Yhteisöpeli XXXIII - ilmoittautuminen

KIAKKOJ JÄÄHÄJ JO! Pitääkö pitkäänkin vielä odottaa, että pääsee tippumaan ekana? :thinking::laughing:

1 tykkäys

Tässähän alkaa pahikset tuleen esiin yks toisensa perään :thinking:
@tp2 ja @Helbendeerus
@Wrathchild oli jo varmistunu aiemmin :orange_book::blue_book::face_with_monocle:

1 tykkäys

Emmä ole pahis. Mä vaan näytän siltä. Tuuppaa käymään tuossa sivukujalla. :point_right:

50% todennäköisyys, että saisin erikoishyviksen tai pahiksen roolin. Eli olen tavallinen hyvis.

3 tykkäystä

Minä olen aina tavallinen hyvis. :innocent:

2 tykkäystä

@CliffyByro on epäilyttävän hiljainen :thinking::rofl:

3 tykkäystä

Kohta päästään aloittamaan. Laitan tähän vielä pari lisäsääntöä ja huomiota sekä äänestyksen siitä, miten peliketjujen kanssa toimitaan.

• Peliketjussa ei saa ollenkaan puhua toisen lohkon pelaajista tai tapahtumista. Tämä kielto päättyy vasta, kun lohkot yhdistyvät.

• Tykkäyksiä saa kuitenkin antaa toisen lohkon peliketjussa, lukuun ottamatta pelinjohtajan äänestystilanne-viestejä.

• Pelipäivät voivat päättyä eri aikoihin, esim. Namibin lohkossa klo 19 ja Tumpereen lohkossa klo 21.

Miten toimitaan peliketjujen kanssa?
  • Luodaan jokaiselle peliketjulle uusi ketju
  • Tämä ketju voi toimia toisena peliketjuna, toiselle luodaan uusi, mutta ei enää sen jälkeen
  • Tämä ketju voi toimia toisena peliketjuna, toiselle luodaan uusi ja vielä lopuksi pelaajien yhdistyessä uusi
0 äänestäjää
1 tykkäys

Ei kai peli ole vielä alkanut?

Aika paljon tässä on nyt ollut kaikkea, ei ole vielä oikein kerennyt/jaksanut käydä tätä ketjua läpi.

1 tykkäys

Mjäy, oon kissa. Kissat ei lue.

Sehän on ollu käynnissä kun edellinen peli loppu :face_with_raised_eyebrow:

Yhteisöpelin seurantaa varten on avattu “salakapakka” eli yksityiskeskustelu.

Haluatko sinne mukaan?

Tuletko salakapakkaan?
  • Kyllä
  • Ilman muuta.
0 äänestäjää

Pelaajat pääsevät sinne vasta sitten, kun ovat pudonneet (tai koko peli on päättynyt). Murrr.

2 tykkäystä