu kokonaan.

1 tykkäys

Et ole ainoa. Mulla ilmenee sama ongelma aina noin 1/3 kerrasta, kun vierailen palstalla.

3 tykkäystä

Tabletilla se slider puuttuu usein, klikkaan sen esille tosta viestimäärä nappulasta. Joskus sitäkään ei tahdo aina näkyä ellei rullaile sivua. En tiedä onko pc:llä samaa vikaa.

1 tykkäys