Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Patrik Laine Columbukseen
  • Tykkään
  • En tykkää
  • Ihan sama

0 voters

1 tykkäys

Tää on vaikea. Tosi kakspiippuiset fiilikset. Toisaalta isompi vastuu jne, mutta toisaalta YV-pelintekijä ei samaa tasoa ja Texier-Domi-Laine -vitja ei ole mikään erityisen kova tukemaan Paten vahvuuksia.

Torts ja Laine tullee toimimaan hyvin (molemmat suorapuheisia ja työntekoa+voittamista rakastavia). Pieni alue ja heikohko jengi hyökkäyspäähän. En tiedä.

5 tykkäystä

Kai kuitenkin äänestit jotain niin saadaan gallup-tulos?

Vastataan sitten, että en tykkää. Edes NHL:n top5-pelaajiin kuuluva Panarin ei nakutellut tuossa jengissä yli 90pisteen, joten kokonaisuus kärsinee, plus Jets näytti ihan hyvältä poffijengiltä viimeaikoina. Ja tosiaan mielusampia jengejä olisi ollut ainakin tusinallinen.

Vaikea kysymys, mutta vastasin “itsekkäästi” (=Paten tehoja veikaten) :slight_smile:

2 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin ketjuun: Suosikkijoukkueesi NHL:ssä?

Pistetään tämä äänestys ilman että äänestäjät näkyvät.

Onko sinulla Tapparan kausikortti?
  • On
  • Ei ole

0 voters

1 tykkäys

Kumpi maistuu paremmin?

• Ruskea kananmuna
  • Vaalea kananmuna

0 voters

2 tykkäystä

Jatkokysymyksiä…

Oletko perehtynyt kananmunien tuotantoon?

• Kyllä
  • En

0 voters

Vaikuttaako tuotantotapa ostopäätökseesi?

• Kyllä
  • Ei

0 voters

3 tykkäystä

En tiedä, mihin ketjuun tästä pitäisi vastata. Kun näkyy olevan aika monta tuotantotapoihin perehtynyttä niin mitä minun pitää tietää? :smiley:

2 tykkäystä

Kovemmalla pistekeskiarvolla helmikuun läpi vetää:

• Matushkin
  • Salmela

0 voters

1 tykkäys
Kumpi
  • Evanescence
  • Nightwish
  • Ei kumpikaan

0 voters

Kananmunan keittoaika
  • 4 min tai alle
  • 4-6 min
  • 6-8 min
  • 8-10 min
  • vähintään 10 min

0 voters

1 tykkäys
Paistettu kananmuna
  • Paistetaan molemmilta puolilta
  • Paistetaan vain toiselta puolelta

0 voters

2 tykkäystä

Paistetaan Jenkkilän tapaan, eli sunny side up!

3 tykkäystä

Jos molemmilta pualilta ni soom munakas. :slight_smile:

4 tykkäystä

Eikä ole, munakkaaseen kuuluu lihaa, nakkeja tai makkaraa…tai HK sinistä, jolloin se luonnollisesti onkin kasvismunakas!

5 tykkäystä

Over easy on mun tyylini. Eli tavallaan paistetaan molemmilta puolilta, mutta toiselta puolelta niin kevyesti että tuo vaihtoehto on mun mielestäni harhaanjohtava. Äänestän siis tällä kertaa Aku Ankkaa.

2 tykkäystä

Itse teen usein espanjalaistyylisen munakkaan, tortillan, johon tulee perunaa, sipulia, paprikaa jne. Siis kasvismunakas. Ei mitään HK:n Blöötä. :wink:

1 tykkäys

Oletko seurannut yhteisöpelejä tällä palstalla, vaikket ole osallistunut niihin lainkaan?

• Säännöllisesti
  • Toisinaan
  • Harvoin
  • En lainkaan
0 äänestäjää

Ps. Tarkensin kysymystä. Eiköhän edes kerran osallistuneet käy muitakin matseja välillä vilkaisemassa.

6 tykkäystä

Feissarit. Monesti hyvällä asialla, mutta omalla tapaa ärsyttäviä. Tänään tuli vastaan feissari hyvällä asialla ja olin valmis antamaan asiaan pienen rahoituksen. Mutta keskustelun lopussa rupesi kyselemään tilinumeroani.

Eli kysymys kuuluu, oletko valmis antamaan tilinumerosi feissarille?

• Kyllä
  • Ei
  • Ehkä

0 voters