Yhteisöpeli XXI - Sattuipa kerran Hollywoodissa - peliketju

No höh.

Ja näin Balboa mättäsi Pippiniä turpaan

Olen vanhanliiton poliisi, en pidä uudesta tekniikasta. @tp2 kun on saanut vaatteet päälle, saa vähän posia tähän väliin. Mutta tuo koliseva peltiämpäri huollettaa minua. ++000

2 tykkäystä

Rocky Balboa söi ne?

3 tykkäystä

Hah! Tämä hobittipa vetäisee lingon esille ja kumartaa noukkimaan maasta kiven. Ja varmaankin tiedät, että silloin kannattaa juosta!

2 tykkäystä

Rocky, mihin jätit Adrianin? Hän on niin upea, olisin voinut tarjota hänelle drinkin. Tulee ihan äitini mieleen… :thinking:

Terminaattori nappaa Frankin niskasta kiinni ja ottaa puvun itsellensä. Puvun takki repeää paikoitelle, mutta tämä saa kelvata

HAHAHA

Hän on joko lemmikkieläin kaupassa tai haudassa. En osaa päättää minkä aikakauden Rocky olen.

Hyh, tulipa ruma moka.

1 tykkäys

Nyt pitää toimia nopeasti

Ketäs täällä olikaan paikalla, hmm…

Nappaa Peregrin “Pippin” Tukin viitan sukukalleuksien suojaksi.

Tämä saa kelvata, poistun etsimään uuden puvun. Sanoinhan ettei robotteihin voi luottaa…

-000 ++tp2

1 tykkäys

:movie_camera:

Äänestystilanne:

1 Nuti (Tonza)
1 Jopeti (tp2)
1 tp2 (Wrathchild)

Nuti olisi putoamassa ensin saadulla äänellä. Mutta aikaa on sunnuntaille klo 20.00 asti.

4 tykkäystä

R2 saapuu paikalle…
++Nuti

1 tykkäys

Näkymätön mies ja robotti samassa juonessa?

Antaa sähköiskun Columbolle ja poistuu paikalta.

Hyvin normaali alku. Mazzus ja Kurittaja eivät ole vielä kirjoittaneet mitään. Ilves1931 laittoi yhden viestin ja katosi. Wrath ja tp2 roolipelaavat. :thinking:

1 tykkäys

Columbon sikari on vissiin palanut loppuu kun tuollaista edes miettii. Hyviksien ei kannata antaa pistepörssin karata pahiksille, vaan saadaan toinen näkijä pistepörssin voitolla.

Nyt on uusi puku taas yllä.

Perhana katkarapu leipä osui McGyverin takatukkaan… Onneksi ei huomannut…

Kurkkua turvottaa, olinko allerginen katkaravulle?

Rauhoittukaa, täällä ei ole mitään nähtävää! Poliisi Drebin hoitaa! Tarjoilija, tuokaa lasi shampanjaa!

2 tykkäystä

Päädyin suututtamaan majurin joten uudelleensijoitettiin tänne. Olen varmaan komennossa oleva upseeri täällä

Tietokone ilmeisesti haja… ha…. jalla, kun @Nuti kohdalla tulee ruutuun

ERROR

Minä en ymmärrä tietokoneista mitään. Aloin viimeisten joukossa käyttää näppäinpuhelimiakin.

1 tykkäys

Joo. Olen tässä oikean elämän komennuksella Oxfordissa niin en tiedä paljonko kirjoitan. Älä ammu mua alas sen takia.

1 tykkäys

En minä epäile vielä ketään, tein vain yleisiä huomioita. Jos joku minua epäilyttäisi, se olisi Ilves1931, joka laittoi yhden viestin ja poistui. Mutta seurataanpa tilannetta.

1 tykkäys