KIAKKOJ JÄÄHÄJ JO! Pitääkö pitkäänkin vielä odottaa, että pääsee tippumaan ekana? ![]()
![]()
Tässähän alkaa pahikset tuleen esiin yks toisensa perään ![]()
@tp2 ja @Helbendeerus
@Wrathchild oli jo varmistunu aiemmin ![]()
![]()
![]()
Emmä ole pahis. Mä vaan näytän siltä. Tuuppaa käymään tuossa sivukujalla. ![]()
50% todennäköisyys, että saisin erikoishyviksen tai pahiksen roolin. Eli olen tavallinen hyvis.
Minä olen aina tavallinen hyvis. ![]()
@CliffyByro on epäilyttävän hiljainen ![]()
![]()
Kohta päästään aloittamaan. Laitan tähän vielä pari lisäsääntöä ja huomiota sekä äänestyksen siitä, miten peliketjujen kanssa toimitaan.
-
Peliketjussa ei saa ollenkaan puhua toisen lohkon pelaajista tai tapahtumista. Tämä kielto päättyy vasta, kun lohkot yhdistyvät.
-
Tykkäyksiä saa kuitenkin antaa toisen lohkon peliketjussa, lukuun ottamatta pelinjohtajan äänestystilanne-viestejä.
-
Pelipäivät voivat päättyä eri aikoihin, esim. Namibin lohkossa klo 19 ja Tumpereen lohkossa klo 21.
- Luodaan jokaiselle peliketjulle uusi ketju
- Tämä ketju voi toimia toisena peliketjuna, toiselle luodaan uusi, mutta ei enää sen jälkeen
- Tämä ketju voi toimia toisena peliketjuna, toiselle luodaan uusi ja vielä lopuksi pelaajien yhdistyessä uusi
Ei kai peli ole vielä alkanut?
Aika paljon tässä on nyt ollut kaikkea, ei ole vielä oikein kerennyt/jaksanut käydä tätä ketjua läpi.
Mjäy, oon kissa. Kissat ei lue.
Sehän on ollu käynnissä kun edellinen peli loppu ![]()
Yhteisöpelin seurantaa varten on avattu “salakapakka” eli yksityiskeskustelu.
Haluatko sinne mukaan?
- Kyllä
- Ilman muuta.
Pelaajat pääsevät sinne vasta sitten, kun ovat pudonneet (tai koko peli on päättynyt). Murrr.