Yhteisöpeli XV: Tuppuru Live - ilmoittautuminen

Se toimii, mutta slideri puuttuu kokonaan.

1 tykkäys

Et ole ainoa. Mulla ilmenee sama ongelma aina noin 1/3 kerrasta, kun vierailen palstalla.

3 tykkäystä

Tabletilla se slider puuttuu usein, klikkaan sen esille tosta viestimäärä nappulasta. Joskus sitäkään ei tahdo aina näkyä ellei rullaile sivua. En tiedä onko pc:llä samaa vikaa.

1 tykkäys

Mulla ei aiemmin ole ollut moista probleemaa, onpa ärsyttävää. Puhelimella itse pelkästään surffailen.

Joutuuko tässä oikeesti jotain muistiinpanovälineitä kaivaan esille, jos ei tuo ala toimiin :sweat_smile:

1 tykkäys

++Wrathchild

Olet pahis, tiedän sen. :smirk: :smirk: :smirk:

1 tykkäys

Et. Ja nyt pari päivää on ollut sellainenkin ongelma, että uudet viestit päivittävät sivun, eli vanhoja ei kerkeä lukemaan ennen kuin uusi valtaa ruudun.

5 tykkäystä

Niin kai sitten. :see_no_evil::sweat_smile:

Edit. Eipä näköjään toimikaan viestien kelaus. Homma meni kertaheitolla vaikeemmaks. :grimacing:

5 tykkäystä

Osallistun sitten, kuitenkin. Vaikka aiemmin viikolla olin epävarma. Mutta onko 10 kpl osallistujia riittävästi vai pidennätkö ilmottaumisaikaa?

7 tykkäystä

Mulla viestin kelaus puhelimella toimii, mutta on tainnut muuttua. Nykyisin siinä näkyy tavallaan “esikatseluna” viestit joita on selaamassa, ennenkun päästää sormen irti ja selain menee siihen kohtaan ketjua. Ainakaan en muista että tällain olisi ennen toiminut. Ja oliko sekin ennen eri näköinen, mistä painetaan kun kelataan? Voin kyllä muistaa väärin, käytän enemmän pöytäkonetta.

2 tykkäystä

Voisihan tuota hieman pidentää.

Tähän vastaavat vain he, jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet aikaisempaan äänestykseen.

  • Mukana
  • Välistä jää

0 voters

Aikaa sunnuntaihin klo 15 asti!

3 tykkäystä

Esittelyssä pelin erikoishahmot!

Toimitusjohtaja Lenonen (Hyvis)
Kaiken nähnyt, kokenut sekä todella arvostettu toimitusjohtaja, jonka henkilöllisyyttä tosin harva tietää. Halliprojektissa mukana oleva Rakennusmestari Rautakoura on Lenosen vanha sekä luotettava ystävä ja he tuntevatkin toisensa.

Rakennusmestari Rautakoura (Hyvis)
Rautakoura johtaa työmaata teräksisellä mutta lempeällä otteellaan. Hän on ainoa joka tuntee Lenosen henkilökohtaisesti.

Vaalivilppi-Viänäne (Hyvis)
Savosta kotoisin oleva Viänäne on kierompi kuin savolainen korkkiruuvi ja siksi hän pystyykin kerran pelissä poistamaan yhden valitsemistaan äänistä.

Huoltamomestari Shelldon (Pahis)
Syvästi harmistunut Shelldon haluaa kostaa menetyksensä ja uteleekin rakennustyömaalla työskentelevien rooleja. Jos hän löytää Lenosen, Shelldon paljastuu ja tippuu pelistä pois.

Pari hahmoa on vielä puremassa tuppia ja ne heitetään askiin, jos tulee enemmän jengiä messiin!

9 tykkäystä

Mikähän sunnuntai mahtoi olla kysymyksessä? :thinking:

Tämän viikon sunnuntai. :eyes:

Ketkäs kaikki nyt ovat mukana, jos otetaan ennakkoilmottautumiset mukaan?

Entä milloin päästään tämä lysti starttaamaan?

Vähän ollut sekava tämä ilmottautuminen. Pidän ääneni Trepussa…

2 tykkäystä

Tällä hetkellä tähän ketjuun ovat ilmoittautuneet:

Nuti
Jopeti
mazzus
Derek
Armas
Virvelia_kainaloon
Tonza
Wrathchild
Varilasit
Nellisi

Ja lisäksi @Casperi oli äänestänyt ennakkoon osallistuvansa.

Todennäköisesti huomenna illasta, pieni mahku on että jo aamulla.

Edit. Olin merkannut virheellisesti @Bilbo 'n @Jopeti 'n paikalle. Pahoitelut!

5 tykkäystä

Voisin olla mukana menossa varjobaarin puolella, jos sellaista laitatte pystyyn.

6 tykkäystä

Pelinjohdolla olisi ilmoitusluontoista asiaa.

Kiitos @Acetho 'n huomasimme aamupäivällä merkittävän pulman suunnitelmissamme. Olemme sitä päivän aikana pyrkineet ratkaisemaan ja lopulta löysimme ratkaisun, joka on roolien uudelleen arpominen. Eli älkää kiinnittäkö enää mitään huomiota eilisiin rooliviesteihin.

Peli alkaa olemaan muuten täysin kasassa, joten mitään päiväkausien viivästystä tästä ei pitäisi syntyä. Vaikkakin tää alkaa muistuttamaan jo liiankin vahvasti Länsimetron meininkiä.

Pahoittelemme tätä kaikkea käsittämätöntä säätöä ja sähläystä pelin luomisessa! :sweat_smile:

Jos sallitte pienen kevennyksen:

7 tykkäystä

Joo ei mitään. Mulla alkokin kännykän akku loppua, kun koko päivän kytänny.

Mutta se voidaan korvata, kun arvotte jotain muuta ku perusjampan :relaxed:

6 tykkäystä

Aika peruskauraa on tarjolla, harmi kun ei saatu jengiä lisää. 2 jotain spessua.

3 tykkäystä