A-junnu: Matus Sukel

EliteProspects.com pelaajakortti:
Matus Sukel - Elite Prospects

Tapparan A-nuoriin tulee yksi slovakkipelaaja lisää, maataan äskeisissä U20-kisoissakin edustanut sentteri Matus Sukel. Kisoissa viidessä pelissä 1+3. On Max Pajpachin vanhoja kamuja, että siinä linkki miksi Tapparaan.

1+1 tuli juuri Suomea vastaan, valittiin U20 Slovakian kolmen parhaan pelaajan joukkoon. Ihan mielenkiintonen haku!

Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta!
Todella hyvä huomata että näiden kanssa ollaan hereillä!

Lukko- peliä yks erä nähty ja mä vähän luulen että Matus olis syytä saada jatkosopparille.

Erottuuko joukosta edukseen? Pahus kun ei löydy oikeen mitään klippiäkään mistään tai sitten en vaan osaa ettiä tarpeeksi. Paras ratkasuhan olisi lähteä vaan hallille kattoon :smiley:

“‘Nuorten maajoukkuetähti’ on vahvaa liioittelua, mutta mielenkiintoista kuitenkin saada lisää slovakkeja pelaamaan Suomeen. En näe Sukelissa ihmeellistä potentiaalia, voi päästä jonkun pelin kokeilemaan Liigassa, mutta sellainen Michal Kristof saattaa pojasta kehittyä. Mahdollisesti ihan hyvä Mestis-pelaaja joskus tulevaisuudessa.”

Jatkoajallakin koitin kaivaa tietoa niin eräs jäsen Jaws kirjoitteli arvioksi tollasta, seuraillut varmaan Slovakkeja enemmänkin.

Näissä karkeloissa luistin näyttäs kulkevan eli jopa minä bongaan välillä. AV päätteeks polki kahden hyökkäyksellä ylös ja veto takaylänurkkaan, nätti maali. Numero 8 erottuu sitte päinvastaisessa.

Olisiko jopa tulevaisuudessa jo liiga ringissä?

A- nuorten pelit on se paikka tämän sopimuksen aikana, ei nyt Liigaan mutta ehkä LeKi kokeilu. Eli otan hiukan innostusta takaisin. Täyttää nyt tammikuussa 20 joten seuraava kausi A ja LeKi sekä Liigaan kokeilua, siis jos jatkoa.
On pelannu sen yhden pelin nyt mutta siinä oli mielstäni selkeästi esim numeroa 8 parempi ennenkaikkea liikkeessä. Mutta pelejä enemmän.

Selailin tuossa muita olympiajoukkueita ja tein mielenkiintoisen huomion. Tämä Tapparalegenda pelaa olympialaisissa Slovakian joukkueessa. Muutenkin ihan kelpo tehoja tehnyt slovakian liigassa lähtönsä jälkeen ja on siellä viisi Khl-matsiakin taskussa.
Tosta vielä linkkiä eliteen: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=177055

8 tykkäystä