Yhteisöpeli XX: 8-bittinen kataklysmi - ilmoittautuminen

Mä voin lähteä mukaan, jos vaihdat pelin ajaksi Volvon avatariksesi. Nyt nähdään sitoutumisesi aste…

1 tykkäys

Ei onnistu. Kiristykseen ei saa suostua, ja tykkään tästä profiilikuvasta. Kompromissina voin sanoa kyllä ajaneeni Volvoa ja pitäneeni siitä.

3 tykkäystä

Hetkonen… Onko tää tehty mulle? Wrath mukana Mortal Kombat Scorpion

5 tykkäystä

Sen verta rankka ja pitkä wabu ollu, että varmaan nukun vapaa-ajat läpi. :joy:

3 tykkäystä

Eihän kyse ollut mistään kiristyksestä, vaan sitotumisasteen mittaamisesta. Näin ne ihmiset kokevat erilailla eri asioita.

1 tykkäys

Mega Man jos oli vielä vapaana

1 tykkäys

Hmmm, mitäs nää hahmot on. Mulla ei ole mitään käryä näistä, myönnän olevani boomeri. Kai mä voin lähteä tiputtamaan @Nuti n, kuten niin monasti aiemminkin.

4 tykkäystä

Kyllä se jo vain on.

@mazzus juu ei, kunhan sanailen. Teknisesti ottaen mä olen kai myös jo boomeri, mutta mitäpä näistä. Jos ei ole mitään käryä, niin ota Cloud Strife tai Dovahkiin (eli Dragonborn). Googlella saat kuvat, ja siistimmän näköinen vain kehiin. Myös esim. tetrispalikka tai shakkinappula (sitäkin voi pelata ruudulla), vaikka ne voi olla vähän tylsiä pelata.

1 tykkäys

Enpä hoksannut ennenkun huomasin Tony Hawkin. Jos onnistuu, niin vaihdetaan Stone Cold Steve Austiniin.

1 tykkäys

Onnistuu. :+1:

Ei minua kannata tiputtaa. Alkaa olla jo aika, että saan erikoishyviksen roolin. Sitten toki, jos olet itse pahisten joukossa. Minulle ovat myös outoja hahmoja suunnilleen kaikki.

Ei tässä mitään vuoroja jaeta, roolit arvotaan.

Sä saat valita, mennään näin sitten.

Mun peliohjain on ladattu täyteen, pistähän @Armas peli koneeseen että päästään kirjaimellisesti mättään! :face_with_raised_eyebrow:

3 tykkäystä

Tämä peli ei lähde ihan napista painamalla, vaan pitää painaa vähän useammasta. Mutta kyllä tässä painellaan, ei huolta.

@mazzus paha valita toisen puolesta. Peliin liittynee pieni roolipeliaspekti, eli pelaajan olisi kyllä hyvä tuntea hahmoa edes vähäsen, joten jonkun Dovahkiinin määrääminen olisi vähän huono. Tästä syystä siis osoitan sinulle roolin, jonka tarkoituksena on se, että tunnet todennäköisesti tämän “hahmon”: saat olla Tetris-palikka!

5 tykkäystä

Mulla taitaa @mazzus kanssa turhaa odotella mitään extra pojoja roolisuorituksesta. Mun ainut repliikki o “Get over here” ja… no mazzus on palikka… Tetrispalikka… :man_shrugging:

1 tykkäys

Luigi valmiina seikkailuun (avatar piirretty itse kuten arvata saattaa)! Melkoinen peli kyllä, kun oma velikin saattaa kuulua pahisten katalaan sakkiin.

7 tykkäystä

Suku on tunnetusti pahin! Heti prässiä!

1 tykkäys

No en myöskään tunne näitä (jäljellä olevia) hahmoja, omastani tiedän vain sen, että se on pallo, joka syö pienempiä palloja… :joy:

Voin olla sitten vaikka shakkinappula (otan vaikka tornin), niin tiedän hahmoni kunnolla.

1 tykkäys

Ei tästä sen enempää hermoilla kannata. Roolipelaaminen on hyvin pitkälti samaa kuin Derekin taannoisessa pelissä, eli ei stressiä. Tietänet, kuka (tai mikä) Pac-man on - se riittää kyllä.

1 tykkäys