EliteProspects.com pelaajakortti:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9465
Lähtöseura: Tappara
Tuleva seura: Ilves
Ajankohta: 2016-17
Lähde: Tappara.co (kts. alla)
EliteProspects.com pelaajakortti:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9465
Lähtöseura: Tappara
Tuleva seura: Ilves
Ajankohta: 2016-17
Lähde: Tappara.co (kts. alla)
Dix on tehnyt sopparin talousvaikeuksissa rypevään naapuriseuraan. Pelaa siellä, ellei nyt kesällä esim.ryypiskele itteään hengiltä.
Tieto vai mutu?
Jos on tieto: postaa linkki tai kerro uskottava lähde, esim. paperilehti tai “julkistustilaisuudessa nähtyä”.
Jos on mutu: kirjoita viesti sellaiseen muotoon, että siitä selviää mutumaisuus esim. “olisikohan”, “luulen”, jne.
Jos on huhu: tee huhuketju, jossa ilmoitat ainakin lähteen varsinaisen huhun lisäksi.
Voihan ne sen silti nostaa penkin päähän balsamoituna, jotta näyttäis olevan reservissä pelaajia
Kyllä tämä on niin varma tieto tähän aikaan vuodesta, kuin vain voi. Ja jälkimmäinen virke on sekä tietoa että mutua. Herralla kun on aika railakkaat illanvietot! Ja minä siis olen aina ollut Dixin fani, etten sano tätä loukatakseni
…ja se lähde on?
Äkäistä sakkia täällä…palstan huonous on siinä, että kaikki pirstotaan heti eri ketjuihin. Jos juttu koskee vaikkapa Dixonia jollain tavalla, niin mun logiikalla se kuuluu tähän ketjuun. Lähde on pelaaja itse, kahdenkeskisesti kuultuna. äärellä.
Sumuttaa kuitenkin tulevan seuransa ja menee johonkin muualle.
Tänne on reilussa neljässä kuukaudessa tullut vajaat 50.000 kirjoitusta, joten jonkinlaisia sääntöjä ja rakenteita on ylläpidettävä. Huhuilu on varsin suosittua palstatoimintaa joka kerää aina paljon kommentteja. Tämän johdosta nille on oma alue jolle huhut kirjoitellaan poikkeuksetta.
Ilvesfoorumi heräsi @Silver postaukseen:
http://www.ilvesfoorumi.com/yleinen-jaakiekkokeskustelu/huhuketju/10065/
Ilveksen foorumilla näyttää sama huhu pyörineen jo aiemmin keväällä. Olisi ihan loogisen tuntuinen siirto. Tapparassa ei ole roolia tarjolla ilman isoa palkanalennusta, Ilveksessä on vähän epätoivoisempi tilanne joten voisi saada kärkisentterin roolin ja palkan. Itsekin kuulin että vielä loppuviikosta oli miehellä kovat mestaruusjuhlat Tampereella menossa, ehkä siinä sivussa on ollut sopimusneuvottelutkin käynnissä.
Olishan siinä Dixille taas tonttia ottaa kärkiketjun paikka. Tapparassa ei paukut tai reenihalut riittäneet. Tuttu mies Kivelle eli sinänsä olisi ihan loogista. Viime kausien käyrä on kuitenkin alaspäin enkä usko, että mies silti olisi vieläkään ihan halpa.
Tervetuloa keväällä takaisin!
Kyllä mies viime kauden runkosarjan näytöillä on todennäköisesti jo melkoisen halpa. Ei ollut keskeisessä roolissa Tapparassa ja ei oikeastaan saanut koko kaudella itsestään parasta irti. Ura on pahasti laskusuhdanteessa ja Dixon tuskin olisi Liigan ulkopuolelta enää sopimustarjouksia saanut täksi kaudeksi kaljaliigoja lukuun ottamatta. Palkkapyyntö on tippunut varmasti melkoisesti.
Tappara oli viimeinen joukkue, johon pääsi vanhoilla näytöillä - uusia näyttöjä tarvitaan isompaan palkkaan. Dixon kyllä yksi omista suosikeista, että sääli, jos paikalliskilpailijaan hänkin. Kaikkea hyvää Dixonille sille, ikävä tulee. Dixon oli sitten se kauan odotettu ykkössentteri Tapparaan, mutta eipä hänkään korvannut Jarno Koskirantaa. Sentterimarkkinoille taitaa olla pakko Tapparan ensi kaudella taas lähteä.
Tämä huhu nousi taas esille. Huhuviestit kertovat, että Ilves olisi tilannut jostain firmasta nimilaatan nimellä Dixon. Saas nähdä minne menee. Tuskin ura vielä loppuu kuitenkaan: mies on vasta 31-vuotias ja terve(?).
Toivon että Dixie ei mene Ilvekseen…
Joku muu liigajoukkue vielä ehkä menettelisikin mutta toivottavasti ei matka vie naapuriin?
Tampere olisi vielä tuttu kaupunki Dixonille ja varmaan muutama tuttukin tällä suunnalla… Huhut on huhuja ja aika näyttää. Nyt Twittereitä penkomaan
Saksan Wolfsburgiin kävi Dixonin tie loppukaudeksi. Ketju kiinni.