Yhteisöpeli XXIII: Sushia ja seppukuja - ilmoittautumisketju

Mää vähän luulen, että moderointihommissa on sen verran puuhaa, että tähän ei liikene aikaa.
Henkilökuntakin on kyllä aina tervetullutta!

Pingataan nyt @Kilo @Button @rizka jos yhtäkkiä olisikin herännyt kokeiluhalua.

4 tykkäystä

Aloittakaa peli nopeesti, ettei @tp2 kerkee hommata bannia Tapparan tappioputken aikana. :grinning: Pelille all in, vai mitä tp2? :wink:

9 tykkäystä

Joo, pelaaja on aina vastuussa yhteisölleen. :grin:

4 tykkäystä

En minä mitään sellaasia :grin:

1 tykkäys

jonkin verta saattaa kiireet rajottaa aikaa (tästä tekosyy valmiiksi siis miksi en ole paikalla päivän päätöksessä, kun oikeasti sen unohtanut kuten totuttua :laughing: )

mutta kai sitä tässä taukojen väliin voi yhden pelin tulla pelaamaan.

10 tykkäystä

Tehdäänkö keskinäinen hyökkäämättömyyssopimus? Ei äänestetä heti toisiamme.

2 tykkäystä

vasta toisena päivää siis? :face_with_peeking_eye:

4 tykkäystä

Joko saa alkaa pitää @mazzus peliliikkeitä epäilyttävinä? Ja @Jopeti on mun epäiltyjen kestolistalla. :face_with_hand_over_mouth:

Tässähän alkaa jo ihan kiinnosteleen tää peli. :grin:

8 tykkäystä

@Tapparapojat55 ei muuta kuin pelaamaan :blush::+1:t2:
Ninja @Acetho myös :blush:

Vois mutta en oikein tiedä ehdinkö koska oon jokaisessa kotiottelussa ja opiskelen niin pääsen koulusta yleisesti vasta 15:00 noin :smile: :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Hyvin ehtii koska aika sama aikataulu ainakin minulla :grin:

Niin voi hyvin jopa olla mutta en välttämättä liian hyvin kerkeen osallistuu!

@Tonza missä täppä?

4 tykkäystä

Mielestäni sen sinne laitoin aikapäiviä sitten mutta nyt täppä kohdillaan

1 tykkäys

Jaahas, ei saa rauhassa edes pimeydessä vaeltaa ilman, että joku on iilimatona kimpussa. Tätä se on tämä nykyajan vapaa kasvatus.

3 tykkäystä

Hyvä porukka kasassa. :+1:

1 tykkäys

Kirjoitat ristiriitaisesti.

versus

-tp2
++Wrathchild

Vai oliko tuo hyvissekoilua? Mutta hyvispisteitäkin voi hankkia hyvissekoilulla. :thinking:

2 tykkäystä

Pelissä tunnetusti 3 epärehellistä, joten heidän kannalta se on hyvä juttu. Loput onkin sit taipuvaisia epärehellisyyteen tarvittaessa, joten epäilyttävää…

Pikkasen kuulostaa maalittamiselta, ja yrität saada porukkaa äänestämään salakapakkalaista. :thinking: Ensimäinen epärehellinen löytynyt.

3 tykkäystä

Päinvastoin. Olen hyvis mutta yritän saada pahispisteitä. :fox_face: Ei kun miten se meni? :thinking:

1 tykkäys

Joko mennään? Joko mennään?

5 tykkäystä