Yökerhot ja pubit Tampereella kautta aikain

Täytyy kertoa ysärin alkupuolelta, kun 17v. “keksittiin” tapa päästä Hullu Hevoseen (en ole nimestä ihan varma, kun se vaihtoi aika tiheästi omistajaa ja nimeä…) sisään laukontorin lähellä. Yksi yli 18v. kavereista painoi sisään ja takki narikkaan => hetken päästä ulos tupakalle ja narikkalappu vaihtoi siinä sopivasti omistajaa. Meikäläinen takittomana tupakkapaikalle sovittuna aikana tulleena kuljin siinä perässä ja jos portsari jotain kysyi, niin narikkalappua vaan taskusta esiin. Eräällä kerralla toinen kaverini alaikäisenä ei saanut narikkalappua, vaan oli sovittu, että sanoo vaan: “mullon lupa…” -maagiset taikasanat, jota en edelleenkään tajua, miten siihen pystyttiin luottamaan suunnitelmana (ehkä lapsuus ohjasi sinisilmäisyyteen). Kyllä se toimi silloin yhden kerran, kun sitä taikasanaa tarvittiin… Ja tuota toimivuutta en tajua edelleenkään, varmaan Ilves-fani portsarina, koska muuta loogista syytä en tuolle tajua.

5 tykkäystä

+Ruma . Ei ollut vuosina 06-13 tälle yhdistelmälle voittajaa minun piireissäni. Ai että oli huikea paikka. Toki Doris ollut nykyään se #1 vaihtoehto myös (ja varauksin Klubi).

Mainittu Groove toimi nuorempana myös hyvänä aloittelumestana - loppua kohden muuttui räppipaikaksi ja lakattiin käymästä siellä. Eikä se mahtavan makuinen lonkerokaan ollut enää entisensä. Voi että mitä aikoja!

3 tykkäystä

Joku Marilynin tyylinen nimi se oli. Joko siinä Bugatin tiloissa tai vieressä. Olisiko ollut Madonna? Ja siellä stripattiin, kaverilta kuulin :wink:

1 tykkäys

En tiedä parhaasta, mutta eka baari jossa itse kävin, oli Senssi. Sieltä toki parhaat muistot on keväältä 2003, kun oltiin siellä todistamassa screeniltä Tapparan ratkaisevaa kultaottelua! :smiley:

2 tykkäystä

Ruma oli kyllä kova mesta, vaikka siellä tanssilattialla soi aina samat biisit.
Tuolla tuli kans tehtyä sellasia alkoholiostoksia, että Päivi Räsäseltä tippuis purkka suusta.

2 tykkäystä

Pussy Cat oli paras strippipaikka. Kaverin isoveli omisti ja itse kaveri oli siellä baarimikkona niin sai aina etuhintaan juomia ja pääsi aiheittamaan hämennystä kun tyttöporukalla siellä istuttiin iltaa :grin:

12 tykkäystä

Kukaan ei ole maininnut Makkarabaaria, Sokeaa sikaa tai Kyttälän pubia. Ne eivät tainneet siis kuulua parhaiden joukkoon :laughing: Jotain haparoivia nuoruuden muistoja ajalta ennen täysikäisyyttä.

Tuli mieleen myös yökerho Manhattan, vaikea kuvitella että tänä päivänä olisi yökerho täynnä kynttilöitä.

Oliko se Pussy Cat siinä Hämeenkadulla Hämeenpuistoa lähellä?
Kaijakkaan eksyttiin joskus saunaillasta, oltaisiinko oltu C-junnuja vai B-junnuja. Tuo oli kyllä omanlaisensa ilta…

Kyllähän kuitenkin Senssi tuli hyvinkin tutuksi, siellä aika usein kokoonnuttiin lauantaina pelin jälkeen. Toinen taisi olla Casablanca.

1 tykkäys

Pussy Cat oli lähellä Tammelan toria. :grinning:

1 tykkäys

Oliko Pink Lady vai mikä tuossa Hämeenkadulla?

Showtime taisi/taitaa olla Hämeenkadulla Citykäytävän lähellä liki Hämeenpuistoa.

1 tykkäys

Ja täällä hämeenpuistossa sitten on “Big Tits”. Showtime on hämeenkadulla ennen tuulensuuta. Ps. eihän tule nyt ruoskaa valvojilta, kun pääsi tommosia suusta?

Ja en käy näissä. Mulla on vaan tarkat silmät.
Liian kalliita mestoja minulle listoiltaan.

Koitettiin kyllä joskus 17v big titsiin, ei päästy sisään vaikka mulla oli ihan hyvät linerit.

: “Iltaa leidi! Me ollaan poikien kanssa viettämässä iltaa, paljonkos maksaa sisäänpääsy ja olut?”

"No moi nuorimies! Tules parin vuoden päästä uudestaan :lips:

8 tykkäystä

Lama-aikoihin joku pisti pystyyn Koskaria vastapäätä Iskuri -nimisen varsin karun tinttaushallin. Mielikuva paikasta on kirkkaasti valaistu iso ruokala jossa nahkatakkimiehet ryystivät kylän halvinta keppanaa kaksin käsin, meidän jätkäpoppoo etunenässä luonnollisesti.

6 tykkäystä

Kyttälän pubin omisti pesunkestävä musta mies. Oli melkoinen harvinaisuus 90-luvun alussa pubinpitäjänä Tampereella. Ei ollut turhan tarkka ikärajoista ja muutenkin oikein mukava herra.

Good ol Ruma, nevö foget! Illan viimeiset neljä biisiä osasi aika hyvin ennustaa, viimeisenä hitaana oikeastaan aina (ainakin viimeisinä vuosina) Rage Against The Machinen Killing in the Name! Ja ne hyvinkin kilpailukykyisen hintaiset Long Island -ruukut, voi veljet!

4 tykkäystä

Kaijakan stripparit oli jotain varsin surullista katsottavaa (ne muutamat mitä sattui näkemään
aikoinaan)… ihan oli kyllä sen näköisiä, että ei olis siellä kyllä halunnut olla, vaan on vain pakko vähän ketkutettaa ja sitä äkkiä kerättiin vaatteet häpeissään sieltä lavalta ja juoksujalkaa takahuoneeseen. Pussy Catissä niillä tuntui olevan ihan kivaa jopa ja kaverilta kuultu, että ainakin suurin osa sitä kai ihan tykkäs työkseen tehdäkin. Kaijakassa toki oli yläkerrassa naisten illat, kun oli miesstrippareita ja niillä tuntui kyllä kivaa olevan esiintyessä. Tai ainakin peittivät sen paremmin, jos eivät sitä halunneet tehdä :sweat_smile:

9 tykkäystä

Se oli kyllä surullista käydä siellä. Ajatus oli jotenkin eroottisempi kuin kokemus. Muistan, että itse jäin mieluummin pyöriin Hämeenkadulle, jos autokunta välttämättä halus Kaijakkaan. Joskus siellä kuitenkin olin ja siellähän stripparit tuli pyytään tanssinsa jälkeen tippiä. No nuorella pojalla ei sit enää ollu kuin kolikoita ja tarjosin niitä, mutta nainen suuttu ja haistatteli ylimieliseks. Silloin mietin, ettei tää oo ihan oikein niitäkään kohtaan, jos mä käyn siellä pyöriin kolikoineni. Autokuntaa kyllä nauratti.

1 tykkäys

Pussy Catissä yks strippari otti aina kolikotkin nauraen vastaan, mutta niitä ei saanut stringeihin laittaa :wink:

1 tykkäys

Sillä oli varmaan " kukkaro".

No ei nyt sentään, kädet kupille ja siihen sai kolikot kaataa :joy:

2 tykkäystä