- Vuoden 2021 alkamista
- Vuoden 2020 loppumista
0 voters
0 voters
Tappara junioreiden kasvattajana liigapelaajiksi:
0 voters
0 voters
0 voters
Mikäs tän äänestyksen idea on? Ja mistä keksit?
Ilmeisesti minä en ollut ainoa jota tuo Mäkkärin mainos alkoi vituttamaan?
Koiran puolesta annoin äänen, toi ovikello saa sen sekoamaan joka @%$#@%&@ kerta! Isäntä sekoaa myös kohta.
Neutraali vaihtoehto puuttuu, sen olisin valinnut. Mutta kun ei tuo mainos mihinkään boikottiin saa, niin kaipa sitten vois paremman puutteessa syödä sitä Mäkkäri-ruokaakin. Juuri nyt ei kyllä tee suuremmin mieli…
Totta, tuli itsellekin mieleen jälkikäteen että neutraalikin olisi pitänyt olla. Mutta mainos on sen verran kerännyt kommentteja ettei tuo tullut heti mieleen
Kumpi tekee runkosarjassa enemmän pisteitä: Patrik Puistola vai Kristian Tanus?
0 voters
Näköjään mun taktiikka petti heti alkuunsa. Tilastollisestihan on aika epätodennäköistä, että päätyisivät aivan samaan pistemäärään. Ajattelin ainoana valita sen vaihtoehdon. Olis ollut komea “voitto”. Mutta näköjään muitakin löytyi.
Jatkokysymys Puistola-Tanus kyselyyn. Montako pistettä Patrik tekee runkosarjassa?
0 voters
Kiinnostavin suomalainen pelaaja NHL:ssä alkaneella kaudella.
0 voters
Mikä on Kristian Tanuksen pistemäärä runkosarjassa?
0 voters
Minä seuraan Sarosta suurella mielenkiinnolla ja toki siinä sivussa Peksiäkin.
Meinasin laittaa tuohon, että jos äänestää Joku muu niin kommentoi, mutta en ollut varma että saako Äänestys-ketjuun tulla kommentteja.
SM-Liigan kauden 2020-21 runkosarjassa Ilveksen loppusijoitus on:
0 voters
Pieni nosto ja katsaus tähän. Kaksi maalia tehtynä. 11+ maaliakin on mahdollinen, jos kausi ja meno jatkuu samanlailla.
Käytännöllisyys ratkaisee meillä. Jos on uuni päällä, silloin sinne pyritään laittamaan kaikki mahdollinen. Myös ne kalapuikot. Ajoituksia saa tietysti olla seuraamassa, ei ne puikot tuntia voi uunissa olla!
SM-Liigan kauden 2020-21 runkosarjassa Tapparan loppusijoitus on:
0 voters