Yhteisöpeli XXXIII - ilmoittautuminen

Valitettavasti aika kiireet siirtävät minut fanikatsomoon tämän kilpailun ajaksi.

1 tykkäys

Nein, Danke. Ei nyt vaan ehdi. :+1:

1 tykkäys

Hyvin olen pysynyt kyllä hyvisten tutkan alla. Eivät tule mitään tajuamaan mm. mistään.

2 tykkäystä

Kiitos kutsusta, näin pitkään aktiviteettiin ei löydy aikaa.

1 tykkäys

Ei pysty koska kävi itselle eilen homma mikä vaikuttaa noin 5-6 viikkoa paljon kirjoittamiseen muuten voisin

2 tykkäystä

Tägätään tähän @blood24 ja @Varilasit, jotka äänestivät harkitsevansa osallistumista edellisen peliketjun äänestyksessä.

En taida myöskään keretä.

1 tykkäys

++Petri

1 tykkäys

Kiitos kysymästä, mutta ei ainakaan nyt riitä aika moiseen. En tosin yhtään tiedä, paljonko aikaa ja vaivaa aktiivinen mukanaolo vaatii, mutta ei ainakaan nyt!

1 tykkäys

Nutilla menee noin 27 tuntia vuorokaudessa, joillakin kolme minuuttia päivässä.

Eikä tää kato nyt ala, joskus helmikuussa vasta.

5 tykkäystä

Olikos nyt 14+Armas joten 3 vielä! :slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Jjooh, näinhän se menee. Jos vastausta ei kuulu, olen pahis eikun siis burnoutissa.

2 tykkäystä

Ainakin yksi pelaaja täytyisi vielä saada mukaan, jotta kahden alkupelin suunnitelmaa voitaisiin kokeilla.

Tehdään vaikka niin, että jos pelaajia on 17.2. klo 23.59 mennessä edelleen 15, pelataan ihan tavallinen yhden peliketjun peli.

2 tykkäystä

Kolmetoista tuntia aikaa. Nyt kaikki kiinnostuneet rohkeasti mukaan. @peterra kin. :slight_smile:

3 tykkäystä

Jos ei muita lähde niin oon mukana, että pääsette kokeilemaan tätä pelimuotoa. Olen siis täysin uhrattavissa. :smiley:

4 tykkäystä

++wratchild epäilyttävää uhrautumista :face_with_raised_eyebrow:

++Tonza

Epäilyttävä fake ääni väärin kirjoitetulla nimellä.

Tää on kyllä sellasta teatteria että molemmat on pahiksia :joy:

2 tykkäystä

Doddii sieltä sitten :wink:

Noni, hienoa!

Ilmoittautumisaika päättyy huomenna 18.2. klo 18:00. Peli alkaa jossain vaiheessa ensi viikolla.

2 tykkäystä